2026-06-09, 22:11
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg2030
Det är självklart att Nick gör White Power-tecknet för att retas. Det hade ju inte varit att retas om det inte var White Power-tecknet. Han har själv erkänt att det är detta som menas, men att White Power är helt okej om det bara är ett skämt.

Är således också en Hitlerhälsning i SVT helt okej för dig om man senare hävdar att man bara skämtade?
"White power" är det inte. Det är facsimnazistisk högerextremism från MAGA.
Citera
2026-06-09, 22:12
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Världen blir lite bättre om vi hjälps åt att få bort nazismen. Varför vill du ha nazism och White Power i Public Service?
Bra fråga, kräver självrannsakan... 🤔

Antagligen vill jag hålla mig till västra delen av nato 👌
Citera
2026-06-09, 22:16
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Knulldell-2.0
Det kanske var ett lekfullt heilande, som det var med den där bilden på sosseludret för ett par år sen..
Det är fult att göra sig lustig över Hitler. Han måste tas på allvar.
Citera
2026-06-09, 22:19
Medlem
Cyborg2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Bra fråga, kräver självrannsakan... 🤔

Antagligen vill jag hålla mig till västra delen av nato 👌
Det hade kanske varit bättre för dig om Hitler vann andra världskriget? Då hade vi ju haft nazism nu och knappt några invandrare. Yippie?
Citera
2026-06-09, 22:28
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Det hade kanske varit bättre för dig om Hitler vann andra världskriget? Då hade vi ju haft nazism nu och knappt några invandrare. Yippie?
Lite svårt att veta hur det hade blivit om Hitler vunnit. Det vi vet är att MAGA vann valet i USA, men tror inte det påverkat mig speciellt mycket. Förutom att Svts humorprogram faktiskt blivit roliga.

Både amerikanska och svenska grodor dricker mjölk. Och även 8% svenska blattar.

Finspång är inte så illa som du tror. Finspångsrättegångarna och följande forskning på de dömda objekten avhjälpte Svt:arnas psykos och botade de stackarna.

Blir mycket mjölk i sommar:

https://youtu.be/i4CHRSbnbGM

Stackars msm och PS.
Citera
2026-06-09, 22:30
Medlem
Cyborg2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Lite svårt att veta hur det hade blivit om Hitler vunnit. Det vi vet är att MAGA vann valet i USA, men tror inte det påverkat mig speciellt mycket. Förutom att Svts humorprogram faktiskt blivit roliga.

Både amerikanska och svenska grodor dricker mjölk. Och även 8% svenska blattar.

Finspång är inte så illa som du tror. Finspångsrättegångarna och följande forskning på de dömda objekten avhjälpte Svt:arnas psykos och botade de stackarna.

Blir mycket mjölk i sommar:

https://youtu.be/i4CHRSbnbGM

Stackars msm och PS.
Är det p.g.a. att du älskar nazismen som du pratar så mycket om mjölk? Den vita drycken.
Citera
2026-06-09, 22:32
Medlem
Citat:
Kära sverigedemokrater,

Tycker ni att det hade varit helt okej om Nick Aliniaz avslutade programmet Invandrare för Svenskar på SVT med en Hitlerhälsning och "Helg Seger"?

Jag menar om han gör det med ett skämtsamt, lite provocerande leende?

Eller var går gränsen för er sverigedemokrater?

👌

Nazister finner man idag på vänstersidan, där finns många som på riktigt vill utrota judar. Många som går sida med sida med Islamister och terrorister som älskar Hitler. Anhängare i vänsterpartiet hade nog jublat och välkomnat Nick Aliniaz.

Så jag vet inte riktigt vad jag tycker, om Nick Aliniaz hade gjort en hitlerhälsning så hade det varit kul att se hur SVT får psykbryt. Men samtidigt vill jag inte se honom göda antisemitiska nazistiska krafter på vänstersidan.
Senast redigerad av korvstofft 2026-06-09 kl. 22:35.
Citera
2026-06-09, 22:34
Medlem
LadySwedens avatar
Svenska feminina grodan. För er som inte känner till grodan Pepe och ok- tecknet för mjölk. Det skrevs en del om Skurt sedan pga några killar som roade sig med att skissa skurtmemes på 4chan och DN gjorde det till en grej (som därför spred sig) .

https://youtu.be/nMV_eWVlETo
Citera
2026-06-09, 22:34
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Är det p.g.a. att du älskar nazismen som du pratar så mycket om mjölk? Den vita drycken.
Vet inte. Gillar mjölk. Kanske är jag nazist då.
Citera
2026-06-09, 22:37
Medlem
Cyborg2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Nazister finner man idag på vänstersidan, där finns många som på riktigt vill utrota judar. Många som går sida med sida med Islamister och terrorister som älskar Hitler. Anhängare i vänsterpartiet hade nog jublat och välkomnat Nick Aliniaz.

Så jag vet inte riktigt vad jag tycker, om Nick Aliniaz hade gjort en hitlerhälsning så hade det varit kul att se hur SVT får psykbryt. Men samtidigt vill jag inte se honom göda antisemitiska nazistiska krafter på vänstersidan.
S och V har haft ett fåtal medlemmar med den nämnda problematiken, men de blev utkastade. Detta vet du. Ändå ljuger du om det. Är du också nazist?
Citera
2026-06-09, 22:37
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Tycker ni att det hade varit helt okej om Nick Aliniaz avslutade programmet Invandrare för Svenskar på SVT med en Hitlerhälsning och "Helg Seger"?
Anti Defamation League har ju sagt att Hitlerhälsningar nu räknas som "genant gest" och inte länge är antisemitiskt. Så det är bara att vifta på! Helg Seger!

https://x.com/ADL/status/1881474892022919403
Citera
2026-06-09, 22:38
Medlem
particulum1s avatar
Snacka om att urvattna identifikationens negativa politiska stigmatiseringsvärde, i den här takten har ordet nazists negativa känslomässiga konnotation snart reducerats till tomhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in