2026-06-07, 10:57
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Jag tror nog inte heller att jag skulle att det var så äckligt. Det är ju liksom bara fötter och så länge de är rena så skulle jag kunna göra det. Det är ju inget jag tänder på själv, men det är inte därför jag jobbar ju. Det är inte supervanligt med kunder med fotfetisch, jag har bara träffat några och det är väl helt ok, jag gillar inte när nån håller på med mina fötter men det är ju ett väldigt enkelt jobb att bara ta emot! 🤪

Privat så kan jag tända på saker som skulle vara en mardröm med en kund. Jag tänder så sjukt mycket på när min sambo "tvingar sig på mig" och går ner på mig fastän jag är oduschad och känner mig ofräsch. Sjukt hett. Samma när han kommer hem efter träning och är svettig precis överallt. 😋 Med en kund skulle det vara ganska så fruktansvärt faktiskt. 😅

Det har hänt att jag fått frågan om att vara rejält oduschad inför en träff, men har aldrig gjort en sån träff. Alla såna gökar har mest framstått som chattrunkare. Samma med de som vill att man ska komma till honom direkt efter en annan träff så att han kan slicka sperma. Inget som ens är möjligt eftersom jag gör så få träffar och alltid med skydd och min sambo vill inte att hans sperma ska komma på villovägar.

Som sexarbetare så får man ta del av en hel del fantasier. Det är jobbigt med allt det administrativa tjafset och oserisöa runkare så klart, men det är ändå lite intressant att veta vad folk går runt och fantiserar om. 😊

Funkar inte för mig heller att vara ofräsch. Någon bad mig komma direkt från gymmet till träff utan dusch däremellan, men det gjorde jag inte.

Ja, det är helt sjuk alltså vilka drömmar folk går och bär på. Tänk på alla övertråkiga människor i t-banevagnen. De har alltså de mest hårresande önskemål om jag nu ska översätta chattrunkarna till t-baneresenärer.

En kund skrev och ville supa mig under bordet, medan han själv var nykter. En annan försökte det vid träff, men ett glas vin är just bara ETT och inte i den vidare bemärkelsen att tömma hela flaskan. Groggluderlivet i Småköping är ett överståndet kapitel. Jag vill ha full kontroll!! En annan ville jag skulle låtsas stå och laga mat och han komma uppsmygande bakifrån, en annan att jag skulle vara liten flicka med flätor, ytterligare en annan att jag skulle vara sjuksköterska / flygvärinna, en annan att jag skulle gå med dammvippan.

Ja, alltså, det finns hur mycket som helst och rätt fascinerande ändå.
Citera
2026-06-07, 11:13
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Funkar inte för mig heller att vara ofräsch. Någon bad mig komma direkt från gymmet till träff utan dusch däremellan, men det gjorde jag inte.

Ja, det är helt sjuk alltså vilka drömmar folk går och bär på. Tänk på alla övertråkiga människor i t-banevagnen. De har alltså de mest hårresande önskemål om jag nu ska översätta chattrunkarna till t-baneresenärer.

En kund skrev och ville supa mig under bordet, medan han själv var nykter. En annan försökte det vid träff, men ett glas vin är just bara ETT och inte i den vidare bemärkelsen att tömma hela flaskan. Groggluderlivet i Småköping är ett överståndet kapitel. Jag vill ha full kontroll!! En annan ville jag skulle låtsas stå och laga mat och han komma uppsmygande bakifrån, en annan att jag skulle vara liten flicka med flätor, ytterligare en annan att jag skulle vara sjuksköterska / flygvärinna, en annan att jag skulle gå med dammvippan.

Ja, alltså, det finns hur mycket som helst och rätt fascinerande ändå.

Sexarbetare är ju som sagt magneter för diverse stolpskott och även jag inte tror att allt är seriösa förfrågningar, att det mest liksom bara handlar om chattrunk men de har ju ändå tagit sig tiden att skriva ner sina fantasier. Det var länge sen nu men jag har fått förfrågan om träffar som potentiellt skulle kunna innebära väldigt stora fysiska risker för mig. Liknande på temat att bli supen under bordet. Nej tack.

