2026-06-09, 07:07
Medlem
SmartSkalles avatar
Har nu påbörjat min prenumeration av Nick på Youtube pga desa jävla vänsterpack på Stasi-SVT.
Droppen var när jag hörde att Hamas-aktivisten och skamfläcken Greta ska få breda ut sig i sitt egna Sommar-program på SR.
En smått efterbliven terrorist-älskare som blivit gripen tiotals gånger runt Europa och Sverige och som har samröre med Islamistiska terrorgrupper.
En sådan avskyvärd person går bra att marknadsföra och gynna i dårhuset Sverabia.men inte en laglydig person som Nick med "fel" umgänge enligt dessa kommunistsvin.
Snacka om dårhus.
Senast redigerad av SmartSkalle 2026-06-09 kl. 07:11.
Citera
2026-06-09, 08:17
Medlem
CarlosEstevezs avatar
Vi säger att den här mannen har hitlermustasch och sitter och heilar likt en tourettes var 3e minut?

Varför är man rädd för att visa upp en sådan person i ett sk humorprogram(?)

Eller överdriver högerlutande SVT som vanligt vars motton är go red or go home och my money is my money, your money is my money.
Citera
2026-06-09, 08:34
Medlem
Kokkashugis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andeta
Artisten Yasin var dömd för försök till kidnappning på minderårig svensk och fick P3 Guld och hans musik spelades upp EFTER domen.

Ja, det går att hitta hur många exempel som helst med straffade, misogyna antisemiter som välkomnas av SvT om dom har rätt värdegrund för övrigt, i e har vänstersympatier.

Lägg ner skiten!
Citera
2026-06-09, 08:37
Medlem
Kokkashugis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmartSkalle
Har nu påbörjat min prenumeration av Nick på Youtube pga desa jävla vänsterpack på Stasi-SVT.
Droppen var när jag hörde att Hamas-aktivisten och skamfläcken Greta ska få breda ut sig i sitt egna Sommar-program på SR.
En smått efterbliven terrorist-älskare som blivit gripen tiotals gånger runt Europa och Sverige och som har samröre med Islamistiska terrorgrupper.
En sådan avskyvärd person går bra att marknadsföra och gynna i dårhuset Sverabia.men inte en laglydig person som Nick med "fel" umgänge enligt dessa kommunistsvin.
Snacka om dårhus.

Nu fick du mitt blodtryck att stiga för en kort stund, Greta som sommarpratare, fy fan.

Ja, vilket dårhus.
Citera
2026-06-09, 08:49
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Alltså jag tycker det var skit att de ställde in programmet och hoppas de får bussning på det.

Men att Greta ska sommarpratare är väl ändå ganska rimligt, en av våra mest inflytelserika peroner i nutid, som lett enorma protester och blivit utsedd till person of the year av Time.

Citat:
Ursprungligen postat av SmartSkalle
Snacka om dårhus.

Citat:
Ursprungligen postat av Kokkashugi
Nu fick du mitt blodtryck att stiga för en kort stund, Greta som sommarpratare, fy fan.

Ja, vilket dårhus.
Citera
2026-06-09, 08:58
Medlem
Bob-Dylans avatar
Han är ju rätt motbjudande som person, det lilla jag sett av honom. Han har en dryg uppsyn. Är han inte blatte själv och rasist samtidigt? Förvirrad typ.
Citera
2026-06-09, 09:03
Medlem
Kokkashugis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulsmurf2
Alltså jag tycker det var skit att de ställde in programmet och hoppas de får bussning på det.

Men att Greta ska sommarpratare är väl ändå ganska rimligt, en av våra mest inflytelserika peroner i nutid, som lett enorma protester och blivit utsedd till person of the year av Time.

Alla ska bedömas efter samma måttstock. Greta har blivit både åtalad och dömd i brottmål. Greta umgås med extremister och terrorister, uttalar sig antisemitiskt och tvekar inte att bryta mot lagar och förordningar. Nick Alinia ligger i lä.
Citera
2026-06-09, 09:18
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
.
Ett tecken.. Det var inte så mycket att hurra för.
Alltså ditt "inlägg" är från ECT?
ECT är en vänstertidning som hyllar Hamas, våldsvänster och dyl.
Citera
2026-06-09, 09:38
Medlem
Imnshos avatar
Har inte intresserat mig för eller ens vetat om att IFS funnits. Och att titta på en massa utsocknes urbana blatteinfluencers är inget som lockar mig. Men nu kittlar nerven lite i mig.

Det måste bli en väldigt delikat balansgång om vad man ska skämta om. Kommer man nu att kunna bygga humorn på "vänsterhänta" syrliga passningar mot svenskheten?

Tror att showen kommer att tvingas vara väldigt mycket "mellanmjölk" eller snarare "mellanpucko" för att inte beskyllas för vänsterpropaganda.

PS. Det gäller för övrigt alla program som sänds i SR och SvT om högerfolk deplattformas och får yrkesförbud i Public Service, för att "De Goda" inte vill vistas i samma kammare som högern.
Senast redigerad av Imnsho 2026-06-09 kl. 09:40.
Citera
2026-06-09, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graavarg
Ingen aning, det får du ta med SVT.

Jag tycker det var en klåpig miss av SVT att plocka in en irriterande youtuber bara för att programmet skulle framstå som mer rivigt och fräscht, och det skulle ha varit precis lika idiotiskt om det hade varit nån extrem "vänster", extrem "islamist" eller extrem vad-som-helst.

Nu är det dock fixat, case closed.

Men hälften av deltagarna i IFS har ju stått och skrikit i Palestinademonstrationerna?
Citera
2026-06-09, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bob-Dylan
Han är ju rätt motbjudande som person, det lilla jag sett av honom. Han har en dryg uppsyn. Är han inte blatte själv och rasist samtidigt? Förvirrad typ.

Han är invandrare från iran. Min uppfattning är att denna person gärna står i centrum men att han kan lida av en personlighetsstörning som inte har behandlats.
Citera
2026-06-09, 10:25
Medlem
BallaBellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Kanske det.
Men hur många har tittat på programserien "IFS"? 0.2%?

Ärligt talat trodde jag innan att "IFS" och "panel" var en paneltyp som var billig från Kina, typ en IPS-panel med sämre upplösning.
https://www.rtings.com/assets/pages/YV8RITq6/ipsvsva-20250804-large.jpg?format=auto

Jag har kollat och det är rätt kul faktiskt.
Med tanke på hur lite varje deltagare får säga något i programmet blir det även bara löjligare.

Jag har så svårt för dessa tjejer som skriker så högt när det är något som inte passar dem. Då blir det genast en mobb mot någon.

Jag vet inte knappt vem killen är och jag bryr mig inte heller.
Låt livet gå vidare…..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in