2026-06-08, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Ha massinvandring av unga singelkvinnor.
Jag tror många män som inte får sex inte anstränger sig särskilt hårt. Det är nästan så det krävs uppsökande verksamhet i deras hem för att det ska bli nåt.
Citera
2026-06-08, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Jag tror många män som inte får sex inte anstränger sig särskilt hårt. Det är nästan så det krävs uppsökande verksamhet i deras hem för att det ska bli nåt.

Jo vi anstränger oss väldigt mycket, faktum kvarstår dock att det finns ett underskott på ca. 100,000 unga singelkvinnor i Sverige.
Citera
2026-06-08, 19:12
Medlem
Citat:
Jo vi anstränger oss väldigt mycket, faktum kvarstår dock att det finns ett underskott på ca. 100,000 unga singelkvinnor i Sverige.
Gissar att 40% är betydligt fler?
Citera
2026-06-08, 19:16
Medlem
Citat:
Gissar att 40% är betydligt fler?

Majoriteten kvinnor får gärna sluta ligga med minoriteten män också.
Citera
2026-06-08, 19:20
Medlem
Citat:
Ska vi mercy fucka män vi inte är attraherade av?
Citera
2026-06-08, 19:30
Medlem
Citat:
Ska vi mercy fucka män vi inte är attraherade av?

Om du vill att jag ska slita mig från skärmen får du allt anstränga dig lite också 🙂
Citera
2026-06-08, 21:35
Medlem
trewqs avatar
Citat:

Har du aldrig hört frasen "Take one for the team"? Net reproduction rate i Sverige bland etniskt svenska kvinnor börjar nå kritiska nivåer. Och vad fan gör ni kvinnor? Åldern för förstföderskor bara stiger och stiger, och därtill väljer ni att bli ännu kräsnare för varje år som går. Om inte de nationalistiska känslorna är starkare än så, förtjänar tyvärr det svenska folket att gå under.
Citera
2026-06-08, 22:16
Medlem
Citat:
Om du vill att jag ska slita mig från skärmen får du allt anstränga dig lite också 🙂
Fast what's in it for me/kvinnor i allmänhet liksom? Vi har män vi är attraherade av att ligga med redan.
Citera
2026-06-08, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trewq
Har du aldrig hört frasen "Take one for the team"? Net reproduction rate i Sverige bland etniskt svenska kvinnor börjar nå kritiska nivåer. Och vad fan gör ni kvinnor? Åldern för förstföderskor bara stiger och stiger, och därtill väljer ni att bli ännu kräsnare för varje år som går. Om inte de nationalistiska känslorna är starkare än så, förtjänar tyvärr det svenska folket att gå under.
Ja inte fan går vi igenom relationer, graviditeter, förlossningar och livslångt föräldraskap för Sveriges reproduction rate iallafall.
Citera
2026-06-08, 22:39
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Fast what's in it for me/kvinnor i allmänhet liksom? Vi har män vi är attraherade av att ligga med redan.

Jag köper din logik Bimbodeluxe. Ni kvinnor agerar helt rationellt utifrån era förutsättningar och det kan man inte klandra er för. Dock tveksam om kvinnokollektivet är så mycket lyckligare... 🙄 Som man vill jag dock göra det som är bäst för män och det är att se till att det finns betydligt fler kvinnor än män i samhället för det skulle göra män lyckligare. Jag kan dock förstå att ni kvinnor inte känner för att jobba för det.

// CC
Citera
2026-06-09, 00:05
Medlem
Citat:
Fast what's in it for me/kvinnor i allmänhet liksom?

En civilisation. Slippa leva under sharia i framtiden, etc.
Citera
2026-06-09, 00:09
Medlem
Kleiners avatar
Och 90 % konsumerar porr. Män får sluta att förödmjuka sig själv och vara slav till sina luster. Då och enbart då kommer kvinnor dras till er.

Majoriteten av män är svaga. Och porrtittandet är en bra indikation för mitt påstående.

Spelar ingen roll vem du är, tittar du på porr så är du ingen man, men en simp.
Senast redigerad av Kleiner 2026-06-09 kl. 00:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in