2026-06-09, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Margarita27
Alla verkar ha missat att de hade på sig tröjorna som de gav till varandra innan giftermålet.

Jag tänkte också på det. Jättefint ju!
Citera
2026-06-09, 11:33
Medlem
dialektikers avatar
Redigerat jävla trams. Övertalade av experterna att säga ja, för att programmet inte ska bli ett fiasko. Det var det ändå..Tror ni ni kan lura tittarna, på detta sätt? Paren höll ihop max en vecka efter programmets slut..
Henke och Gotländskan kanske lite längre, men inte stod hon ut speciellt länge med ADHD-gringon som säckar ihop så fort det är "något på gång".
Det är otroligt påfrestande att leva ihop med den här självupptagna typen med diagnos..De förstör gärna för andra, eftersom att allt fokus ska vara på dem själva.
Senast redigerad av dialektiker 2026-06-09 kl. 11:36.
Citera
2026-06-09, 12:20
Medlem
Jättefina par, hoppas att det håller för samtliga av dem 😊
Citera
2026-06-09, 14:15
Medlem
TaxenSixtens avatar
Anna och John, underbara människor.
Citera
2026-06-09, 14:24
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maria222
Att se hyfsad ut är väl inte att leka barbie? Var Emilia och Jasmine barbiewannabies tycker du?
Du är så fåning. Det är en smaksak vad som är snyggt.
Citera
2026-06-09, 16:07
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Redigerat jävla trams...

Sista avsnittet var som om jag hoppat över #3-7. Kan inte tro att nån är gift idag, inte med varann iaf. "Experterna" gör allt för att hålla deltagarna pratandes produktionen ut, dom har ju själva matchmakeat, och det blir riktigt obra rådgivning om det är kärlek man vill ha.
Citera
2026-06-09, 17:13
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillalilith
För att Ylva Franzén och hennes gubbe betalade Svt för att få göra reklam för sin verksamhet. Arvid och Ida användes som spelpjäser för att locka till sig en publik. På samma sätt som kärringen gjorde reklam för sexshopen i Stockholm, genom att medverka i "Du är vad du äter" i Tv4, för 20 år sen. Ett barnlöst par, som behövde gå ner i vikt för att få genomgå IVF-behandling, fick leka med sexleksaker framför kameran. Detta trots att det alltså inte var parets samliv som var problemet. Det handlar om pengar helt enkelt.
"Public Service"-TV 🙄
Usch, hade lycklig nog förträngt Ylva Franzen och hennes vaginakurser...Då har hon alltså även kurser för analen, så praktiskt 🤷‍♀️
Citera
2026-06-09, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maria222
Att se hyfsad ut är väl inte att leka barbie? Var Emilia och Jasmine barbiewannabies tycker du?
Nu är det ju DU som tycker "klä upp sig" för en kvinna 2026 är att ha klänning på sig, dina dubbla måttstockar (john som har samma klädstil anklagas INTE för att inte "se hyfsad ut") är närmast sexistiskt. Men vill man missa poängen kan man ju alltid göra det och anmärka på ordval istället..

Citat:
Ursprungligen postat av Margarita27
Alla verkar ha missat att de hade på sig tröjorna som de gav till varandra innan giftermålet.
Ja just det, det hade jag glömt (att de gav varandra liknande presenter), då var det ju en djupare mening bakom det.
Senast redigerad av Villekulla90 2026-06-09 kl. 18:05.
Citera
2026-06-09, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinlilladotter
Hoppas också vi slipper det. Sedan tacoparet hände tycker jag det är pinsamt tydligt att många är med för att bli influensers. Sämst tycker jag om Arvid och Ida. Strax efter dem Dennis och Jannica. Det borde vara en regel att paren klädsamt ska försvinna ur media när deras säsong är över.

Håller med om exakt allt! Ett av mina mesta favoritpar är John och Sara från säsong 4, trots att de väl var det första paret att hålla ihop så har de vad jag vet hållit sig helt utanför hemmahos-reportage och eftersnacksprogram och alla sorters offentlighet. Det var ju nätt och jämt att de flimrade förbi i det där jubileumsprogrammet häromåret. Fredrik och Stina hör till i samma sofistikerade sällskap som jag uppskattar särskilt mycket. Helt nöjda med att ha funnit varandra, och inga behov av att marknadsföra varken sig själva eller sina barn eller leka experter i senare säsongers eftersnack. Vackert!
Citera
2026-06-09, 20:23
Medlem
Väldigt gulligt alltihop.
Citera
2026-06-09, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donatella2
Håller med om exakt allt! Ett av mina mesta favoritpar är John och Sara från säsong 4, trots att de väl var det första paret att hålla ihop så har de vad jag vet hållit sig helt utanför hemmahos-reportage och eftersnacksprogram och alla sorters offentlighet. Det var ju nätt och jämt att de flimrade förbi i det där jubileumsprogrammet häromåret. Fredrik och Stina hör till i samma sofistikerade sällskap som jag uppskattar särskilt mycket. Helt nöjda med att ha funnit varandra, och inga behov av att marknadsföra varken sig själva eller sina barn eller leka experter i senare säsongers eftersnack. Vackert!

Fast Stina marknadsför sig väl ändå mycket? Har skrivit barnbok, gör podd och mycket reklam för olika grejer på Insta. Njuter och nyttjar helt klart rampljuset hon fick med GVFÖ, även om det kanske inte var ursprungsplanen med att delta i programmet.
Citera
2026-06-09, 21:41
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
"Public Service"-TV 🙄
Usch, hade lycklig nog förträngt Ylva Franzen och hennes vaginakurser...Då har hon alltså även kurser för analen, så praktiskt 🤷‍♀️
Jag träffade henne en gång på Afrodites apotek på Södermalm i Stockholm. Min kompis frågade henne ifall det fanns nåt provrum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in