Citat:
Ursprungligen postat av
kanoril
Tack för uppdateringen, GissarBara.
Vet du förresten om det framgår något i handlingarna om det rör sig om en eller flera målsägande, eller om misstankarna avser en längre tidsperiod? Det brukar ju kunna ge en fingervisning om utredningens omfattning utan att man behöver spekulera.
Nej tyvärr vet jag inte om det rör sig om ett eller flera barn. Ovanligt sparsamt med dokument som kommer in till TR.
Det går lite rykten, men jag gillar inte rykten då dom sällan stämmer eller är otroligt felaktiga eller överdrivna och vinklade.
Nä, jag går på den fakta jag själv får fram.
Först var det barn till den och den, men det är nu ändrat till barn i en annan familj enligt ryktena så därför lyssnar jag inte till rykten.
Fakta är att han fortfarande är misstänkt på sannolika skäl men satt på fri fot och utredningen fortsätter, samt att åklagaren nu har all tid i världen.
En sak undrar jag däremot..... När han släpptes från häktet så hamnade han på en gata i Nkpg utan mobil eller nåt. Undra vart han har tagit vägen. Tror inte han har ballar av stål och åkt hem till sin fru eller har ballar av stål och promenerat ner till affären i Mjölby.
Nånstans befinner han sig, men undra var.
Ja ja, livet rullar vidare, får jag veta nån ny fakta så delar jag . Ha en go fredag.