Citat:
Tipset från USA i april rör en "enstaka film" av "särskilt hänsynslös karaktär."
Så det återstår att se.
När detta uttalas i media till tv4 så beskrivs även följande:
"Alla enheter har dock inte genomsökts än och de elektroniska enheter som kan kopplas till riksdagen har man inte tittat på än."
ÅK uttalar att .."jag kommer inte kunna ge nya besked i morgon eller nästa vecka. Utan det tar tid att utreda och där står vi nu."
Men över till Alice 16 år och en kvinna i 20 års åldern som delat barnpornografiskt material. Förstnämnda åberopar "förskräckt" och sistnämnda i "underhållningssyfte".
Lagen tar ingen hänsyn till motiv angående detta vidriga material angående tyckande och välförtjänta böter.
Detta ska ställas mot Rubbestad 45 år, far till tonårsdöttrar, som arbetar i Sveriges Riksdag och
som Björn Söder arbetar med i 13 år.
Jag har vanligtvis inget till övers för honom, men har iaf det goda omdömet att vara bekymrad och ser äkta omtumlad ut. Han ser det som en tragedi för familjen, vilket det är.
Han kommer sig inte ens för att börja med försvarstal för SD och lägga in nåt hurtigt kämpa på och hur viktiga SD är i frågan.
Rubbestad är alltså ingen naiv tonåring.
Nån ovetande ung tjej som rent idiotiskt roar sig med barnpornagrafi som underhållning.
Som om det inte vore nog så har han profilerat sig för jämlikhet och värnar om personer som sitter och runkar vid datorn 24/7 och lagt motioner i minst tre år på temat.
Tacka fan att sådana ser ut som pandor med svarta ringar runt ögonen....
Han profilerar sig som jämställd och vill ha in mer män på förskolor. Som inte törs byta blöjor och massera barnen.
Det kom ju in en våg anmälningar på mitten av 90-talet och skrämde dem i pedofildebatten.
För SDs del är det nog bättre att sitta still i båten än att dra ut med pansarvärn i förväg och framstå som en byfåne i bästa fall och som sämst, försvarare av pedofili.
Det är nämligen olagligt att sprida, ladda upp eller ner barnpornografi.
Bakom varje "enstaka film" så kan det även röra sig om att vuxna anordnat scenariot för att såna som Rubbestad ska tilldelas njutning eller roa sig med.
Betalat utsatta fattiga barn. Utnyttjat i utsatt läge.
Han har rest till Kambodja nyss för att lära sig om trafficking.
Att spridning skadar barn behöver man inte vara raketforskare att begripa.
Det finns även en normaliseringsprocess som är skadlig i samhället.
Han är folkvald, han avlönas på skattebetalarnas pengar.
Han har ett stort ansvar och ett förbrukat förtroendekapital.
En sak är iaf säker. Om han döms så har SD en alldeles egen variant av Kapten Klänning.
Som kör med jämställdhetskortet och som låtsas värna om män och barn samtidigt.
Eller vad säger du?
Så det återstår att se.
När detta uttalas i media till tv4 så beskrivs även följande:
"Alla enheter har dock inte genomsökts än och de elektroniska enheter som kan kopplas till riksdagen har man inte tittat på än."
ÅK uttalar att .."jag kommer inte kunna ge nya besked i morgon eller nästa vecka. Utan det tar tid att utreda och där står vi nu."
Men över till Alice 16 år och en kvinna i 20 års åldern som delat barnpornografiskt material. Förstnämnda åberopar "förskräckt" och sistnämnda i "underhållningssyfte".
Lagen tar ingen hänsyn till motiv angående detta vidriga material angående tyckande och välförtjänta böter.
Detta ska ställas mot Rubbestad 45 år, far till tonårsdöttrar, som arbetar i Sveriges Riksdag och
som Björn Söder arbetar med i 13 år.
Jag har vanligtvis inget till övers för honom, men har iaf det goda omdömet att vara bekymrad och ser äkta omtumlad ut. Han ser det som en tragedi för familjen, vilket det är.
Han kommer sig inte ens för att börja med försvarstal för SD och lägga in nåt hurtigt kämpa på och hur viktiga SD är i frågan.
Rubbestad är alltså ingen naiv tonåring.
Nån ovetande ung tjej som rent idiotiskt roar sig med barnpornagrafi som underhållning.
Som om det inte vore nog så har han profilerat sig för jämlikhet och värnar om personer som sitter och runkar vid datorn 24/7 och lagt motioner i minst tre år på temat.
Tacka fan att sådana ser ut som pandor med svarta ringar runt ögonen....
Han profilerar sig som jämställd och vill ha in mer män på förskolor. Som inte törs byta blöjor och massera barnen.
Det kom ju in en våg anmälningar på mitten av 90-talet och skrämde dem i pedofildebatten.
För SDs del är det nog bättre att sitta still i båten än att dra ut med pansarvärn i förväg och framstå som en byfåne i bästa fall och som sämst, försvarare av pedofili.
Det är nämligen olagligt att sprida, ladda upp eller ner barnpornografi.
Bakom varje "enstaka film" så kan det även röra sig om att vuxna anordnat scenariot för att såna som Rubbestad ska tilldelas njutning eller roa sig med.
Betalat utsatta fattiga barn. Utnyttjat i utsatt läge.
Han har rest till Kambodja nyss för att lära sig om trafficking.
Att spridning skadar barn behöver man inte vara raketforskare att begripa.
Det finns även en normaliseringsprocess som är skadlig i samhället.
Han är folkvald, han avlönas på skattebetalarnas pengar.
Han har ett stort ansvar och ett förbrukat förtroendekapital.
En sak är iaf säker. Om han döms så har SD en alldeles egen variant av Kapten Klänning.
Som kör med jämställdhetskortet och som låtsas värna om män och barn samtidigt.
Eller vad säger du?
Säger om vad? Ditt inlägg är väldigt brett. Ja, det är helt klart en sorts Kapten Klänning- beteende att hålla på som Rubbestad gjort och sedan inneha en barnporrfilm även om syftet från hans sida bara skulle varit att uppvisa lite edgy humor.
Det är fullt möjligt att man hittat mer barnporr och då handlar det förstås om mycket mer djupgående problematik.