Citat:
Ursprungligen postat av
Lund-NoGo-zone
Så du tror att lönerna varit samma inom sjukvården om vi tog bort 300.000 invandrare t.ex 35% av alla läkare?...
I Canada som tar in 50.000 läkare per år har yngre läkare 37000 kr i månadslön, det är lägre än för 30 år sedan.
Påminner om att de överlägset dyraste invånarna vi har i Sverige är helsvenska gamla tanter.
Som har arbetat heltid i 40 år? Och som har tagit om hand om äldre invandrare som varken har lärt sig svenska, eller någonsin har arbetat? Både inom hemtjänsten och äldreomsorgen.
Eller den ensamstående mamman från Somalia med 7-8 barn, som har levt på bidrag hela livet? Och som knappast kan svenska?
Och de har rätt till tolk i all evighet.
Och du anser att de gamla tanterna är de dyraste invånarna?
Nu har ditt hat över det svenska folket helt gått överstyr.