2026-06-11, 18:56
  #25
Medlem
Snackas om Florida och Utah nu för Larkin framförallt Utah har dykt upp senaste


Utah sitter på Desnoyers och Iginla som två intressanta spelare att skicka tillsammans med 1 pick


Vad fan har Vegas/Florida att trejda med lixom😂
Citera
2026-06-11, 22:55
  #26
Medlem
perry2s avatar
Patrik Allvin ny ass GM i Seattle Kraken

Blev sparkad som GM i VAN i april
Citera
2026-06-11, 23:24
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ja12
Spekuleras häftigt rörande Larkin. Svår situation att bestämma NHL adressen. Larkin har bestämt sig. Larkin vill lämna hockeytown.

Förståeligt, man har inte nått slutspel på snart 10 år..
Inte för att han är någon poängkung själv och har rätten att tycka att förtjänar bättre, lite faller de på kaptenen får man tycka, blir ungefär som en kapten som lämnar båten först när den sjunker. Tycker de börjar finnas många lyxsökare nuförtiden, här får man nästan berömma Dahlin som förtydligat att han alltid vill vara en Sabres, trots laget gått som skit, de gav utdelning till slut.

Sen tycks Detroit som förening inte skötas jätteexemplariskt, man har hamna i ingenmansland varje säsong sedan 2015-2016 har jag för mig. Börjar påminna om Linköping i SHL. Detroit har inte varit sig likt sedan Lidas och Zätas era tyvärr..
Citera
2026-06-11, 23:31
  #28
Medlem
East.Clintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Patrik Allvin ny ass GM i Seattle Kraken

Blev sparkad som GM i VAN i april

Stackars Seattle..
Citera
2026-06-11, 23:33
  #29
Medlem
East.Clintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokacola
Förståeligt, man har inte nått slutspel på snart 10 år..
Inte för att han är någon poängkung själv och har rätten att tycka att förtjänar bättre, lite faller de på kaptenen får man tycka, blir ungefär som en kapten som lämnar båten först när den sjunker. Tycker de börjar finnas många lyxsökare nuförtiden, här får man nästan berömma Dahlin som förtydligat att han alltid vill vara en Sabres, trots laget gått som skit, de gav utdelning till slut.

Sen tycks Detroit som förening inte skötas jätteexemplariskt, man har hamna i ingenmansland varje säsong sedan 2015-2016 har jag för mig. Börjar påminna om Linköping i SHL. Detroit har inte varit sig likt sedan Lidas och Zätas era tyvärr..

Det är tack vare Kekälainen det gått bättre för Buffalo, inget annat.
Citera
2026-06-12, 00:06
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Snackas om Florida och Utah nu för Larkin framförallt Utah har dykt upp senaste


Utah sitter på Desnoyers och Iginla som två intressanta spelare att skicka tillsammans med 1 pick


Vad fan har Vegas/Florida att trejda med lixom😂

Vegas erkänt bra hockeyfostrade Kolesar och Barbashyov trejdas emot Larkin.

Barbashyov spelar i en första kedja med Rasmussen och Finnie rotation i första center rollen beror vem som startar bättre och Raymond tredje länken i första kedja. Detroit har Seider, Albert Johansson, Edvinsson, Sandin-Pellikka några mer godkännande backar bra grund i defensiv zon en mer poängproducerade i offensiv zon.

Citat:
Ursprungligen postat av Kokacola
Förståeligt, man har inte nått slutspel på snart 10 år..
Inte för att han är någon poängkung själv och har rätten att tycka att förtjänar bättre, lite faller de på kaptenen får man tycka, blir ungefär som en kapten som lämnar båten först när den sjunker. Tycker de börjar finnas många lyxsökare nuförtiden, här får man nästan berömma Dahlin som förtydligat att han alltid vill vara en Sabres, trots laget gått som skit, de gav utdelning till slut.

Sen tycks Detroit som förening inte skötas jätteexemplariskt, man har hamna i ingenmansland varje säsong sedan 2015-2016 har jag för mig. Börjar påminna om Linköping i SHL. Detroit har inte varit sig likt sedan Lidas och Zätas era tyvärr..

Barbashyov-Rasmussen/Finnie-Raymond är stöttbra första kedja.

Detroit kanske når Wild Card platserna 4-5 eller bättre 3 platsen. Defensiv måste punkteras vild offensiv. Barkov är tillbaxx i Florida. A.Lundell är halvägs bra. Känner inte till Florida men jag kommes tippa Florida topp-två.
Citera
2026-06-12, 01:06
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Snackas om Florida och Utah nu för Larkin framförallt Utah har dykt upp senaste


Utah sitter på Desnoyers och Iginla som två intressanta spelare att skicka tillsammans med 1 pick


Vad fan har Vegas/Florida att trejda med lixom😂

Hellre en trejd:

1. Toronto-Detroit

2. New Jersey-Detroit. Nemec + Mercer + 1 pick.

3. Vegas-Detroit

4. Utah-Detroit. Iginla + 1 pick.

Jag tackar inte nej.
Citera
2026-06-13, 18:35
  #32
Medlem
Matthews är väntad transfer.
Citera
2026-06-13, 18:38
  #33
Medlem
Detroit är bäst inom Atlantic med Matthews i lagbygget.
Citera
2026-06-15, 22:58
  #34
Medlem
perry2s avatar
Som jag skrev i SHL trådens silly

Toronto Signar Röglespelaren Tinus Luc Koblar idag.

Jag hoppas på utlåning..tll Rögle
Citera
2026-06-17, 02:32
  #35
Medlem
Samuel Ersson och Emil Andrae till Toronto. Ihop med Flyers tredje val i draften.

Detta i utbyte mot Joseph Woll samt Simon Benoit.


Märks att Mats Sundin börjat i Toronto nu...
Citera
2026-06-17, 18:59
  #36
Medlem
BizarreReverends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av East.Clintfood
Vad ska han i Florida att göra, bli 3e center?

Tänk Samochevich - Larkin - Marchand

Citat:
Ursprungligen postat av BizarreReverend
Red Wings har ju haft en trög "build-up"

Han ser nog själv ingen framtid i laget,då han förmodligen vill vinna SC bucklan innan han blir för gammal👍

Han skulle nog passa bra i Florida 👌

Citat:
Ursprungligen postat av ja12
Kolesar + 1 spelare mer + 1 draftval ska kunna flytta Larkin.

Eichel är lite dyr.

Larkin mot Howden+Ahl spelare+1a val...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in