Citat:
Ursprungligen postat av
Airwave92
Detta e ju för sjukt, hängt på stan nu sedan 15 och sett extremt många personer med vinterjackor dunjackor sån där extra tjocka med skit för att hålla inne i värmen
De flesta som hade det var blattar. Vad tycker ni om detta? Rätt udda beteende?
Vilka är fok i detta fall? Menar du från mena, eller ursvenskar som bryr sig om att se ut att vara "coola"