Citat:
Ursprungligen postat av
allanmadsen
Yzerman kan dock säga till grinollen Dylan att tyvärr vi kan inte enas med dessa lag om en trejd så ge mig en lista på 10 lag till eller spela ut ditt kontrakt
Vegas har typ ingenting förutom sin core att ge och frågan är om man vill bryta den för en spelare som Larkin.
Såg det snackades om Karlsson och Dorofeyev för Larkin igår men så dum kan väl knte McCrimmon vara
Vad Flotida/Munnesota har att skicka har jag ingen koll på
Tänker mig att Larkin skulle kunna trejdas mot :
Florida = antingen Rodriguez eller Boqvist med nån prospect som Ludvig Jansson som spelar med Sandin-Pelikka t.ex
Minnesota = Joel Eriksson Ek då spelarna är i samma ålder och man kan få lite mer poäng ur Larkin möjligtvis.
Vegas = Hertl / Kolesar alt Howden kryddat med nån draftpick.
Fler lag som uttökats då Larkin är villig att samarbeta med Detroits GM.
NY Islanders = Horvat + draftval. Troligtvis har Islanders minst köpkraft. Och Horvat tror jag man inte ger upp lika enkelt🤷
Tampa Bay = Connor Geekie samt First Round pick med nån 3/4 pick. Troligtvis nån Ahl spelare med. Tror ändå att det inte blir affär med Lightning.
Anaheim (ryktet säger) = McTavish + Boelius alt Nilsson/ 1 round pick.
Det senare skulle vara mest trolig, då McTavish är en bra och fortfarande ung tvåvägs spelare. Samt att Boelius kan utvecklas till att bli en stabil rejält top 4 back.
Larkin med Lagesson till Anaheim, då den senare troligtvis tappat sina chanser att bli ordinarie i Red Wings.
Draften och sommarens free agents val,kan ju bli rätt avgörande vart han till slut amnar sen.