En del vill ju hålla på med den sortens rollspel men jag är inte så bekväm med det, det är alldeles för mycket teater för att jag ska kunna genomföra en sån träff på ett bra sätt. Jag gillar det verkligen inte privat heller! Jag har ingenting emot att bära speciella plagg men att hålla på och spela en roll så där gillar jag inte. Inte så att jag kinkskammar nån eller så, det bara nåt jag inte är bekväm med.
Citera
2026-06-07, 11:29
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Sexarbetare är ju som sagt magneter för diverse stolpskott och även jag inte tror att allt är seriösa förfrågningar, att det mest liksom bara handlar om chattrunk men de har ju ändå tagit sig tiden att skriva ner sina fantasier. Det var länge sen nu men jag har fått förfrågan om träffar som potentiellt skulle kunna innebära väldigt stora fysiska risker för mig. Liknande på temat att bli supen under bordet. Nej tack.

En del vill ju hålla på med den sortens rollspel men jag är inte så bekväm med det, det är alldeles för mycket teater för att jag ska kunna genomföra en sån träff på ett bra sätt. Jag gillar det verkligen inte privat heller! Jag har ingenting emot att bära speciella plagg men att hålla på och spela en roll så där gillar jag inte. Inte så att jag kinkskammar nån eller så, det bara nåt jag inte är bekväm med.

Rollspel är jättesvårt. Här känner jag mycket större press på att något kan gå fel, kunden inte nöjd med mina prestationer och jag känner mig usel. Vanlig sex går ju liksom av sig självt. Som tåget oftast.

Det här med kyssar. Tyckte i början (innan jag sålde, alltså från allra första början i tonåren) att bli kysst och slickad i örat var obehagligt (lika obehagligt som att få vatten i dem), men något jag över tid har lärt mig tycka om och som jag idag älskar. Likadant med att många kunder vill kyssa (inga sugmärken, please) min hals och inte bara kyssa. Det ska slickas också. Slickas som en katt gör, men lite ivrigare. Var så kilsen, men det är också något jag lärt mig älska.

Så j-vla underbart det kan vara!!
Citera
2026-06-07, 11:54
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Rollspel är jättesvårt. Här känner jag mycket större press på att något kan gå fel, kunden inte nöjd med mina prestationer och jag känner mig usel. Vanlig sex går ju liksom av sig självt. Som tåget oftast.

Det här med kyssar. Tyckte i början (innan jag sålde, alltså från allra första början i tonåren) att bli kysst och slickad i örat var obehagligt (lika obehagligt som att få vatten i dem), men något jag över tid har lärt mig tycka om och som jag idag älskar. Likadant med att många kunder vill kyssa (inga sugmärken, please) min hals och inte bara kyssa. Det ska slickas också. Slickas som en katt gör, men lite ivrigare. Var så kilsen, men det är också något jag lärt mig älska.

Så j-vla underbart det kan vara!!

Jag tycker också att det är svårt! Jag känner mig så himla fånig på nåt sätt. Typ leka doktor. Jag skulle cringea sönder tror jag. Men det är ju som du säger -- vanligt sex går ju för det mesta som på räls. Just like a pro. 😎

Jag har lite svårt för det där slickandet. Privat är det ingen som gjort så på mig, pussat på halsen så klart. Men inte slicka som en katt. Däremot är det faktiskt många kunder som håller med det slickandet och jag vet inte -- men det blir typ lite blött? Jag har gillar att bli slickad på andra ställen. 🤪

Det kanske beror på att mina kunder är äldre än mina privata kontakter? Eller så är det nåt annat! Min genomsnittskund är också runt 60 och inte i nån vidare fysisk form. De kunder jag har som är i fysisk form är löpartypen och små skynkliga och klena räkor typ. Ingen kroppstyp som attraherar mig alls. Men det spelar ju verkligen ingen roll. De är gulliga och bra kunder ändå så klart. Men alla är ju verkligen äldre. Det gillar jag iofs. Enkla att ha att göra med, schyssta och alla är ju upptagna så det är ingen som krånglar och dribblar med tider (måste planera noga) och gör inget anspråk på att ta sig in mitt liv på nåt sätt. Så vill jag att det ska vara. 😊

