Citat:
Ursprungligen postat av
Putinhater
USA har hårdare lagar än vi och fler fångar per capita med andra ord objektiva fakta bevisar att du har helt fel hur mycket du än bölar vidare som en liten skolflicka
Ja jag är flickig , ja.
Jag får väl se till att bli lika manlig och vuxen som du, lilla AFA-mupp.
Oh yeah.
Ok men då kan vi jämföra Japan med Sverige också, utan nåt problem.
Tokyo är lugnt för dödstraffet finns. Stockholm är livsfarligt för att sossarna och de andra vänsterpatrasken sabbat kriminalpolitiken.
Rödgrön kriminalpolitik är huvudanledningen till varför så många vågar vara kriminella i Sverige.