2026-06-08, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nwo123
Kul att aftonhoran spolar vinnaren på förstasidan

…artikeln publicerades exakt kl. 21:00.
Expressen likaså kl. 21:00! Som övriga! EFTER finalen! Såsom alla färska slutresultat presenteras.
Kallas rapportering. Inte spoilers längre!
Är man inte i synk med tidevarvet får man själv ansvara för att hålla sig off grid!
2026-06-08, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HELIKOPTERPILOTEN
Sonja har tydligen separerat från sin kille efter Robinson.
Då säger vi grattis till honom 🤭👍😁
2026-06-08, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Marie, varför ser hon utom som en drag Queen? Är det en fd kille eller har hon botox- deluxat flera omgångar. Något stämmer inte med hennes ansikte mitt ögat och min hjärnan protesterar, inte naturligt helt enkelt.

Tatuerade ögonbryn?
2026-06-08, 08:42
Medlem
santos_devilles avatar
Skönt att inte Carro fick vinsten. Det var det viktigaste
2026-06-08, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Oj, värdelöst. Isf vore det ju bättre att detta framgick klart för oss tittare. Dvs att vi får se varje omstart och inte som nu att det klipps ihop som det gör.

Läste i förbifarten att Sonja i en intervju uppgav att själva tävlingen tog 9,5, tim att spela in.
(De gamla, kortare banorna, låg på 5-6 tim)

Därför svårt att hinna visa mer än vad dom gör under 44 min (Inkl. reklam) för spänningens skull under minimal tid.

Tycker istället att örådet samt sista ointressanta ”strandlivet” borde vara avverkade och klara i nästsista avsnittet så själva finalen blev ett rent tävlingsavsnitt!
Nu ägnas endast ca 20 min till själva grand finale!
Senast redigerad av MzMoneyPenny 2026-06-08 kl. 09:17.
2026-06-08, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Skönt att inte Carro fick vinsten. Det var det viktigaste

Ja, här är det mest Carro- och Syd-supportar som kränkta hörs och syns mest.
Det och det gränslösa hatet mot Iki.

Tyckte därför det var hysteriskt roligt, och grymt, av Iki att segla in på 2:a platsen! 😂
2026-06-08, 09:15
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Jag har aldrig fattat detta, först så håller Robinson på i flera veckor, sen avgörs finalen och en vinnare koras, då slutar de sända en minut efter att vinnaren utsågs, jag hade önskat mig lite mer eftersnack en kvart till åtminstone, med alla deltagare, men de är som vanligt med TV4 ingen vidare säsong, kul att en kvinna vann till slut, jag hade önskat mig mer bråk och stora rubriker, skandaler m.m.....
2026-06-08, 09:21
Medlem
dags å stänga tråden? säsongen är slut
2026-06-08, 09:36
Medlem
Det viktigaste var att inte Iki vann
2026-06-08, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TornstromMy
dags å stänga tråden? säsongen är slut
Det bestämmer väl knappast du
2026-06-08, 09:48
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaBaDaBaDoo
Jag har aldrig fattat detta, först så håller Robinson på i flera veckor, sen avgörs finalen och en vinnare koras, då slutar de sända en minut efter att vinnaren utsågs, jag hade önskat mig lite mer eftersnack en kvart till åtminstone, med alla deltagare, men de är som vanligt med TV4 ingen vidare säsong, kul att en kvinna vann till slut, jag hade önskat mig mer bråk och stora rubriker, skandaler m.m.....

Håller verkligen med om detta och något som jag också alltid funderat på när det kommer till sådana här program. Nu fick vi ju Exit även med vinnaren i denna säsongen, men jag hade önskat ett till avsnitt där man får följa med en bit in på efterfesten samt intervjuer och så med alla deltagare efteråt. Det ör ju samma sak i t.ex. Farmen, man får se vinnaren ringa hem och sedan är det slut.

Gällande finalen så tycker jag att det är lite tråkigt att man som tittare blir "lurad" att tro att den sker i realtid, när det i själva verket är flera heat som tar en hel arbetsdag att spela in. Förstår att det är svårt att lösa på något annat sätt rent produktionsmässigt, men hade önskat att hinderbanan visades från start till mål utan stopp - så att ett rejält övertag faktiskt kan bära sig hela vägen.
Som flera andra redan skrivit var ju Sonja sisit i de flesta momenten och fick bli inväntad. Resultatet hade kanske sett annorlunda ut om det inte var så?
2026-06-08, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MzMoneyPenny
…artikeln publicerades exakt kl. 21:00.
Expressen likaså kl. 21:00! Som övriga! EFTER finalen! Såsom alla färska slutresultat presenteras.
Kallas rapportering. Inte spoilers längre!
Är man inte i synk med tidevarvet får man själv ansvara för att hålla sig off grid!

Att rapportera om vinnaren är en sak. Att lägga ut resultatet med stora bilder på startsidan så att folk som ligger några avsnitt efter får slutet avslöjat är en annan. Det ena utesluter inte det andra

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in