Jag tror att jag har skrivit om honom tidigare, jag har en kund som är riktigt stilig men han är liksom 70 så jag attraheras ju inte av den anledningen. Men han är lätt min snyggaste kund!
Citera
2026-06-07, 12:28
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Jag tycker också att det är svårt! Jag känner mig så himla fånig på nåt sätt. Typ leka doktor. Jag skulle cringea sönder tror jag. Men det är ju som du säger -- vanligt sex går ju för det mesta som på räls. Just like a pro. 😎

Jag har lite svårt för det där slickandet. Privat är det ingen som gjort så på mig, pussat på halsen så klart. Men inte slicka som en katt. Däremot är det faktiskt många kunder som håller med det slickandet och jag vet inte -- men det blir typ lite blött? Jag har gillar att bli slickad på andra ställen. 🤪

Det kanske beror på att mina kunder är äldre än mina privata kontakter? Eller så är det nåt annat! Min genomsnittskund är också runt 60 och inte i nån vidare fysisk form. De kunder jag har som är i fysisk form är löpartypen och små skynkliga och klena räkor typ. Ingen kroppstyp som attraherar mig alls. Men det spelar ju verkligen ingen roll. De är gulliga och bra kunder ändå så klart. Men alla är ju verkligen äldre. Det gillar jag iofs. Enkla att ha att göra med, schyssta och alla är ju upptagna så det är ingen som krånglar och dribblar med tider (måste planera noga) och gör inget anspråk på att ta sig in mitt liv på nåt sätt. Så vill jag att det ska vara. 😊

Jag tror att jag har skrivit om honom tidigare, jag har en kund som är riktigt stilig men han är liksom 70 så jag attraheras ju inte av den anledningen. Men han är lätt min snyggaste kund!

Men jag känner mig så dyrkad av att bli slickad på halsen. Klart jag också gillar bli slickaf på andra ställen också. Facesitting är ju favoriten dårå. Det framför bli slickad på vanligt sätt med mig på rygg. Men facesitting är ju inget jag kan kräva av kunden, vill han så vill ha å så är det bara att hoppa på tåget so to speak.

Mina kunder är typ från 35-70 i olika kroppsformer, men tyvärr är över hälften med ohälsosamt högt BMI. Vi har tidigare i tråden pratat om vad krångligt det kan bli med stor mage som är i vägen.

Har nog inga problem alls med småvuxna räkor, däremot kan det bli lite jobbigt för mig om snoppen är för liten. Också detta har vi pratat om.

Alltså. Det var en kund som var 56 år, men såg ut som typ strax fyllda 40. Så ungdomlig och fräsch och då jag frågade honom ( han blev ju förstås smickrad som f-n av att jag drog upp det på bordet) om han tränade och åt hälsosamt, sa han att han inte gjorde något speciellt.

Jösses.
Senast redigerad av Lill-Ann 2026-06-07 kl. 12:32.
Citera
2026-06-07, 13:06
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Men jag känner mig så dyrkad av att bli slickad på halsen. Klart jag också gillar bli slickaf på andra ställen också. Facesitting är ju favoriten dårå. Det framför bli slickad på vanligt sätt med mig på rygg. Men facesitting är ju inget jag kan kräva av kunden, vill han så vill ha å så är det bara att hoppa på tåget so to speak.

Mina kunder är typ från 35-70 i olika kroppsformer, men tyvärr är över hälften med ohälsosamt högt BMI. Vi har tidigare i tråden pratat om vad krångligt det kan bli med stor mage som är i vägen.

Har nog inga problem alls med småvuxna räkor, däremot kan det bli lite jobbigt för mig om snoppen är för liten. Också detta har vi pratat om.

Alltså. Det var en kund som var 56 år, men såg ut som typ strax fyllda 40. Så ungdomlig och fräsch och då jag frågade honom ( han blev ju förstås smickrad som f-n av att jag drog upp det på bordet) om han tränade och åt hälsosamt, sa han att han inte gjorde något speciellt.

Jösses.

Ja facesitting är bra! Det är faktiskt ganska så många kunder som gillar det. Bra! Då kan man ju styra själva och det blir inte så slafsigt. Det gillar jag.

