2026-06-09, 22:10
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovefree
Det såldes kepsar och T-shirts på en festival i Vänersborg i helgen med texten Fuck Jockiboi
[/QUOTE
har det inte gjort🤣
Jag har en officiell merch-tröja som det står Fuck Joakim Lundell på. Hoppas han fick sin del av kakan för det köpet, så han inte går med ekonomisk förlust. Det vore förjävligt..
Citera
2026-06-09, 22:11
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larserik32
Inget tyder på konkurs du spekulerar som ett våp🤣

Vet du att Jockes hela tour i sommar är minus på kontot?

Det är för att han inte släpper merch
Citera
2026-06-09, 22:12
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Inget tyder på konkurs du spekulerar som ett våp🤣
I dina fria fantasier så går det jättebra för Jockiboi.
Citera
2026-06-09, 22:14
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Nä, därför han kört bolaget i konken snart och måste skaffa ett riktigt jobb. Det blir kul.
Jocke kommer aldrig skaffa ett riktigt jobb.
Jocke behöver få hjälp med sin psykiska ohälsa. Att hota folk i DM, försöka förstöra människors liv och jaga folk som kritiserar en på Flashback är inte normalt.

Ps: jag gillar ditt användarnamn.
Citera
2026-06-09, 22:19
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Jocke kommer aldrig skaffa ett riktigt jobb.
Jocke behöver få hjälp med sin psykiska ohälsa. Att hota folk i DM, försöka förstöra människors liv och jaga folk som kritiserar en på Flashback är inte normalt.

Ps: jag gillar ditt användarnamn.
Tror inte det går att hjälpa Jockiboi helt ärligt.

PS: Kunna uppdatera signatur nu också.
Citera
2026-06-09, 22:21
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Produktionen bekreftade således redan i helgen att man jobbar på dokumenteren
Bra. Eftersom produktionen handlar om hat på nätet, då kan vi göra ett dokument redo med bevis för allt hat och hot Jocke skrivit till människor. Så kan den som får besök ta fram dessa bevis och visa produktionen hur Jocke hatar och hotar människor, och fråga hur produktionen tänker runt det när det gör denna dokumentär
(glöm inte att ni har rätt att filma när produktionen intervjuar er, så ni får med på film vad produktionen säger gällande allt hat och hot Jocke spridit online)
Citera
2026-06-09, 22:21
Medlem
vichy6s avatar
Impostersyndrom har aldrig varit så svårt för nån som…

Joakim Lundell
Citera
2026-06-09, 22:41
Medlem
Telepatisks avatar
Undrar om Jockeboi faller i år? Eller blir det nästa år? Vad tror ni? Någon gång måste ju media och TV4 acceptera sanningen om honom?

Synd att det inte blir någon mer kurragömma i så fall för dom senaste var ju bra!

Är behovet av att chatta med småtjejer som röker större än att bara hålla käften, gå vidare, fortsätta med sin Youtube-kanal samt att ta hand om sin familj? Skulle inte förvåna mig om detta är Kapten Klänning 2.0
Citera
2026-06-09, 22:46
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Undrar om Jockeboi faller i år? Eller blir det nästa år? Vad tror ni? Någon gång måste ju media och TV4 acceptera sanningen om honom?

Synd att det inte blir någon mer kurragömma i så fall för dom senaste var ju bra!

Är behovet av att chatta med småtjejer som röker större än att bara hålla käften, gå vidare, fortsätta med sin Youtube-kanal samt att ta hand om sin familj? Skulle inte förvåna mig om detta är Kapten Klänning 2.0
Jag tror Jockiboi faller hårt redan iår. Det börjar redan sina i kassan.
Citera
2026-06-09, 22:46
Avstängd
UTubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk

Kurra gömma är en oerhört komplex idé som kräver högt ansedd arkitekt för att få ner på film
Kommer ej kunna koppieras av någon någonsinn så derför behöver Sverije (och norje) JockeyBoy vad skulle vi annars göra
Citera
2026-06-09, 22:48
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UTube
Kurra gömma är en oerhört komplex idé som kräver högt ansedd arkitekt för att få ner på film
Kommer ej kunna koppieras av någon någonsinn så derför behöver Sverije (och norje) JockeyBoy vad skulle vi annars göra
Sverige hade klarat sig galant utan Jockiboi. Bättre tillochmed. Norge kan få honom.
Citera
2026-06-09, 22:50
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Jag tror Jockiboi faller hårt redan iår. Det börjar redan sina i kassan.
På tal om kassan, jag är förvånad över att ingen har granskat Jocke p.g.a. Danjal!? Han är ju en känd brottsling som har haft väldigt mycket med Jocke och Jonna att göra.

Iofs om Jocke kan umgås med personer som blivit frikända för mord men som har fortsatt med annan brottslighet så verkar han ju typ kunna göra vad fan som helst..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in