2026-06-08, 16:45
Medlem
Hon varken hämtar eller lämnar (antar jag, hon pratar i alla fall som att barnet kommer hem snart, inte att hon ska hämtas) sitt barn på förskolan.
Varför ska hon då prata i videon som att det är något hon verkligen kan ReLaTeRa till?
Citera
2026-06-08, 16:46
Medlem
Och sen behöver man inte slänga in disken så i maskinen.
Citera
2026-06-08, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
Hon varken hämtar eller lämnar (antar jag, hon pratar i alla fall som att barnet kommer hem snart, inte att hon ska hämtas) sitt barn på förskolan.
Varför ska hon då prata i videon som att det är något hon verkligen kan ReLaTeRa till?
Nej jag dör!!! Hon har tagit bort den videon precis 😂😂
Citera
2026-06-08, 16:59
Medlem
Gotyourbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
Nej jag dör!!! Hon har tagit bort den videon precis 😂😂
Jag missade den!! Vad var det för video?
Citera
2026-06-08, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vgjeekpf123
Det behöver inte betyda att det är ”vad hon bedömer att hon arbetar” det är vad hon bedömer att hon tycker att hon behöver ha för förskoletid. Jobbar H 40 h/v så kanske hon upplever att hon behöver 15 h till kontorstid lr liknande utan barn. Men att resterande tider i arbetet hemifrån går det bra att ha barnet hemma.
Precis som när en studerar- Kanske du behöver ha låt oss säga en 15 h i skolan men har hemstudier och kan då välja ha ditt barn hemma om det funkar bra med studierna.
Är ju helt fantastiskt att kunna göra så. Hade jag med gjort om möjlighet till det fanns.
Givetvis är det så. Men med tanke på vad hon visar i content så kan det inte ta mer än 15 timmar. Det var lite ironi samtidigt som man givetvis själv bestämmer hur mycket man behöver.

Mitt inlägg var ett svar på varför hon har 15 h men inte som allmän fsk 15 h.
Citera
2026-06-08, 17:26
Medlem
Så hennes arbetsdag idag (dvs anledningen till att Lars var på förskolan idag) bestod av att rensa garderob och göra en video på när hon gör en presentkorg till förskolepersonalen?! Vad glada de ska bli 🙃
Citera
2026-06-08, 17:44
Medlem
Hennes röst vid reels , hackigt. Och alltid är hon jätteförvånad "jag. Kan. Inte. Förstå"
Citera
2026-06-08, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Så hennes arbetsdag idag (dvs anledningen till att Lars var på förskolan idag) bestod av att rensa garderob och göra en video på när hon gör en presentkorg till förskolepersonalen?! Vad glada de ska bli 🙃

Tror hon verkligen att de ska stå och trycka chips inne i personalrummet… något lyxigt te hade väl varit bättre. Men Hanna kan ju inte tänka bortom sig själv. Både ekonomiskt utsatta brorsan och pedagogerna får sånt som Hanna själv gillar att äta hemma i soffan
Citera
2026-06-08, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somntutiss
Tror hon verkligen att de ska stå och trycka chips inne i personalrummet… något lyxigt te hade väl varit bättre. Men Hanna kan ju inte tänka bortom sig själv. Både ekonomiskt utsatta brorsan och pedagogerna får sånt som Hanna själv gillar att äta hemma i soffan

Haha ja rätt märkligt val av grejer om det ska vara till personalrummet, ska personalen sitta där och dricka cider o äta chips?! Haha
Citera
2026-06-08, 19:08
Medlem
Hahaha ofta hon är tacksam över förskolepedagoger. Jag menar hennes barn är aldrig där så vad är hon tacksam över?!
Citera
2026-06-08, 19:09
Medlem
https://imgur.com/a/9i5WExK

Det här känns lite taskigt men varför ser detta ut som ni vet vad 😂
Citera
2026-06-08, 19:27
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
https://imgur.com/a/9i5WExK

Det här känns lite taskigt men varför ser detta ut som ni vet vad 😂

Hanna älskar verkligt mat/godis i alla dess sorter. Tror inte Kebab fått se denna min på många år, sorgligt nog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in