2026-06-08, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
https://imgur.com/a/9i5WExK

Det här känns lite taskigt men varför ser detta ut som ni vet vad 😂

Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hanna älskar verkligt mat/godis i alla dess sorter. Tror inte Kebab fått se denna min på många år, sorgligt nog.

Tror storyn är borta igen? Men ser hon ut sådär under tiden gör han nog nånting fel för det där ser efterblivet ut.
Citera
2026-06-08, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henben
Haha ja rätt märkligt val av grejer om det ska vara till personalrummet, ska personalen sitta där och dricka cider o äta chips?! Haha

Hon har väl sätt andra på Instagram köpa sån rosa ciderflaska, men då är det ju en var som man tar hem….
Citera
2026-06-08, 20:25
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Det rensas bland kommentarerna om snaskpresenten. En kommentar som var skeptisk försvann fort:
”Jättefint. Men jag längtar verkligen efter en influencer som genuint visar ett sånt här inte behövs. Som lägger upp en teckning barnet ritat till sin fröken, eller en egenplockad blombukett från promenaden på väg till skolan. Det hade varit content som nått mitt hjärta.
Synd att ingen fattar att det är sånt som hade
fastnat. Sånt här gör mig tyvärr bara provocerad
Meeen, klart det ser gott ut. De blir med största sannolikhet glada i alla fall.”
Citera
2026-06-08, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Det rensas bland kommentarerna om snaskpresenten. En kommentar som var skeptisk försvann fort:
”Jättefint. Men jag längtar verkligen efter en influencer som genuint visar ett sånt här inte behövs. Som lägger upp en teckning barnet ritat till sin fröken, eller en egenplockad blombukett från promenaden på väg till skolan. Det hade varit content som nått mitt hjärta.
Meeen, klart det ser gott ut. De blir med största sannolikhet glada i alla fall.”

Tog hon bort den? Alltså då undrar man ju hur mycket hon rensar? Den där var ju ändå rimlig till det hon lagt upp.
Jag tänker ofta när jag ser sånt där att pedagogerna skulle få 20 såna korgar (en från varje unge) När man tänker så inser man ju hur överdrivet det är. Okej om det där var en gemensam present från en hel avdelning typ.
Citera
2026-06-08, 20:43
Medlem

Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
hon tog bort min kommentar oxå. Då jag skrev att det var onödigt. Att dom bara gör sitt jobb som alla andra
Citera
2026-06-08, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klonkas69

hon tog bort min kommentar oxå. Då jag skrev att det var onödigt. Att dom bara gör sitt jobb som alla andra

Alltså hur kan man vara influencer om man inte kan ta någon som helst kritik eller fan helt vanliga kommentarer? Blir sjukt irriterad. Vad fan styr människan med? Ska alla stryka medhårs HELA tiden?
Citera
2026-06-08, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
Alltså hur kan man vara influencer om man inte kan ta någon som helst kritik eller fan helt vanliga kommentarer? Blir sjukt irriterad. Vad fan styr människan med? Ska alla stryka medhårs HELA tiden?

Hon e fan galen. Kan inte ens stå upp för vad hon gör. Inte konstigt denna tråden finns
Citera
2026-06-08, 21:05
Medlem
Citat:
Hon e fan galen. Kan inte ens stå upp för vad hon gör. Inte konstigt denna tråden finns

Ja den här tråden finns just av den här anledningen. Att hon inte begriper det själv.
Man undrar hur många hon har på sin blockerat-lista
Citera
2026-06-08, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
Ja den här tråden finns just av den här anledningen. Att hon inte begriper det själv.
Man undrar hur många hon har på sin blockerat-lista

Riktiga personer hamnar på blocklistan. Fejk profiler på följarlistan😂 inte konstigt hon saknar vänner irl.
Citera
2026-06-08, 22:35
Medlem
Skulle inte förvåna mig om föräldrarna på förskolan har gått ihop om en present till pedagogerna men att Hanna inte ens är medveten om det för hon har ingen kontakt med de andra föräldrarna. Så kommer hon där med en egen mastodontlåda.
Citera
2026-06-08, 23:29
Medlem
Citat:
https://imgur.com/a/9i5WExK

Det här känns lite taskigt men varför ser detta ut som ni vet vad 😂

😂😂😂!
Tycker inte att det är taskigt då det är hon själv som lagt ut det 😇👌🏻.
Citera
2026-06-08, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trepatronen
Skulle inte förvåna mig om föräldrarna på förskolan har gått ihop om en present till pedagogerna men att Hanna inte ens är medveten om det för hon har ingen kontakt med de andra föräldrarna. Så kommer hon där med en egen mastodontlåda.

På andra avdelningar på Lara’s förskola så har dom gått ihop iallafall 👌🏻
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in