Citat:
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/spiondomda-broderns-pengaforklaring-badrumsrenovering
Där har du bevisen. Är du såhär ignorant med mening?
Fyfan va dryg och virrig du är. Tror verkligen att du är något för att du läst böcker om ett ämne o då är du smartare än fucking Säpo? Herregud människa. Jag har läst om Andra världskriget och förintelsen i många år, det gör inte mig till en professor inom historia.
Fortsätter du med denna attityd så kommer du göra fel person förbannad och åka på stryk. Vilket du kanske egentligen behöver för att komma tillbaka till verkligheten
Där har du bevisen. Är du såhär ignorant med mening?
Fyfan va dryg och virrig du är. Tror verkligen att du är något för att du läst böcker om ett ämne o då är du smartare än fucking Säpo? Herregud människa. Jag har läst om Andra världskriget och förintelsen i många år, det gör inte mig till en professor inom historia.
Fortsätter du med denna attityd så kommer du göra fel person förbannad och åka på stryk. Vilket du kanske egentligen behöver för att komma tillbaka till verkligheten
Jag vet mycket väl om spionfallet om Peyman Kia, jag slukar allt som har med spioneri att göra. Jag säger inte att jag är smartare än Säpo återigen, för att jag är inte anställd där, utan kan bara mycket om dess historia.
Jaha, nu får man sådana hot. Nu är det DU som behöver som behöver hjälp. Ingen vettig människa går runt och hotar om att ger stryk. Hör du inte hur illa det låter? Kom tillbaka till verkligheten "bror", hot löser ingenting.
Men förstår du inte att det är NI som provocerar fram mig att ta i lite hårdare argument för att ni vägrar ju att tro att jag har begått brottet spioneri när jag själv säger att jag har begått det för längesen och ni gång på gång upprepar att jag ljuger, har vanföreställningar och inre psykos och allt annat som ni kallar mig för. I längden blir jag irriterad på att ni kallar mig för det och då måste jag ha någon stark jämförelse och se hur ni ser på något annat som ni tror är samma vanföreställning som jag försöker bevisa att jag har begått brottet spioneri. Visst må det vara "sjukt", men jag måste ta i lite i.
Nej tack, jag behöver inge våldsam handling för att "komma tillbaka till verkligheten". Återigen som jag har sagt gång på gång. Spioneri är det enda brott som är svårt att bli trodd att man har begått och det tas inte längre på allvar.
Kan vi prata om något annat i stället? Börjar bli tjatigt det här.