2026-06-07, 11:56
Medlem
jävla rutten hållning sonja har
2026-06-07, 12:50
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714
Tråkig säsong och fel vinnare.
Iki eller Marie av de 4 sista vore rättvist.

Ha ha! De kanske två minst värdiga vinnarna av alla deltagare i årets upplaga sammantaget!?
Bra försök att trolla igång ilskan här inne.

Även om säsongen tappade fart rejält sista halvan så måste jag ju ändå säga att finalen var kul att titta på. Att en person jag ogillar vinner har jag vant mig vid så det är bara att tugga i sig. Hon gjorde det ändå bra (på sitt sätt) rakt igenom och tävlade hårt. Så det får bli ett "grattis Sonja" från mig också.
Senast redigerad av Ace Ventura 2026-06-07 kl. 13:02.
2026-06-07, 13:15
Medlem
Abelssuns avatar
Så det blev Bullfittan Sonja som vann!?!
2026-06-07, 13:55
Medlem
Karppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Jag skulle vilja se resultatet av en riktig final, från start till mål.

Som det är nu väntar man ju tills alla är klara med varje delmoment. Sen får tvåan och trean tidstillägg inför nästa moment.

Iki ledde väl med flera minuter efter siminingen och hade kanske vunnit hela tävlingen om det vore rättvist men det är vad det är.
2026-06-07, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Dock Tacksam att inte Iki vann för det hade inte känts riktigt så bra, med hennes märkliga och sjuka besatthet och hatiska uttalanden om och till flera av olika deltagare mm.

Citat:
Ursprungligen postat av Rebel4
Den stora vinsten var att Iki inte vann..!

Passiv, hater, tröttsam att följa på alla sätt, att hon änns blev top 3 var en chock men ingen värdig vinnare i mina ögon.

Håller med om detta till 100%. Hade Iki vunnit hade jag aldrig mera sett på Robinson.
2026-06-07, 14:27
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Jag skulle vilja se resultatet av en riktig final, från start till mål.

Som det är nu väntar man ju tills alla är klara med varje delmoment. Sen får tvåan och trean tidstillägg inför nästa moment.

Det kommer inte att hända. De vill ha drama in i mål och ser till så det blir jämnt.

Genom att stryka hinderbanefinalen och istället köra jury och röstning bland de två sista kunde de ju få till dramatik på sjysst vis fram till slutet, men nej, nej.
2026-06-07, 14:56
Medlem
mensverkets avatar
Varför är inte Aza i Exit-hotellet längre?
2026-06-07, 14:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Första nedanstående är ej en post av Rinaldo-Montalbano:

Jag vet inte hur du fick till det översta till ett citat från mig, men vad gäller din inställning till paktande så håller jag med dig till fullo. Men varje år dyker det upp folk som vill att programmet ska bli mer scoutmässigt med mer sång av Anders Lundin, medan alla tävlande klappar takten och gungar i och armkrok runt lägerelden och sedan ska de gå över stranden till tävlingarna sjungande Vi gå över daggstänkta berg fallera och alla ska vara vänner och det ska vara mer vedhuggning, fiske, spikande och kassavakok och knopar i programmet och Maxim ska vara med varje år.
Det är gnetas post som är skum. Leta upp den och klicka ”citera” så ser du vad som händer.

Borde dock sett det såklart.
2026-06-07, 15:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Varför är inte Aza i Exit-hotellet längre?
Han längtade väl hem, morsgrisen.
2026-06-07, 15:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Karppa
Iki ledde väl med flera minuter efter siminingen och hade kanske vunnit hela tävlingen om det vore rättvist men det är vad det är.
Så du menar att när de startar om får man inte behålla den ledning man hade efter ett delmoment?

Jag tänker sedan att oavsett det så är Iki den som tjänar mest på att skiten inte körs i ett svep. Eftersom hon har absolut sämst kondis.
2026-06-07, 15:10
Avstängd
Inte ett avsnitt utan att idioten Carro kläcker ur sig idiotier.

Vad menar människan med att man åker ”piggy back ride” på andra bara för att man inte ger sig in i vartenda jävla bråk eller försöker ta på sig någon jävla ledarroll?

Jag är inte heller någon fan av Iki men när hon dessutom påstår att just hon skulle vara en sådan som inte tar strider, så visar hon ju en skrämmande brist på intelligens. Det var ju inte direkt pga att Iki aldrig sa vad hon tyckte och tänkte som Lasse och hon hade svårt att dra jämt.

Carro tar priset som den mest puckade blondinen genom Robinsons historia.
2026-06-07, 16:33
Medlem
Håller inte med de som tycker det var en dålig säsong. Lite tråkiga topp 4 visst, men fram tills sista veckan tyckte jag det innehöll det mesta med mer intriger än på länge vilket är en anledning till att jag kollar på det så därför var det uppfriskande att Aza, Ola, Jonas, Halil, Lasse, Carro, Sonja höll igång tjafsen så det hände något.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in