Citat:
Ursprungligen postat av
Anybodykiller
Hm, det kanske är något som män allt mer kommer att lära sig också?
Det finns säkert en objektifierande projektion och reaktion bland män att "bara om jag har en Mercedes på uppfarten är jag framgångsrik" likväl att "en snygg kvinna kommer förlösa mig från incelhetens ensamhet ".
Kan män nå kvinnors förnöjsamhet av att bli ambivalenta kring det motsatta könet? Eller är det ens din premiss om den självvalda ensamheten verkligen ett val?
En till sak som är ganska avgörande är att många svenska män ses som rasister på grund av SD och media.
Media har skrämt upp den utländska kvinnan så mycket för svenska män att hans enda chans är antingen thailändska eller en svensk kvinna.
Äldre damerna lider dock inte att hon kan få en man på 31 år trots att hon levt hela livet och fått familj och är på sitt sjunde barn
Spanska, franska och brittiska som är vita ses inte som rasistiska på samma sätt.
Kvinnor är ganska lättskrämda. Det är därför man ser fler svenska kvinnor med utländska män men inte tvärtom.
Den italienska/spanska mannen kan inte ses som en rasist. Många är mörkhåriga eller brunögda vilket gör att många såna har fördelar i samhället
Tror nästan Sverige har högst angel singelmän i jämförelse med andra EU länder
Det är därför många amerikaner bokar sina solresor till södra Europa under sommaren.
Hoppas det var tydligt nu