2026-06-06, 11:57
Medlem
Loikkaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disneylover
Tyvärr säger min magkänsla att det blir Iki som vinner imorgon. 😥
Katastrof
2026-06-06, 12:29
Medlem
Disneylovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loikkari
Katastrof

Jag hoppas att jag har fel, men det är en olustkänsla som jag inte kan sätta fingret på.
2026-06-06, 12:33
Medlem
Loikkaris avatar
Citat:
Jag hoppas att jag har fel, men det är en olustkänsla som jag inte kan sätta fingret på.
Hon har ju inte gjort nåt för laget eller för tävlingen heller, annat än irriterar oss tittare.Hon är nära på en person som får testiklarna hissas upp i armhålorna på männen. Militant feminist o lebba.
2026-06-06, 13:32
Avstängd
[quote=Gneta49|95126079]
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Håller på Carro fast det är nog chanslöst, lite för mycket paktande i den här säsongen som förstört det för oss tittare
Robinson utan paktande skulle vara lika kul att se som när ett fotbollslag i division 3 möter ett från division 7. Usla prestationer och 99 gånger av 100 vet man vem som vinner.
2026-06-06, 13:35
Avstängd
Citat:
Jag känner något annat. Hon har överpresterat i ett par tävlingar nu. Oavsett vilka två hon kommer möta i finalen så är hon den sämste. Hon har enligt mig ca 15% vinstchans.
2026-06-06, 13:50
Medlem
LoppeliLoppans avatar
Citat:

Hoppas verkligen din magkänsla är fel den här gången. Hon är minst värdig av alla denna säsong.

Citat:
Ursprungligen postat av Loikkari
Hon har ju inte gjort nåt för laget eller för tävlingen heller, annat än irriterar oss tittare.Hon är nära på en person som får testiklarna hissas upp i armhålorna på männen. Militant feminist o lebba.

Nej inte mycket. Sett besvärad ut och bidragit med negativ stämning. Av det vi fått se åtminstone. Att se hennes min när hon lade på vikterna på Carro som redan hade massa tyngd var hemskt. Vidrigt skadeglad och rent elak. Plus allt manshat på det. Nä, bara nej tack!
2026-06-06, 13:52
Medlem
LoppeliLoppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 191213
Amadeus var så jävla dålig i nästan alla tävlingar så ingen brydde sig om honom. Han var inget hot så han fick följa med lite på sidan om. Sanningen.

Nej, han var inte mycket till hot. Stor käft och liten verkstad dessutom, men man får inte ta ifrån honom att han nog bidrog med en hel del skratt och god stämning i lägret. Jag skrattade gott hemma i soffan flera gånger 😁 Nu är det noll av den stämningen kvar...
2026-06-06, 13:57
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Första nedanstående är ej en post av Rinaldo-Montalbano:

Citat:
Ursprungligen postat av Gneta49
Håller på Carro fast det är nog chanslöst, lite för mycket paktande i den här säsongen som förstört det för oss tittare

Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Robinson utan paktande skulle vara lika kul att se som när ett fotbollslag i division 3 möter ett från division 7. Usla prestationer och 99 gånger av 100 vet man vem som vinner.

Jag vet inte hur du fick till det översta till ett citat från mig, men vad gäller din inställning till paktande så håller jag med dig till fullo. Men varje år dyker det upp folk som vill att programmet ska bli mer scoutmässigt med mer sång av Anders Lundin, medan alla tävlande klappar takten och gungar i och armkrok runt lägerelden och sedan ska de gå över stranden till tävlingarna sjungande Vi gå över daggstänkta berg fallera och alla ska vara vänner och det ska vara mer vedhuggning, fiske, spikande och kassavakok och knopar i programmet och Maxim ska vara med varje år.
2026-06-06, 14:46
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Första nedanstående är ej en post av Rinaldo-Montalbano:

Jag vet inte hur du fick till det översta till ett citat från mig, men vad gäller din inställning till paktande så håller jag med dig till fullo. Men varje år dyker det upp folk som vill att programmet ska bli mer scoutmässigt med mer sång av Anders Lundin, medan alla tävlande klappar takten och gungar i och armkrok runt lägerelden och sedan ska de gå över stranden till tävlingarna sjungande Vi gå över daggstänkta berg fallera och alla ska vara vänner och det ska vara mer vedhuggning, fiske, spikande och kassavakok och knopar i programmet och Maxim ska vara med varje år.

🎯😅😂🤣
2026-06-06, 14:47
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoppeliLoppan
Hoppas verkligen din magkänsla är fel den här gången. Hon är minst värdig av alla denna säsong.

Nej inte mycket. Sett besvärad ut och bidragit med negativ stämning. Av det vi fått se åtminstone. Att se hennes min när hon lade på vikterna på Carro som redan hade massa tyngd var hemskt. Vidrigt skadeglad och rent elak. Plus allt manshat på det. Nä, bara nej tack!

Bra och klockren analys 👌
2026-06-06, 14:48
Medlem
CS128s avatar
Citat:

😪🤢🤮
2026-06-06, 15:16
Medlem
ReturRetur666s avatar
Redan förutbestämt att manshatare Iki vinner i år. Vänstermedian TV4 utsåg henne innan programmet hade börjat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in