Citat:
Ursprungligen postat av
ja12
Spekuleras häftigt rörande Larkin. Svår situation att bestämma NHL adressen. Larkin har bestämt sig. Larkin vill lämna hockeytown.
Förståeligt, man har inte nått slutspel på snart 10 år..
Inte för att han är någon poängkung själv och har rätten att tycka att förtjänar bättre, lite faller de på kaptenen får man tycka, blir ungefär som en kapten som lämnar båten först när den sjunker. Tycker de börjar finnas många lyxsökare nuförtiden, här får man nästan berömma Dahlin som förtydligat att han alltid vill vara en Sabres, trots laget gått som skit, de gav utdelning till slut.
Sen tycks Detroit som förening inte skötas jätteexemplariskt, man har hamna i ingenmansland varje säsong sedan 2015-2016 har jag för mig. Börjar påminna om Linköping i SHL. Detroit har inte varit sig likt sedan Lidas och Zätas era tyvärr..