2026-06-07, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ronaldo77
Bara jag som reagerade på att Sonja verkar ha en pojkvän i Exit avsnittet? Har hon ens nämnt det en endaste gång under säsongen? Undra hur han har reagerat på att se Sonja + Jonas
Reagerade också lite men var det verkligen hennes pojkvän?

Jonas friendzonar Sonja varje gång han kramar henne, sättet han gör det på är så tydligt att han känner noll för henne men det kan vara nåt från hennes håll därför som jag vart förvånad om det där var verkligen hennes kille?
2026-06-07, 23:15
Medlem
1754s avatar
Grattis Sonja! 🙂🎉
2026-06-08, 03:02
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paddelito
En fråga som vi aldrig kommer få svar på,

Hur hade säsongen varit om Aydin fått vara kvar?!

Han blev ju hemskickad pga homofobiska vrålrop efter han vann en tävling. "Är du bög eller?!" skrek han åt Jonas efter han tappade greppet och förlorade mot Aydin.
2026-06-08, 03:19
Medlem
Är det bara jag som inte köper motiveringen de som röstade på Marie hade?

Amadeus körde ju exakt samma "inte ta några beslut, inte trampa på tår"-spel. Men då var det tydligen okej.

Nu när jag tänker körde Amadeus ett ännu fegare spel för han vågade ju inte ens välja sida.
Senast redigerad av torkskap1 2026-06-08 kl. 03:22.
2026-06-08, 05:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Är det bara jag som inte köper motiveringen de som röstade på Marie hade?

Amadeus körde ju exakt samma "inte ta några beslut, inte trampa på tår"-spel. Men då var det tydligen okej.

Nu när jag tänker körde Amadeus ett ännu fegare spel för han vågade ju inte ens välja sida.

Håller med både Marie, Ickie och Amadeus var ryggradslösa djur som försökte glida på en räkmacka utan att ta ställning utan bara stå gömma sig bakom. Amadeus var värst egentligen, då han bytte gruppering och människor hela tiden. Vann han något? Nix, sämst på det mesta.
Häxan Carro var för skadeglad och icke ödmjuk. Sjukt lik en häxa på slutet
2026-06-08, 05:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Iki som rättvis vinnare? Hur tänker du nu? Hon har varit sur och grinig och kass på allt utom simning och eld. Plankan vann hon genom ren tur.

Ja, exakt!
En mer bitter, arg och sur människa får man söka efter. tom Anders Lundin sa det i Ickis Exit. Äntligen fick man se dig glad och le när ni var uppställda på stranden inför finalen. Hemsk människa, fyfan att jobba med henne.
2026-06-08, 05:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ronaldo77
Bara jag som reagerade på att Sonja verkar ha en pojkvän i Exit avsnittet? Har hon ens nämnt det en endaste gång under säsongen? Undra hur han har reagerat på att se Sonja + Jonas
Vem skulle det annars vara? Han lär ju inte vara så glad när han ser Robinson....
Sonja har trånat efter Jonas mer än han har gjort.
2026-06-08, 05:32
Medlem
Marie, varför ser hon utom som en drag Queen? Är det en fd kille eller har hon botox- deluxat flera omgångar. Något stämmer inte med hennes ansikte mitt ögat och min hjärnan protesterar, inte naturligt helt enkelt.
2026-06-08, 06:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Har för mig att tvåan startar 30 sekunder efter och trean 60 sekunder efter vinnaren av varje moment.
Oj, värdelöst. Isf vore det ju bättre att detta framgick klart för oss tittare. Dvs att vi får se varje omstart och inte som nu att det klipps ihop som det gör.
2026-06-08, 06:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Håller med både Marie, Ickie och Amadeus var ryggradslösa djur som försökte glida på en räkmacka utan att ta ställning utan bara stå gömma sig bakom. Amadeus var värst egentligen, då han bytte gruppering och människor hela tiden. Vann han något? Nix, sämst på det mesta.
Häxan Carro var för skadeglad och icke ödmjuk. Sjukt lik en häxa på slutet
Är man ryggradslös bara för att man vägrar ge sin in i varenda idiotisk jävla diskussion?

En sak ifall det skulle förekomma mobbing eller liknande och man då inte sätter ner foten. Men att hålla käft när Lasse och Ola eller Aza och Jonas bråkar som små barn, är enbart klokt och inte ett dugg fegt.
2026-06-08, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Vem skulle det annars vara? Han lär ju inte vara så glad när han ser Robinson....
Sonja har trånat efter Jonas mer än han har gjort.

Sonja har tydligen separerat från sin kille efter Robinson.
Senast redigerad av HELIKOPTERPILOTEN 2026-06-08 kl. 06:52.
2026-06-08, 06:59
Medlem
Kul att aftonhoran spolar vinnaren på förstasidan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in