2026-06-06, 20:57
  #1
Medlem
Airwave92s avatar
Detta e ju för sjukt, hängt på stan nu sedan 15 och sett extremt många personer med vinterjackor dunjackor sån där extra tjocka med skit för att hålla inne i värmen

De flesta som hade det var blattar. Vad tycker ni om detta? Rätt udda beteende?
Citera
2026-06-06, 20:58
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92
Detta e ju för sjukt, hängt på stan nu sedan 15 och sett extremt många personer med vinterjackor dunjackor sån där extra tjocka med skit för att hålla inne i värmen

De flesta som hade det var blattar. Vad tycker ni om detta? Rätt udda beteende?
Vilka är fok i detta fall? Menar du från mena, eller ursvenskar som bryr sig om att se ut att vara "coola"
Citera
2026-06-06, 21:00
  #3
Medlem
Full-Retards avatar
Det är lättare att dölja diverse saker under puffiga kläder
Citera
2026-06-06, 21:03
  #4
Medlem
Sqrbankens avatar
Ja, väldigt udda och noterat detta också. Ser helt makalöst efterblivet ut. Vet inte om det är märket på jackan som dessa små osäkra filurer vill skylta med ("avkasta") året om och inte bara under vår, vinter och höst.
Citera
2026-06-06, 21:04
  #5
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Jag ser invandrare göra detta när det är typ 30 C. Undrar samma sak?
Citera
2026-06-06, 21:25
  #6
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CooolaFlickan2014
Jag ser invandrare göra detta när det är typ 30 C. Undrar samma sak?
Här är en del teorier

(FB) Varför har invandrare vinterjacka på sommaren?
Citera
2026-06-06, 21:26
  #7
Medlem
Du har ju redan tråd din jävla spammare...

(FB) Blattar med vinterjackor under sommartid?
Citera
2026-06-06, 21:52
  #8
Medlem
Innga konstigheter, det var samma när jag var i Barcelona på våren för 15 år sedan, och folk gick runt med dunjackor när det var runt 15 grar
Citera
2026-06-06, 22:05
  #9
Medlem
dude2ks avatar
Det är invandrarna som är dumma i huvudet.
Citera
2026-06-06, 22:27
  #10
Medlem
Statusgrej. De vill visa märket. Ofta syns det tydligt på jackan och oftare är jackor dyrare än vanliga kläder. För oss normala ser det helt efterblivet ut
Citera
2026-06-06, 22:27
  #11
Medlem
Jordgubbes avatar
De kanske inte är i dun, så som vilken plastjacka som helst, de bara ser tjocka ut. Tex en piratjacka av "fint märke" eller en illa konstruerad dunjacka är inte särskilt varm, jämfört med en riktig.
Citera
2026-06-06, 22:32
  #12
Medlem
Det är antagligen sådana som mig som inte pallar värma upp på gymmet på en tråkig cross eller rodd.
Taktiskt klär jag mig varmt och promenerar raskt en omväg till gymmet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in