2026-06-08, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteSomAllaAndra
Adressen som M och djuren finns på har jag vetat om och hur det ser ut, men det jag fetade… Garvade rakt ut! Jag har inte tänkt på det. Det måste ju vara en ordentlig sanitär oegentlighet (krångligt ord, heter/stavas det så) och lukta faaaan för grannarna.
Människor brukar ju kunna ilskna på gräsklippare och annat grannar roar sig med. Men detta fenomen hade de nog inte räknat med.
Kan man få ut information från kommunen? Ang om det kommit in klagomål eller om kommunens vetskap om fristaden.
Det har kommit in klagomål och kommunen skulle återkoppla efter inspektion.
Citera
2026-06-08, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tallyhoo
Det har kommit in klagomål och kommunen skulle återkoppla efter inspektion.

Det kan jag förstå om det gjort. Ska bli intressant att se vad det blir för synpunkter från kommunen.
Citera
2026-06-08, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SegerHelg88
När hon "bodde" i Stockholm, bodde hon på en adress med en man i 60-års åldern. Jag och ett par vänner skrattade och sa det är därifrån hon får alla pengar till allt. Sugarbejbi.

Aha… hon är fiffig hon.
Citera
2026-06-08, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmalFetLagom
Jo, det finns nog stålar till många besök på Bishops och givetvis är 50 000 kronor/månad enbart en gissning, men hon ligger ju verkligen i för att få folk att öppna sina hjär...f´låt plånböcker...

Hon hann inte ens avsluta "tävlingen" där folk skulle swisha för att döpa honorna...
Igår satt hon och önskade:- Tänk om alla kunde swisha en femtiolapp...

Jag kunde dock bidragit med några trevliga namn alldeles frivilligt:
Giriga Gumman, Parasit-Pia, Lort-Lisa, Nymfo-Nettan, Tiggar-Tina...

Jag lägger till Nugget (minstingen), Hot-wingz (gangstern), Deep-fry (den brända) osv 😅
Citera
2026-06-09, 01:10
Medlem
SmalFetLagoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draperi
Är det inte lustigt att Michelles fristad är den enda djurfristaden som blir förföljd och hotad av "dom" på det här sättet ?
Om "dom" finns borde "dom" väl rimligtvis vara emot djurfristäder i stort, eller varför skulle HON vara så personligt utsatt ifall hon är en sån reko person hon utger sig att vara

Nä, det är inte ett dugg lustigt eller konstigt!

En drama-queen fullproppad med östrogen som projicerar, överdriver, ljuger och kastar skit och försöker få människor att tro på en massa dravel och påhitt och titta åt ett annat håll...

"Dom" finns nämligen inte på riktigt!!

"Hönsen" på Facebook hjälper gärna till att förvränga verkligheten och snart är väl kommunen den som ska förtalas och smutskastas om de kommer och "bråkar" med Nymfo-Nettan alias Svin-Stina...

Kom och tänka på en gammal låt som heter "Club Michelle med Eddie Money...😁 Ganska passande...hehe

https://youtu.be/CZ-KdFaTr0A?is=RQ37rO2cj7WwcoYp
Senast redigerad av SmalFetLagom 2026-06-09 kl. 01:41.
Citera
2026-06-09, 08:55
Medlem
DauXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteSomAllaAndra
[...]
Ang adressen hon är skriven på så vet jag inte om det är hyres- eller bostadsrätt.
[...]
Det är en hyresrätt (3:a på 77 kvm). Totalt är fyra personer skrivna på adressen samt även sju hundar. Låter som att det kan vara lite trångt.
Citera
2026-06-09, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DauX
Det är en hyresrätt (3:a på 77 kvm). Totalt är fyra personer skrivna på adressen samt även sju hundar. Låter som att det kan vara lite trångt.

Hon är vän på facebook med samtliga som är skrivna på adressen. Tjejen som är i 20-årsåldern, dottern, har synts på Malvadals flöde. När hon badade i grisarnas gyttja tillexempel. Urk.
En stackars ung tjej med familj som blir utnyttjade av Michelle.
Hundarna stod skrivna där i svedala en tid innan michelle flyttade från önnestad vill jag minnas
Citera
2026-06-09, 11:39
Medlem
Citat:

Oj... Slitaget i den lyan om fyra vuxna bor där plus SJU hundar. Crazy!
Citera
2026-06-09, 12:23
Medlem
bossbobbas avatar
Citat:

så snart nog har hon väl tatt över deras liv också.
få folk att fly bort för att överleva är hennes melodi,
Citera
2026-06-09, 14:08
Medlem
SmalFetLagoms avatar
Såg nu en ny diskussion om redovisning, där M påstår att det beror på tidsbrist...

Det har vi ju hört förut...

Men hon har utan tvekan minst två timmar varje dag att skicka hjärtan, svara på kommentarer och lägga upp nya käcka videor..

Någon klok kvinna försöker förklara reglerna kring föreningar och redovisningar och blir totalsågad och påhoppad av mobben...

IQ-nivån är extremt låg hos "hönsen"...
Citera
2026-06-09, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmalFetLagom
Såg nu en ny diskussion om redovisning, där M påstår att det beror på tidsbrist...

Det har vi ju hört förut...

Men hon har utan tvekan minst två timmar varje dag att skicka hjärtan, svara på kommentarer och lägga upp nya käcka videor..

Någon klok kvinna försöker förklara reglerna kring föreningar och redovisningar och blir totalsågad och påhoppad av mobben...

IQ-nivån är extremt låg hos "hönsen"...

Tyvärr finns ingen tid att gå igenom hönsnamnen heller förens senare i veckan tydligen lade hon upp nu, trots att tävlingen varit avslutad i 2 dagar redan. Byta profilbild och göra gulliga inlägg samt svara på kommentarer med hjärtan finns det dock mer tid till .......
Citera
2026-06-09, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draperi
Hon bor hemma hos "Julia Shitchilla" (Julia Br*beck) *=o
Saker man är tvungen att göra struntar Michelle i.

Hur kommer det sig att den fastigheten hon bor på är belamrad med byggnader/ baracker/ containrar eller vad det nu är. Jag kollade flygfoto och det kan ju inte vara något fint ställe hon bor på. Är det en soptipp? Är det en hoarder som bor där? Vad är det för typ av byggnader?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in