Det är verkligen bökigt med stor mage! Jag har haft en kund som är så överviktig att det knappt ens går att ha penetrerande sex, inte ens när han låg ner och jag liksom föste upp magen. Jag träffar honom inte längre, men det beror på helt andra orsaker. Han är socialt påfrestande och dränerande (han som stirrade). Han kan inte svenska så det är riskfritt att skriva om honom här. Gullig och bra kund på det sättet att han inte krånglade med tider och så, men bökigt med magen och såååå jobbigt med det där stirrandet. En annan kund (kan ej heller svenska) är också så stor att det är svårt med penetrerande sex, men hans grej att ge oralt så det funkar bra ändå.

Jag har inget emot räkorna, men det är en kroppstyp som inte attraherar mig. Inte på män i min egen ålder heller. Det blir för mycket pojke över det hela och när äldre män (gäller ju kvinnor med) blir för smala så kan de verkligen se skrynkliga och skinntorra ut. Det spelar verkligen ingen roll vid träffar så klart, det är som redan sagts typ tusen gånger helt andra saker som är viktiga när man arbetar i en så utsatt bransch.
Citera
2026-06-07, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
Ja, det låter flummigt! En del potentiella kunder kan alltså inte ens komma i kontakt med dig via dina kontaktvägar utan att avslöja sin identitet? Men en del kan det utan att avslöja sin identitet? Det låter väldigt avancerat och jag kan faktiskt inte ens föreställa mig hur det skulle gå till. ☺️ Men bra att du har kommit på ett sånt system! Jag tror att många eskorter skulle uppskatta att få ta del av det, men det är ju fullt förståeligt att du inte vill skriva för mycket om det i offentlig tråd där vem som helst kan läsa och försöka luska.

Men är du inte orolig att det du skrev kan kopplas till ditt eskortnamn? Du är ju faktiskt helt unik med att ha en självsållande screening där man inte ens kan kontakta dig utan att genomgå någon slags process innan, så om kunder läser här och känner igen det så kan de ju koppla ihop ditt eskortnamn med din användare här! 😅

Haha det är verkligen inte så avancerat utan det låter mkt mer flummigare eftersom jag inte kan o vill beskriva exakt. Precis som du säger så vill jag inte säga för mycket o riskera bli avslöjad men att det ska vara någon extrem speciell process är det inte. Det är en extra ansträngning för kunder helt enkelt o de kunder som är seriösa tar den extra ansträngningen. Du måste väl ha sett att vissa SW önskar verifiering av olika slag mm?? Har man det som krav så blir det ju självsållning direkt känner jag
Citera
2026-06-07, 17:10
Medlem
Lill-Anns avatar
Vi har förut pratat om roliga och lite dråpliga minnen kopplade till kunder.

Jag vill gärna dela med mig av ett vackert minne. Det var under det första året jag sålde och jag var relativt ny i 08. Hade en outcall till söder efter midnatt. Mötet gick bra och fram på tidig morgon skulle jag tillbaka hem och jag tog en lååååångpromenad genom Stockholm i den blonda juninatten och det var så VACKERT att se morgonen gry och inte en människa ute och solen som steg över staden.🌇🌇

Så fint. Kände där och då att mitt liv började på riktigt, att Småköpings ok inte tyngde mig längre. Kändes så spännande och fint på samma gång.

Så vackert.❤️❤️

Har ni andra liknande vackra minnen som ni vill vårda i era hjärtan?❤️❤️
Senast redigerad av Lill-Ann 2026-06-07 kl. 17:27.
Citera
2026-06-07, 20:10
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:

Jag vill gärna dela med mig av ett vackert minne. Det var under det första året jag sålde och jag var relativt ny i 08. Hade en outcall till söder efter midnatt. Mötet gick bra och fram på tidig morgon skulle jag tillbaka hem och jag tog en lååååångpromenad genom Stockholm i den blonda juninatten och det var så VACKERT att se morgonen gry och inte en människa ute och solen som steg över staden.🌇🌇

Så fint. Kände där och då att mitt liv började på riktigt, att Småköpings ok inte tyngde mig längre. Kändes så spännande och fint på samma gång.

Så vackert.❤️❤️

Jag älskar mat och att laga den och jag har många fina minnen från bra restaurangbesök i olika länder. Fantastiska miljöer och grym mat. Det är nog mina bästa minnen kopplade till sexarbete. 😊

En av mina favoriter här i Swe brukar boka in min favoritrestaurang med jämna mellanrum. En fin gest.

