2026-06-03, 06:51
Medlem
Rebel4s avatar
Köpenhamn

Dry-shift : BAAM [bomb på stämpeln]

7/10 En av det bättre dryshift jag prövat, mjuk kletig av terps förvånad över kvalitén, mycket god smak, mer än okej styrka för att ha ett riktigt billigt pris, new school smak med old school kick.

Rekommendera starkt..!
Citera
2026-06-03, 21:01
Medlem
Testat en del sorter av kranen de senaste.

THC stämpel (inte sett hur plattan ser ut) är riktigt bra, rökt 2g av den och den slår riktigt bra. Luktar nästan som gräs riktigt starkt och super kladdig mörkt hash. Ska vara static men självklart inte äkta, sett den för 5500kr hägget.

Lays stämpel också riktigt fint mörkt hash, lite mindre kladdig än THC men slår lika hårt och ruset känns mer kontrollbart enligt mig och en vän jämfört med THC så skulle säga att dom är på samma nivå. Sett den för 5500kr hägget med.

Gröning: AK47 och super silver haze sorterna har jag hört ska va väldigt svaga, misstänker att de är THC-A då vissa har fått ett litet rus av den men andra inget alls. Däremot har jag testat ''orange haze'' gröningen och den va faktist bra enligt mig och en till vän, inget super speciellt me den men den smakar bra och slår som den ska. Standard gröning.

Ska testa skittles stämpeln nästa då de pratas så bra av den i tråden med, min kran har rökt den och enligt han är båda stämplarna jag nämde där uppe liiite bättre än den men alla är på ungefär samma nivå. Kan tillägga att detta är runt GBG området.
Senast redigerad av pinefruit420 2026-06-03 kl. 21:42.
Citera
2026-06-05, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinefruit420
Testat en del sorter av kranen de senaste.

THC stämpel (inte sett hur plattan ser ut) är riktigt bra, rökt 2g av den och den slår riktigt bra. Luktar nästan som gräs riktigt starkt och super kladdig mörkt hash. Ska vara static men självklart inte äkta, sett den för 5500kr hägget.

Lays stämpel också riktigt fint mörkt hash, lite mindre kladdig än THC men slår lika hårt och ruset känns mer kontrollbart enligt mig och en vän jämfört med THC så skulle säga att dom är på samma nivå. Sett den för 5500kr hägget med.

Gröning: AK47 och super silver haze sorterna har jag hört ska va väldigt svaga, misstänker att de är THC-A då vissa har fått ett litet rus av den men andra inget alls. Däremot har jag testat ''orange haze'' gröningen och den va faktist bra enligt mig och en till vän, inget super speciellt me den men den smakar bra och slår som den ska. Standard gröning.

Ska testa skittles stämpeln nästa då de pratas så bra av den i tråden med, min kran har rökt den och enligt han är båda stämplarna jag nämde där uppe liiite bättre än den men alla är på ungefär samma nivå. Kan tillägga att detta är runt GBG området.

Har inte testat dom sorterna du nämnde men tvivlar på att Zkittles (120/73u 2026 Season) är i samma klass som sorter som ligger 5500-6000kr. Har testat hash som varit lite billigare än Zkittles (3.5 f 500 är standard pris) som varit starkare men allt är inte thc halten. Zkittles plattorna smakar bra (särskilt efter lite kurering) och är cleant hash, inget mixat skit.

Finns många klaggiga sorter i 6k/100g klassen som är utblandade och så har det varit i många år. Det ända kletiga/kladdiga sorter jag köper är om jag får tag på riktig brun afghan (Red Label, Blue Label - kommer i röd eller blå plast) eller charas annars har jag slutat köpa mörka kladdiga sorter.
Citera
2026-06-07, 12:52
Medlem
LionFromZions avatar
Någon som testat stämplarna "gipsy haze" med en österländsk spådam på eller en med runt klistermärke med majalöv i mitten och rödgul ytterkant med texten "top cali 2025 static"?
Ska vara dry kvalite, ser helt ok ut.
Citera
2026-06-07, 14:50
Medlem
Någon som testat frozen sift från pirates farm?
Citera
2026-06-07, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionFromZion
Någon som testat stämplarna "gipsy haze" med en österländsk spådam på eller en med runt klistermärke med majalöv i mitten och rödgul ytterkant med texten "top cali 2025 static"?
Ska vara dry kvalite, ser helt ok ut.

Har testat top cali.
Inget jag skulle köpa igen och röka, men funkar om inget annat finns.
Citera
2026-06-07, 18:01
Medlem
TheJesuits avatar
Klassisk gold seal afgan är det bästa, nu som water hasch. Modernt möter klassiskt vintage punch. Som en influenser med morfars gamla knogjärn.
Citera
2026-06-08, 03:34
Medlem
Frozen 25/26 season
2.8 för 500 ingen sett? Såg mkt fint ut
Citera
2026-06-08, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janer2k
Frozen 25/26 season

Menar du från Zushi farms?

Ej testat men tyckte också den såg fin ut, som en ljus filtré
Citera
2026-06-08, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardkårr
Menar du från Zushi farms?

Ej testat men tyckte också den såg fin ut, som en ljus filtré
Ja exakt zushi. Kanske testar, vi är verkligen blessed här nere nu med utbudet (skittles, king of claws, nu även frozen och wppf?? Bättre än några coffeshops i Spanien förutom gröning såklart
Citera
Igår, 00:39
Medlem
Rebel4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janer2k
Frozen 25/26 season

Sett en del i Malmö, priset är mycket högt 1g 500kr sharkfarm verkar inte finnas bättre priser på 25/50 nivån 25g kostar 8k.

Men om du menar den med en flummig japan text som det står frozen på så ska smaken vara top noch!
Citera
Igår, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebel4
Sett en del i Malmö, priset är mycket högt 1g 500kr sharkfarm verkar inte finnas bättre priser på 25/50 nivån 25g kostar 8k.

Men om du menar den med en flummig japan text som det står frozen på så ska smaken vara top noch!
är det värt pengen för frozen dock? Hur skulle man typ jämföra med skittles 25/26? eller någon premium dry?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in