2026-06-09, 22:01
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Konstigt ni kommer i grupp. Kan du svara på frågan? Tror du/ni Jockiboi som makthavare står över satir?
Konstigt att alla stavar lika dåligt.

Jocke tror han står över lagar och regler, därför tror Jockes följare att Jocke står över lagar och regler.
Det kommer bli väldigt tyst ifrån dessa användare när Jocke inte får några 200 000 i ersättning för den ekonomiska skada/ekonomiska förlust Jocke påstås ha lidit av tröjorna.

Dessa användare förstår inte hur lagar och regler fungerar, precis som Jocke inte förstår det.
Citera
2026-06-09, 22:02
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Konstigt att alla stavar lika dåligt.

Jocke tror han står över lagar och regler, därför tror Jockes följare att Jocke står över lagar och regler.
Det kommer bli väldigt tyst ifrån dessa användare när Jocke inte får några 200 000 i ersättning för den ekonomiska skada/ekonomiska förlust Jocke påstås ha lidit av tröjorna.

Dessa användare förstår inte hur lagar och regler fungerar, precis som Jocke inte förstår det.
Nä, därför han kört bolaget i konken snart och måste skaffa ett riktigt jobb. Det blir kul.
Citera
2026-06-09, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larserik32
Namnkunnig och så🤣

Jaså det är dags att skova lös lite nu igen. Du behöver verkligen kliva in och rädda den ynkliga lilla bajsrunkaren, han är ju så otroligt sårbar nu!

Fan va tur att det kommer en dokumentär om flasback som kommer rädda den stackars lilla influencern. Jag ser verkligen fram emot att Jocke ska bemöta den kritik som finns i tråden och uppenbarligen träffat honom väldigt hårt i hjärtat.

Ju mer han försöker dess då mer kommer han göra bort sig, vilket jag ser fram emot.
Citera
2026-06-09, 22:04
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Jag ska inte göra något, jag har barn och familj. Men produktionen kommer🤣
Kommer Jockes produktion till mig också?
Citera
2026-06-09, 22:04
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Jaså det är dags att skova lös lite nu igen. Du behöver verkligen kliva in och rädda den ynkliga lilla bajsrunkaren, han är ju så otroligt sårbar nu!

Fan va tur att det kommer en dokumentär om flasback som kommer rädda den stackars lilla influencern. Jag ser verkligen fram emot att Jocke ska bemöta den kritik som finns i tråden och uppenbarligen träffat honom väldigt hårt i hjärtat.

Ju mer han försöker dess då mer kommer han göra bort sig, vilket jag ser fram emot.
Undrar om Jockiboi pallar åka enda till skåne för att träffa en..
Citera
2026-06-09, 22:05
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Du vet redan🤣
Ingen står bakom Jockes produktion av att jaga människor på Flashback. Det är bara i din fantasi.
Citera
2026-06-09, 22:06
Avslutad
Citat:
Jag ska inte göra något, jag har barn och familj. Men produktionen kommer🤣

Han är varmt välkommen, jag skulle älska att örfila den blonderade dvärgen tills påsarna under ögonen försvann om han satte en fot på min mark.
Citera
2026-06-09, 22:07
Medlem
Det såldes kepsar och T-shirts på en festival i Vänersborg i helgen med texten Fuck Jockiboi
Citera
2026-06-09, 22:08
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ha en kanal i ett år kontrasterat tio år, således är svaret.

Större utmaning ängagera en miljon konstrasterat 2000🤣
Så då erkänner du att av den 1,2 miljoner följare så är det mindre än 10% som faktiskt bryr sig om vad Jocke lägger ut. Då är ju siffran 1,2 miljoner följare inte värt någonting egentligen, det är bara gamla, tomma konton som inte bryr sig om det Jocke lägger ut.
Citera
2026-06-09, 22:08
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovefree
Det såldes kepsar och T-shirts på en festival i Vänersborg i helgen med texten Fuck Jockiboi
Jockibois officiella merch antar jag?
Citera
2026-06-09, 22:10
Avstängd
larserik32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Nä, därför han kört bolaget i konken snart och måste skaffa ett riktigt jobb. Det blir kul.
Inget tyder på konkurs du spekulerar som ett våp🤣
Citera
2026-06-09, 22:10
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UltraSlinky
Han är varmt välkommen, jag skulle älska att örfila den blonderade dvärgen tills påsarna under ögonen försvann om han satte en fot på min mark.

Jag står gärna vid din sida.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in