2026-06-07, 12:36
Medlem
Dinlilladotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoppeliLoppan
Ungefär såhär tippar jag också. Henke & Jasmine är störst chans att båda säger ja. Dock tror jag att chansen att Anna & John fortfarande håller ihop efter ett tag är större, om de båda säger ja nu. Jasmine & Henke kommer dock skiljas rätt fort om de säger ja nu. Jasmine kommer bli uttråkad o Henke utmattad. Det blir nog svårt för dem att lyckas hitta en lagom nivå där båda trivs.

Precis. Blir verkligen förvånad om Jasmine och Henrik inte fortsätter men blir nästan lika förvånad om det visat sig hålla på sikt.
Om Anna och John faktiskt helhjärtat VÄLJER varandra och vågar satsa tror jag de har mycket större chanser än Jasmine och Henrik. Men jag tror de är mindre benägna att våga.
Citera
2026-06-07, 20:09
Medlem
Varför pratar indiern engelska när han uppenbarligen kan svenska?
Citera
2026-06-07, 20:51
Medlem
ABB87s avatar
Alla sa ja men hur ser det ut idag?

Citera
2026-06-07, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABB87
Alla sa ja men hur ser det ut idag?

Hur vet du det? Jag har försökt att se själv (kollat upp allas namn) men hittar inte information om just det.
Citera
2026-06-07, 20:57
Medlem
Gud vad fina de är, allihopa.
Men när Anna och John sa ja till varandra rann tårarna.
Citera
2026-06-07, 21:11
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn

Jag började också gråta lite hahaha!
Var verkligen inte beredd på att bli berörd över huvudtaget men Johns tal till Anna var så känslosamt och rörande 🤣

Jag hoppas att de som lyckats kolla upp hur det gått inte spoilar i tråden (förutom med spoilertaggar så klart)
Jag vill inte veta förrän nästa söndag 😁
Senast redigerad av Spider-Girl 2026-06-07 kl. 21:13.
Citera
2026-06-07, 21:43
Medlem
ratatorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Jag började också gråta lite hahaha!
Var verkligen inte beredd på att bli berörd över huvudtaget men Johns tal till Anna var så känslosamt och rörande 🤣

Jaha? Jag blev faktiskt lite irriterad över att ”retorik proffset” läste från sin telefon. Blev mer tagen av Annas uppenbart spontana tal än att John kan läsa från en telefon, även om det var fina ord.

Tycker det är taskigt att produktionen uppenbarligen ber deltagarna att hålla på svaret så länge som möjligt. Stackarna är nervvrak ändå och det blir inte bättre tv av att se de antingen låtsas eller på riktigt vara nervösa. Jag tror ändå Sofie och Emilia berättat för varann innan vad de ska säga, Emilia hade vart så mycket mer nervös annars (även om jag blev tveksam när jag såg Emilias revenge dress)
Citera
2026-06-07, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn

Var har ni sett det inte på vanlig tv i vart fall.
Citera
2026-06-07, 21:47
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maria222
Var har ni sett det inte på vanlig tv i vart fall.

Det sändes kl 20, du kan hitta det på Svt play!
Citera
2026-06-07, 21:48
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratatorsk
Jaha? Jag blev faktiskt lite irriterad över att ”retorik proffset” läste från sin telefon. Blev mer tagen av Annas uppenbart spontana tal än att John kan läsa från en telefon, även om det var fina ord.

Tycker det är taskigt att produktionen uppenbarligen ber deltagarna att hålla på svaret så länge som möjligt. Stackarna är nervvrak ändå och det blir inte bättre tv av att se de antingen låtsas eller på riktigt vara nervösa. Jag tror ändå Sofie och Emilia berättat för varann innan vad de ska säga, Emilia hade vart så mycket mer nervös annars (även om jag blev tveksam när jag såg Emilias revenge dress)

Revenge dressen gjorde mig faktiskt övertygad om att hon var osäker på Sofies svar 🤣
Citera
2026-06-07, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Det sändes kl 20, du kan hitta det på Svt play!

nej för då var det VIP eller vad det hette och fördomsshowen
Citera
2026-06-07, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maria222
nej för då var det VIP eller vad det hette och fördomsshowen

Det kommer 00,00 står det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto