Citat:
Jag tror nog inte heller att jag skulle att det var så äckligt. Det är ju liksom bara fötter och så länge de är rena så skulle jag kunna göra det. Det är ju inget jag tänder på själv, men det är inte därför jag jobbar ju. Det är inte supervanligt med kunder med fotfetisch, jag har bara träffat några och det är väl helt ok, jag gillar inte när nån håller på med mina fötter men det är ju ett väldigt enkelt jobb att bara ta emot! 🤪
Privat så kan jag tända på saker som skulle vara en mardröm med en kund. Jag tänder så sjukt mycket på när min sambo "tvingar sig på mig" och går ner på mig fastän jag är oduschad och känner mig ofräsch. Sjukt hett. Samma när han kommer hem efter träning och är svettig precis överallt. 😋 Med en kund skulle det vara ganska så fruktansvärt faktiskt. 😅
Det har hänt att jag fått frågan om att vara rejält oduschad inför en träff, men har aldrig gjort en sån träff. Alla såna gökar har mest framstått som chattrunkare. Samma med de som vill att man ska komma till honom direkt efter en annan träff så att han kan slicka sperma. Inget som ens är möjligt eftersom jag gör så få träffar och alltid med skydd och min sambo vill inte att hans sperma ska komma på villovägar.
Som sexarbetare så får man ta del av en hel del fantasier. Det är jobbigt med allt det administrativa tjafset och oserisöa runkare så klart, men det är ändå lite intressant att veta vad folk går runt och fantiserar om. 😊
Privat så kan jag tända på saker som skulle vara en mardröm med en kund. Jag tänder så sjukt mycket på när min sambo "tvingar sig på mig" och går ner på mig fastän jag är oduschad och känner mig ofräsch. Sjukt hett. Samma när han kommer hem efter träning och är svettig precis överallt. 😋 Med en kund skulle det vara ganska så fruktansvärt faktiskt. 😅
Det har hänt att jag fått frågan om att vara rejält oduschad inför en träff, men har aldrig gjort en sån träff. Alla såna gökar har mest framstått som chattrunkare. Samma med de som vill att man ska komma till honom direkt efter en annan träff så att han kan slicka sperma. Inget som ens är möjligt eftersom jag gör så få träffar och alltid med skydd och min sambo vill inte att hans sperma ska komma på villovägar.
Som sexarbetare så får man ta del av en hel del fantasier. Det är jobbigt med allt det administrativa tjafset och oserisöa runkare så klart, men det är ändå lite intressant att veta vad folk går runt och fantiserar om. 😊
Funkar inte för mig heller att vara ofräsch. Någon bad mig komma direkt från gymmet till träff utan dusch däremellan, men det gjorde jag inte.
Ja, det är helt sjuk alltså vilka drömmar folk går och bär på. Tänk på alla övertråkiga människor i t-banevagnen. De har alltså de mest hårresande önskemål om jag nu ska översätta chattrunkarna till t-baneresenärer.
En kund skrev och ville supa mig under bordet, medan han själv var nykter. En annan försökte det vid träff, men ett glas vin är just bara ETT och inte i den vidare bemärkelsen att tömma hela flaskan. Groggluderlivet i Småköping är ett överståndet kapitel. Jag vill ha full kontroll!! En annan ville jag skulle låtsas stå och laga mat och han komma uppsmygande bakifrån, en annan att jag skulle vara liten flicka med flätor, ytterligare en annan att jag skulle vara sjuksköterska / flygvärinna, en annan att jag skulle gå med dammvippan.
Ja, alltså, det finns hur mycket som helst och rätt fascinerande ändå.