Igår, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Det får de säkert men deras situation är fortfarande inte värst, unik eller mest akut och vård ges efter behov.
Patriks fall är sannolikt enklare än Jackies, han behöver förmodligen bara ren missbruksvård och utbildning i föräldraskap. Jackie behöver utöver det psykiatrisk vård vilket gör allt mer komplicerat.

Tar inte socialtjänsten in Jackies psykiatriska status och behov av vård i sin bedömning vore det ett gravt tjänstefel.

Hon har jobbat mer tidigare, hon bloggade ju förr. Lite TV, utvik osv. Då drog hon periodvis in en del pengar. Men det är ju säkert 15-20 år sedan.
Vi hade en del gemensamma vänner under tiden hon bodde hos Rosanna, hennes levnadsstandard var inte jättedålig då. Jämför man då med nu var det ren lyx.

Men sedan hon träffade Patrik har hon inte jobbat 6 månader sammanlagt.
Citera
Igår, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
Men sedan hon träffade Patrik har hon inte jobbat 6 månader sammanlagt.

Det har hon väl aldrig gjort + alltid varit en parasit på ngn annan. Vågar hon inte va ensam?
Citera
Igår, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Det har hon väl aldrig gjort + alltid varit en parasit på ngn annan. Vågar hon inte va ensam?
Jag tror mera att hennes problem är att försörja sig själv. Ola berättade ju om att under deras tid tillsammans försörjde han henne större delen av tiden!
Citera
Igår, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexandra-94
Jag tror mera att hennes problem är att försörja sig själv. Ola berättade ju om att under deras tid tillsammans försörjde han henne större delen av tiden!

Ja. Men hennes problem är ju med att hon är sjuk.
Citera
Igår, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mobygoldfish
Enda intressanta I dagsläget är om de hade de ett spädbarn med sig? Hade de det eller var de ensamma?

Hur tänkte du nu? Är inte domen från Förvaltningsrätten tillräckligt nog?
Citera
Igår, 11:27
Medlem
Forumforums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexandra-94

En kvinna kan ju komma undan med sådant beteende så länge hon är ung, kul och sexig. Jackie verkar ju ha varit rätt översexuell och då tror jag att hennes pojkvänner genom åren haft mer överseende med att hon inte bidragit ekonomiskt i relationen.

Men hon är ju inte ung och snygg längre fast hon verkar tro det. Hennes maniska postande from hennes ungdom visar ju att hon vägrat släppa det förflutna och lever förmodligen i en villfarelse om att hon är lika het idag.

Vem skulle i längden vilja försörja en aggressiv, psyksjuk och uppenbarligen alkoholiserad fd dokusåpatjej som inte bidrar med annat än bråk och elände? Om ytterligare några år så är hennes beteende förmodligen ännu jävligare.
Citera
Igår, 11:33
Medlem
GiveMeHeads avatar
Hur ser hon ut idag då? Hade hon sugit min kuk varje morgon skulle jag betala hennes uppehälle
Citera
Igår, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GiveMeHead
Hur ser hon ut idag då? Hade hon sugit min kuk varje morgon skulle jag betala hennes uppehälle

Du ser ju inte henne då så det kvittar väl?
Citera
Igår, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli

Tror inte att hon vet hur man är ensam. Hon har ju alltid haft någon.
P löste uppenbarligen sysselsättning rätt fort efter att han blev av med arbetet på skolan. Som jag har förstått det är det förvisso via något gammalt ex/ligg till honom, men ändå ett arbete
Citera
Igår, 12:00
Medlem
Vad gör familjen Ferm idag då?
Någon som ser dom på balkongen bland lyxen på BV eller letar dom röda prislappar på Willys?
Citera
Igår, 14:25
Medlem
Kollade på youtube om Svarten o såg detta att Jackie fått en förfrågan men skjutit upp. Bättre hon sagt att hon inte vet så mycket om sin farsa, för det vet hon ju inte, o inte vill bli intervjuad.

https://imgur.com/a/fROBGEq
Citera
Igår, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
Hur tänkte du nu? Är inte domen från Förvaltningsrätten tillräckligt nog?

Finns det en offentlig dom från förvaltningsrätten gällande vårdnaden av deras gemensamma barn menar du? Eller va? *Vet* man att de blivit av med ungen är det bara spekulation? Jag tänker att om man har ett spädbarn som är knappt en månad gammal så har man med sig den på Lidl eller var fan man nu handlar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in