2026-06-07, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Har hen lagt upp bild?

Du kan ju se på nätet hur gården ser ut där J o P bor.
Du tänkte från grillplatsen? Tror folk tycker detta är väldans otrevligt i bostadsområdet så de inte vill visa. En tanke bara.
Citera
2026-06-07, 15:50
Medlem
Forumforums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kobo35
Det finns ju tydligen grannar som skrivit här inne, tänkte om de kanske har sett till paret, för ut måste de ju komma förr eller senare.

Tror att ganska många som vet vem hon är och som sett både det ena och det andra under årens lopp.
Stockholm är inte så stort. Särskilt inte för en tjej som Jackie. Tyvärr.

Hon tycks inte förstå att hon har slarvat bort chansen att bli "känd" på ett positivt sätt.

Människor som Jackie Ferm konsumerar människor. Hon är som en mental parasit.
Citera
2026-06-07, 15:56
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Du kan ju se på nätet hur gården ser ut där J o P bor.
Du tänkte från grillplatsen? Tror folk tycker detta är väldans otrevligt i bostadsområdet så de inte vill visa. En tanke bara.

Dyker man helt plötsligt upp och säger att man bor vägg i vägg med J & P tycker jag man borde kunna backa upp det med en bild.
Citera
2026-06-07, 16:11
Medlem
Citat:
Dyker man helt plötsligt upp och säger att man bor vägg i vägg med J & P tycker jag man borde kunna backa upp det med en bild.

Då skulle deras liv bli ett helvete.
Citera
2026-06-07, 16:14
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Då skulle deras liv bli ett helvete.

Inte svårt att gå förbi och ta ett. Men skitsamma ni får självklart tro vad ni vill.
Citera
2026-06-07, 16:21
Medlem
Citat:
Inte svårt att gå förbi och ta ett. Men skitsamma ni får självklart tro vad ni vill.

Men du..
Du som är så jävla nyfiken utan att bidra med skit.
Ta tunnelbanan dit vet ja.

Ta och slå dig ner på grillplatsen så ser du rakt in hos dem.

Ta ett kort och lägg ut.
Citera
2026-06-07, 16:25
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
Men du..
Du som är så jävla nyfiken utan att bidra med skit.
Ta tunnelbanan dit vet ja.

Ta och slå dig ner på grillplatsen så ser du rakt in hos dem.

Ta ett kort och lägg ut.

Överlåter sådant åt dig. Inte riktigt värt de 60 milen. Ser fram emot ditt bidrag .
Citera
2026-06-07, 16:35
Medlem
Citat:
Överlåter sådant åt dig. Inte riktigt värt de 60 milen. Ser fram emot ditt bidrag .

Du får snällt vänta på om någon lägger ut nån bild.
Citera
2026-06-07, 16:40
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Du får snällt vänta på om någon lägger ut nån bild.

Yes, tills dess restar jag mitt case.
Citera
2026-06-07, 16:46
Medlem
Jag kan verkligen förstå att folk som bor grannar med dem, bor runt samma innergård och som säkert lagt märke till det skeva paret som eldar lastpallar och skriker och gapar var och varannan kväll, inte vill riskera att avslöja sig här inne när alla som följt Jackie vet hur hotfull och oberäknelig hon är. Ponera att en granne smygfotar dem på balkongen från sin lägenhet och lägger upp fotot här, det är inte så svårt att räkna ut vem i vilken lägenhet som tagit den bilden.

Jag hoppas bebisen är satt i jourhem och kommer till en fin fosterfamilj och slipper växa upp i ett hushåll präglat av våld, bråk och missbruk, där han får lära sig att det är okej att vara hotfull, ljuga och bli kallad öknamn om man inte fogar sig efter mammas vilja. Med en missogyn, lågbegåvad och alkad dagdrivare till farsa. Med föräldrar som har en helt skev syn på kärlek, sexualitet och privatliv. I en skitig lägenhet utan möjlighet till eget rum eller lugn och ro. I ekono isk utsatthet. Moffandes fett och socker, utsatt för passiv rökning. Jag kan helt ärlig inte se en enda positiv föräldraegenskap hos de här två asen. Och bonussonen ska vi inte ens tala om, stackars barn. Jag hoppas han får ett lugnt och fint sommarlov långt borta från sin pantade tönt till farsa och att Jackie och Patrik faktiskt drar åt helvete där de hör hemma. Jävla idioter att sätta barn till världen och så utsätta dem för detta liv.
Citera
2026-06-07, 17:05
Medlem
Bara så ni vet.
Paret grillar med egen liten grill en bit bort från deras port på den öppna innergården.
Visst skulle man kunna fota osv. men med tanke på hur jacky är, uthänganden, öppna hoten och hatet mot helt ”random amöbor” bara för att de vågat nämna deras namn eller tycka och tänka om något jacky själv delar på nätet så kan ni nog förstå att många grannar i området inte riktigt vågat ta det klivet. Finns ju inte en chans i hela världen att jacky skulle bara låtit det vara. Den som vågade skulle nog hängas ut på två röda och råkar man gå till tvättstugan samtidigt som hon själv var ute så skulle man vara en polisanmäld stalker
Citera
2026-06-07, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Askanmed
Bara så ni vet.
Paret grillar med egen liten grill en bit bort från deras port på den öppna innergården.
Visst skulle man kunna fota osv. men med tanke på hur jacky är, uthänganden, öppna hoten och hatet mot helt ”random amöbor” bara för att de vågat nämna deras namn eller tycka och tänka om något jacky själv delar på nätet så kan ni nog förstå att många grannar i området inte riktigt vågat ta det klivet. Finns ju inte en chans i hela världen att jacky skulle bara låtit det vara. Den som vågade skulle nog hängas ut på två röda och råkar man gå till tvättstugan samtidigt som hon själv var ute så skulle man vara en polisanmäld stalker

Ja, exakt. Med tanke på hur sjuk hon är kommer ingen normal granne vilja dra hennes uppmärksamhet till sig. Med det sagt, menar du att de är ute och grillar tillsammans just nu? Är deras barn med dem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in