Citat:
Ursprungligen postat av
pinefruit420
Testat en del sorter av kranen de senaste.
THC stämpel (inte sett hur plattan ser ut) är riktigt bra, rökt 2g av den och den slår riktigt bra. Luktar nästan som gräs riktigt starkt och super kladdig mörkt hash. Ska vara static men självklart inte äkta, sett den för 5500kr hägget.
Lays stämpel också riktigt fint mörkt hash, lite mindre kladdig än THC men slår lika hårt och ruset känns mer kontrollbart enligt mig och en vän jämfört med THC så skulle säga att dom är på samma nivå. Sett den för 5500kr hägget med.
Gröning: AK47 och super silver haze sorterna har jag hört ska va väldigt svaga, misstänker att de är THC-A då vissa har fått ett litet rus av den men andra inget alls. Däremot har jag testat ''orange haze'' gröningen och den va faktist bra enligt mig och en till vän, inget super speciellt me den men den smakar bra och slår som den ska. Standard gröning.
Ska testa skittles stämpeln nästa då de pratas så bra av den i tråden med, min kran har rökt den och enligt han är båda stämplarna jag nämde där uppe liiite bättre än den men alla är på ungefär samma nivå. Kan tillägga att detta är runt GBG området.
Har inte testat dom sorterna du nämnde men tvivlar på att Zkittles (120/73u 2026 Season) är i samma klass som sorter som ligger 5500-6000kr. Har testat hash som varit lite billigare än Zkittles (3.5 f 500 är standard pris) som varit starkare men allt är inte thc halten. Zkittles plattorna smakar bra (särskilt efter lite kurering) och är cleant hash, inget mixat skit.
Finns många klaggiga sorter i 6k/100g klassen som är utblandade och så har det varit i många år. Det ända kletiga/kladdiga sorter jag köper är om jag får tag på riktig brun afghan (Red Label, Blue Label - kommer i röd eller blå plast) eller charas annars har jag slutat köpa mörka kladdiga sorter.