Citat:
Ursprungligen postat av
T-80U
Ett minimum av läkare kommer från MENA eller Centralafrika.
Vidare hade trycket på vården varit avsevärt mindre med i runda tal 1,3-1,5 miljoner färre människor med generellt sett långt högre vårdbehov än Medelsvensson.
De som har 80% av allt vårdbehov är äldre. De finns ingen invandring med äldre.
Invandrare går mer sällan till sjukvården än svenskar. De känner sig inte hemma där medans en del svenska familjer älskar sjukhus.
När 100.000 flyktingar från år 2016, snittålder 25, fyller 75 så blir det dyrt för Sverige. Så vi får se till att de jobbar och betalar skatt 2015-2065.