Citat:
Har svårt att särskilja om det är egoism eller dumhet hos människor som på riktigt tycker det är en bra tanke att förröka sig i nuläget. Troligen en kombination av båda fast förankrad i enorm naivitet.
Dessutom, som ett stort svulstigt körsbär på enskilda fitt- och kukegon, tror de sig uträtta något bra för världen. I'm speechless.
Genuina egoister är helt oförmögna att se till annat än egen vinning. Slår aldrig fel. Förblindade av sin egen inbillade grandiositet.
Dessutom, som ett stort svulstigt körsbär på enskilda fitt- och kukegon, tror de sig uträtta något bra för världen. I'm speechless.
Genuina egoister är helt oförmögna att se till annat än egen vinning. Slår aldrig fel. Förblindade av sin egen inbillade grandiositet.
Jag är tämligen överraskad, närmare bestämt mållös.
Förutsatte att jag är den ende med dessa synpunkter och att ”alla här skulle hata mig”.
Det gläder mig att jag inte är den ende och mycket riktigt med frågan; tror föräldrarna att dom gör barnen eller är det dom själva dom gör en tjänst?
Livet är en enda lång mödosam resa som i bästa fall sker på andra klass, med en kronisk och omöjlig längtan efter 1:a klass och i ständig ständig jakt efter lycka och ett ungt, friskt, evigt och förmöget liv.
I allra bästa fall blinkar det till en eller två enstaka gånger med en känsla av lycka som snabbt övergår till den konstanta och eviga jakten efter den konstanta och ihållande lyckan.
I bästa fall för de mest lyckligt lottade inträder en acceptans av att med egen logik och allmänt förstånd att vederbörande har det bra, och således måste vara nöjd.
Resten av tiden av hela livet en enda lång episod av umbäranden, lidande, välbefinnande, frustration, längtan, umbäranden, sjukdom, förtret, lycka, olycklig kärlek om och om och om igen…
Det är denna gåva föräldrar väljer att skänka deras ofödda barn och ny själ till denna döende och snart utmärglade, exploaterade och nedsmutsade planet.
Däremot behöver politikerna fler konsumenter så det blir typ skatt på preventivmedel med sossarnas sedvanliga ”199,75kr/md mer till barnfamiljerna” och så kan karusellerna snurra då fler konsumenter bidrar till deras löner o pensioner
jaha, vad gör du när alla dessa kvinnor flyttar då, ska du ha en exitskatt, stänga in människor som i DDR? Korkade jävel.