2026-06-10, 07:28
  #121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uptown018
Jaaaaaa för USA och Sverige är ju identiska tvillingar va?
Så självklart kan man jämföra med USA eller hur din lilla vänsterfjolla?

Klart att man kan jämföra din gnälliga lilla fitta skaffa lite kulor och hämnas på rånarna istället för att fortsätta böla på flashback din patetiska lilla stjärtgosse
Citera
2026-06-10, 07:30
  #122
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Eftersom Usa har högre brottslighet än vi trots högre straff så talar statistiken för sig själv ditt fucktard

Fucktard är du själv, jävla omogna tonåring.

USA har även mera folk, större yta, delstater med egna lagar, och många fler skillnader.
Rätt barnsligt att jämföra med Sverige.
Citera
2026-06-10, 07:32
  #123
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uptown018
Fucktard är du själv, jävla omogna tonåring.

USA har även mera folk, större yta, delstater med egna lagar, och många fler skillnader.
Rätt barnsligt att jämföra med Sverige.

Nej Usa är det perfekta beviset för att det finns ingen anledning att låsa in folk långa perioder för struntsaker
Citera
2026-06-10, 07:33
  #124
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Nej Usa är det perfekta beviset för att det finns ingen anledning att låsa in folk långa perioder för struntsaker

Men hur kan en minderårig liten vänstermupp som du veta det?
Vart har du bevisen?
Citera
2026-06-10, 07:35
  #125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uptown018
Men hur kan en minderårig liten vänstermupp som du veta det?
Vart har du bevisen?

USA har hårdare lagar än vi och fler fångar per capita med andra ord objektiva fakta bevisar att du har helt fel hur mycket du än bölar vidare som en liten skolflicka
Citera
2026-06-10, 07:40
  #126
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
USA har hårdare lagar än vi och fler fångar per capita med andra ord objektiva fakta bevisar att du har helt fel hur mycket du än bölar vidare som en liten skolflicka

Ja jag är flickig , ja.
Jag får väl se till att bli lika manlig och vuxen som du, lilla AFA-mupp.
Oh yeah.

Ok men då kan vi jämföra Japan med Sverige också, utan nåt problem.
Tokyo är lugnt för dödstraffet finns. Stockholm är livsfarligt för att sossarna och de andra vänsterpatrasken sabbat kriminalpolitiken.

Rödgrön kriminalpolitik är huvudanledningen till varför så många vågar vara kriminella i Sverige.
Citera
2026-06-10, 07:44
  #127
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uptown018
Ja jag är flickig , ja.
Jag får väl se till att bli lika manlig och vuxen som du, lilla AFA-mupp.
Oh yeah.

Ok men då kan vi jämföra Japan med Sverige också, utan nåt problem.
Tokyo är lugnt för dödstraffet finns. Stockholm är livsfarligt för att sossarna och de andra vänsterpatrasken sabbat kriminalpolitiken.

Rödgrön kriminalpolitik är huvudanledningen till varför så många vågar vara kriminella i Sverige.

Folk hade varit kriminella ändå det finns inga evidens för annat och Sverige är inte speciellt otryggt sålänge du inte är kriminell själv eller beblandar dig med kriminella så råkar du inte ut för några brott i Sverige heller
Citera
2026-06-10, 07:46
  #128
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Folk hade varit kriminella ändå det finns inga evidens för annat och Sverige är inte speciellt otryggt sålänge du inte är kriminell själv eller beblandar dig med kriminella så råkar du inte ut för några brott i Sverige heller

Ok så allt som visas på Efterlyst sedan början på 90-talet är bara fantasi eller?
Jag tror väl hellre på programmet än på dig, din löjliga lilla fjant.
Citera
2026-06-10, 07:52
  #129
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uptown018
Ok så allt som visas på Efterlyst sedan början på 90-talet är bara fantasi eller?
Jag tror väl hellre på programmet än på dig, din löjliga lilla fjant.

Fjant ja säger han som gråter som en liten flicka för han får stryk när han beblandar sig med kriminella, efterlyst är bra dock erkänner ju inte folk att dem blivit utsatta för brott för dem är kriminella eller har samröre med kriminella men så är det garanterat annars utsätts du inte för brott, brotten är ren självsanering lilla vännen
Citera
2026-06-10, 07:54
  #130
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Fjant ja säger han som gråter som en liten flicka för han får stryk när han beblandar sig med kriminella, efterlyst är bra dock erkänner ju inte folk att dem blivit utsatta för brott för dem är kriminella eller har samröre med kriminella men så är det garanterat annars utsätts du inte för brott, brotten är ren självsanering lilla vännen

Jag vill ha högre straff för våldsbrott.
Det kan inte du ändra på, lilla AFA-fitta.
Citera
2026-06-10, 07:57
  #131
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uptown018
Jag vill ha högre straff för våldsbrott.
Det kan inte du ändra på, lilla AFA-fitta.

Finns ingen anledning de som råkar illa ut är själva kriminella eller har samröre med kriminella då får man skylla sig själv det är ren självsanering laglydiga medborgare råkar inte illa ut
Citera
2026-06-10, 07:59
  #132
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Finns ingen anledning de som råkar illa ut är själva kriminella eller har samröre med kriminella då får man skylla sig själv det är ren självsanering laglydiga medborgare råkar inte illa ut

Åter igen, Efterlyst samt annan fakta visar det motsatta.
Jag tror hellre på dom än på en patetisk svamlande liten AFA-hora.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in