Citat:
Ursprungligen postat av
Putinhater
Varför ska man ta ett fascistsvin som förtjänar att bli rånad men gråter som en liten fjortisbrud över problem han själv skapat på allvar? Som sagt man blir inte rånad bara sådär då har man gjort något för att förtjäna, visa att du har kulor och hämnas då istället för att kräva att staten ska lösa dina problem
Jag behöver inte visa dig nånting, snorunge.
Men om eller när jag hämnas ( med all rätt ) så borde jag slippa både fängelse och skadestånd.
Det är inte vi hederliga som ska krypa för kriminella.
Det är dom som ska krypa för oss, sitta inne, be oss om ursäkt och jobba av sin skuld till oss.
Nu kränkte jag säkert dina idoler, men det är ditt problem.