2026-06-09, 11:24
Medlem
BizarreReverends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokacola
Detroit behöver ungt och fräscht och San Jose (tvåa i draftlotteriet) behöver en ledartyp. Larkin ville visserligen till ett slutspelslag, men tror Sharks är inte långt borta därifrån nu.

Men verkar vara prat om Minnesota. Kanske inte helt orimligt.

Trejdklausulen säger antingen Florida,Vegas eller Minnesota då han vill vinna något.
Citera
2026-06-09, 11:25
Medlem
BizarreReverends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Tråkigt måste jag säga. Har han uppgett anledning?

Detroit har ju ändå en hyfsad grund vill jag påstå. De har bara inte lyckats med det sista steget in till slutspel även om de varit nära.

Ett förstapar bestående Seider-Edvinsson är bättre än vad de flesta lag har och de är båda unga så kan bli riktigt jobbiga att springa på i framtiden.

Larkin är inte ens 30 dessutom så kan inte vara något om att han är desperat på att jaga en cup NU. Vore ett jävligt hårt slag för Detroit då han är väldigt viktig för dem.

Red Wings har ju haft en trög "build-up"

Han ser nog själv ingen framtid i laget,då han förmodligen vill vinna SC bucklan innan han blir för gammal👍
Citera
2026-06-09, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BizarreReverend
Trejdklausulen säger antingen Florida,Vegas eller Minnesota då han vill vinna något.

Yzerman kan dock säga till grinollen Dylan att tyvärr vi kan inte enas med dessa lag om en trejd så ge mig en lista på 10 lag till eller spela ut ditt kontrakt

Vegas har typ ingenting förutom sin core att ge och frågan är om man vill bryta den för en spelare som Larkin.

Såg det snackades om Karlsson och Dorofeyev för Larkin igår men så dum kan väl knte McCrimmon vara

Vad Flotida/Munnesota har att skicka har jag ingen koll på
Citera
2026-06-09, 12:11
Medlem
Babsan kan återvända till NHL, Edmonton har hört sig för hos NHLPA om det skulle vara möjligt

Hur tänker man av alla tränare som finns så överväger man horungen babsan

Babsan= Mike Babcock
Citera
2026-06-09, 21:10
Medlem
Citat:
Vegas, Tampa,St.Louis eller kanske Ottawa🤔

Hintz mot Larkin då🤔

Antingen:

Larkin i utbyte för Eichel
Larkin i utbyte för Bedard
Larkin i utbyte för Matthews
Larkin i utbyte för Nemec + Mercer + 1st round 2026
Larkin i utbyte för Robertson
Citera
2026-06-10, 02:29
Medlem
BizarreReverends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ja12
Antingen:

Larkin i utbyte för Eichel
Larkin i utbyte för Bedard
Larkin i utbyte för Matthews
Larkin i utbyte för Nemec + Mercer + 1st round 2026
Larkin i utbyte för Robertson

Larkin har gjort det lättare för GM Yzerman och utökat sina klubbval till New York Islanders,Tampa Bay,Anaheim.
Sägs att Anaheim vill erbjuda med McTavish, någon av back talangerna Lasse Boelius/Eric Nilsson eller ett first hand pick.

Tror inte att Vegas,skulle trejda Eichel vs Larkin däremot. Men beror väl på hur Stanley Cup finalen går kanske
Citera
2026-06-10, 03:06
Medlem
BizarreReverends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Yzerman kan dock säga till grinollen Dylan att tyvärr vi kan inte enas med dessa lag om en trejd så ge mig en lista på 10 lag till eller spela ut ditt kontrakt

Vegas har typ ingenting förutom sin core att ge och frågan är om man vill bryta den för en spelare som Larkin.

Såg det snackades om Karlsson och Dorofeyev för Larkin igår men så dum kan väl knte McCrimmon vara

Vad Flotida/Munnesota har att skicka har jag ingen koll på

Tänker mig att Larkin skulle kunna trejdas mot :

Florida = antingen Rodriguez eller Boqvist med nån prospect som Ludvig Jansson som spelar med Sandin-Pelikka t.ex

Minnesota = Joel Eriksson Ek då spelarna är i samma ålder och man kan få lite mer poäng ur Larkin möjligtvis.

Vegas = Hertl / Kolesar alt Howden kryddat med nån draftpick.

Fler lag som uttökats då Larkin är villig att samarbeta med Detroits GM.

NY Islanders = Horvat + draftval. Troligtvis har Islanders minst köpkraft. Och Horvat tror jag man inte ger upp lika enkelt🤷

Tampa Bay = Connor Geekie samt First Round pick med nån 3/4 pick. Troligtvis nån Ahl spelare med. Tror ändå att det inte blir affär med Lightning.

Anaheim (ryktet säger) = McTavish + Boelius alt Nilsson/ 1 round pick.

Det senare skulle vara mest trolig, då McTavish är en bra och fortfarande ung tvåvägs spelare. Samt att Boelius kan utvecklas till att bli en stabil rejält top 4 back.

Larkin med Lagesson till Anaheim, då den senare troligtvis tappat sina chanser att bli ordinarie i Red Wings.

Draften och sommarens free agents val,kan ju bli rätt avgörande vart han till slut amnar sen.
Citera
2026-06-10, 22:21
Medlem
Citat:
Larkin har gjort det lättare för GM Yzerman och utökat sina klubbval till New York Islanders,Tampa Bay,Anaheim.
Sägs att Anaheim vill erbjuda med McTavish, någon av back talangerna Lasse Boelius/Eric Nilsson eller ett first hand pick.

Tror inte att Vegas,skulle trejda Eichel vs Larkin däremot. Men beror väl på hur Stanley Cup finalen går kanske

McTavish fanns inte i tankeställningen när jag postade inlägget dock låter McTavish intressantare än Robertson dock är första fyra intressantare än Robertson.

Mercer har potential för 50+ eller 60+ eller mer poängsnitt.

McTavish är femte intressantaste i utbyte dock Nemec+Mercer eller Matthews eller Bedard eller Eichel/Hertl/Kolesar i första order.
Citera
2026-06-10, 22:32
Medlem
Kolesar + 1 spelare mer + 1 draftval ska kunna flytta Larkin.

Eichel är lite dyr.
Citera
2026-06-10, 23:20
Medlem
Eller Kolesar och Barbashyov för Larkin?

Kolesar spelar RW.

Barbashyov spelar C/W.
Citera
2026-06-11, 01:15
Medlem
Många namn nu de spekuleras i kring utbyte mot Larkin.. Är det dubbelcheckat så samtliga av dessa inte besitter någon no trade klausul eller spekuleras de bara hejvilt?
Citera
2026-06-11, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokacola
Många namn nu de spekuleras i kring utbyte mot Larkin.. Är det dubbelcheckat så samtliga av dessa inte besitter någon no trade klausul eller spekuleras de bara hejvilt?

Spekuleras häftigt rörande Larkin. Svår situation att bestämma NHL adressen. Larkin har bestämt sig. Larkin vill lämna hockeytown.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in