Det är ju inte vackra minnen på så vis som ditt men ändå fina minnen. Jag minns min första träff. Hur nervös jag var och hur bra det gick och hur upprymd jag kände mig när jag gick därifrån med pengar för hela månadens räkningar i väskan. Upprymd är faktiskt helt rätt ord. En väldigt snäll man, han ville mest prata och titta på utsikten från hotellrummet. Det är faktiskt också ett fint minne. Att ta steget att våga sälja sex och att det gick bra. 😊
Citera
2026-06-07, 20:45
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Jag älskar mat och att laga den och jag har många fina minnen från bra restaurangbesök i olika länder. Fantastiska miljöer och grym mat. Det är nog mina bästa minnen kopplade till sexarbete. 😊

En av mina favoriter här i Swe brukar boka in min favoritrestaurang med jämna mellanrum. En fin gest.

Det är ju inte vackra minnen på så vis som ditt men ändå fina minnen. Jag minns min första träff. Hur nervös jag var och hur bra det gick och hur upprymd jag kände mig när jag gick därifrån med pengar för hela månadens räkningar i väskan. Upprymd är faktiskt helt rätt ord. En väldigt snäll man, han ville mest prata och titta på utsikten från hotellrummet. Det är faktiskt också ett fint minne. Att ta steget att våga sälja sex och att det gick bra. 😊

Exakt!! Att ta sig själv över den där tröskeln. Att våga ta språnget och ingen att falla tillbaka på. Ensam.

Ja!! Upprymd är rätt ord.Det är så det känns, allra starkast i början förstås. Känns som en anständig lön till skillnad från vanliga arbetet som uska.

Pengar har en lugnande inverkan på mina nerver.💵💴😔😔

Absolut.👍
Senast redigerad av Lill-Ann 2026-06-07 kl. 20:51.
Citera
2026-06-07, 21:09
Medlem
Citat:

Så vackert.❤️❤️

Jag har exakt samma känsla som dig, jag gick hem mitt i natten för 2 v sedan efter en träff när det var varmt ute och jag fick också samma känsla som du beskriver. Relativt varmt och ljusa sena sommarnätter. Jag minns nu inte vem som har skrivit här i tråden men känslan "att här går jag hem med kontanter i väskan och ingen annan vet vad jag gjort" infann hos mig där och då. Det är en häftig känsla på något vis. Det är lite samma känsla jag fick efter min allra första träff, det var så "enkelt" på något vis, jag vill inte kalla det för en euforisk känsla för det är att överdriva, men det var en ljummen försommarkväll och känslan av att det gick ju hur bra som helst infann sig där och då med.
Citera
2026-06-07, 21:39
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Exakt!! Att ta sig själv över den där tröskeln. Att våga ta språnget och ingen att falla tillbaka på. Ensam.

Ja!! Upprymd är rätt ord.Det är så det känns, allra starkast i början förstås. Känns som en anständig lön till skillnad från vanliga arbetet som uska.

Pengar har en lugnande inverkan på mina nerver.💵💴😔😔

Absolut.👍

Upprymd och nästan lite adrenalinstinn typ. Inte så ofta de känslorna infinner sig längre, nu är jag glad och nöjd efter bra träffar men inte så upprymd. I början så handlade det ju om att kasta sig in i en helt ny värld. Jag var alltid så jävla nervös i början, det här att liksom kliva in i en helt ny värld man inte vet nåt om. Det är så extremt mycket känslor kring sexarbete. Iaf för mig. Det är liksom inte som att jobba som servitris. Det ÄR en speciell bransch och som du säger så är man ju väldigt ensam innan man får ett kontaktnät och man har ingen att fråga där och då. Även när man jobbar genom agentur som jag gjorde när jag började så var det jävligt stort steg att ta och jag hade inte mycket support i början.

Och ja visst kan pengar har en lugnade verkan på nerverna. Det var ju därför jag började. Jag bodde utomlands och behövde ett jobb och var alldeles för dålig på språket. Bara en sån sak är ju rätt stressande och att då dessutom ge sig in en väääääldigt udda bransch var ganska så speciellt faktiskt. 😊
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-06-07 kl. 21:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in