2026-06-07, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
Eller. Kanske är något från 3 år förresten?

Allmän förskola är från 3 år ja.
Citera
2026-06-07, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
Eller. Kanske är något från 3 år förresten?
Hon har en helt vanlig fsk placering och har valt 15 timmar i veckan för det är vad hon bedömer att hon arbetar. Hon kunde valt 30 eller 40. Allt beror på hur mycket man jobbar.

Det har inte något med 15 timmars barn som är där av andra anledningar att göra. Jag vet inte varför detta förväxlas hela tiden
Citera
2026-06-08, 07:38
Medlem
Ljög hon om att det inte var ett samarbete eller fick hon ett samarbete efter inlägget? 🤔 Ang klänningen.

Förstår mig inte på hennes samarbeten/reklam. Orkar hon inte göra ett nytt inlägg där hon visar hela toppen när hon pratar om glassarna? Det där hade inte jag tyckt varit acceptabelt som företag.
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2026-06-08 kl. 07:52.
Citera
2026-06-08, 08:27
Medlem
Gotyourbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Ljög hon om att det inte var ett samarbete eller fick hon ett samarbete efter inlägget? 🤔 Ang klänningen.

Förstår mig inte på hennes samarbeten/reklam. Orkar hon inte göra ett nytt inlägg där hon visar hela toppen när hon pratar om glassarna? Det där hade inte jag tyckt varit acceptabelt som företag.
Nej, toppen och klänningarna är bara reklamlänkar, så inget betalt samarbete. Hon tjänar några öre om man klickar på länken.

Men håller med om att hon 1. Är otydlig med sina samarbeten och länkar och 2. Lat som inte kan ta en separat bild på toppen om nu så många har frågat om den.
Citera
2026-06-08, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gotyourback
Nej, toppen och klänningarna är bara reklamlänkar, så inget betalt samarbete. Hon tjänar några öre om man klickar på länken.

Men håller med om att hon 1. Är otydlig med sina samarbeten och länkar och 2. Lat som inte kan ta en separat bild på toppen om nu så många har frågat om den.
Ok tack då förstår jag. Ja precis...🤔
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2026-06-08 kl. 09:22.
Citera
2026-06-08, 11:59
Medlem
Att Hanna kallar gästrummet för garderoben 😂 hängde in kläder garderoben i garderoben
Citera
2026-06-08, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Hon har en helt vanlig fsk placering och har valt 15 timmar i veckan för det är vad hon bedömer att hon arbetar. Hon kunde valt 30 eller 40. Allt beror på hur mycket man jobbar.

Det har inte något med 15 timmars barn som är där av andra anledningar att göra. Jag vet inte varför detta förväxlas hela tiden

Det behöver inte betyda att det är ”vad hon bedömer att hon arbetar” det är vad hon bedömer att hon tycker att hon behöver ha för förskoletid. Jobbar H 40 h/v så kanske hon upplever att hon behöver 15 h till kontorstid lr liknande utan barn. Men att resterande tider i arbetet hemifrån går det bra att ha barnet hemma.
Precis som när en studerar- Kanske du behöver ha låt oss säga en 15 h i skolan men har hemstudier och kan då välja ha ditt barn hemma om det funkar bra med studierna.
Är ju helt fantastiskt att kunna göra så. Hade jag med gjort om möjlighet till det fanns.
Citera
2026-06-08, 12:52
Medlem
Herregud. Är det hennes arbetsdag, att rensa kläder? Det gör vi andra på vår fritid.
Citera
2026-06-08, 13:01
Medlem
Blusen är inte fin och den sitter verkligen inte fint på henne.
Citera
2026-06-08, 13:14
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Vilken sämst lögn, att hon rensat, lagt kläderna på en fåtölj i flera månader och sedan har Kebab hängt tillbaka det så hon måste rensa om. Låter verkligen troligt!
Citera
2026-06-08, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PMSmordin
Blusen är inte fin och den sitter verkligen inte fint på henne.

Hon har ofta väldigt osmickrande kläder med hemsk passform
Citera
2026-06-08, 14:20
Medlem
Vilken lyx att hinna fixa disken innan barnet kommer hem från förskolan. Låter som att hon inte behöver hämta henne heller. Dubbellyx😉.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in