2026-06-04, 20:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Det är för att när detta med kåt fjortis online som "gillar äldre" inträffar i verkligheten så handlar det uteslutande om nån vältränad snygg 22-åring som läser på typ Handels, aldrig en mjällmorfar med chipstuttar som Dumpen försöker banka in i svenska folket (och delvis lyckas).

Efterblivna går på det, samma sak med pedofilmammorna som chattar online och plötsligt finns tjockisen bara där och mamman blir jätteglad över att han vill våldföra sig på hennes bebis, har aldrig existerat och kommer aldrig att existera. Ja det finns narkomaner som skulle "sälja sin mamma" men sos hade tagit bebisen långt innan.

Att gubbarna försöker har Dumpen rätt i men det är en sån absurd och disrespect mot hela mänskligheten, naturen mm och Dumpen vill så in i helvete stå där med sin gloria på huvudet och bli årets Eldsjälar, prova igen nästa år men nja. Pedofilerna finns i barnens fysiska närhet och dom blir knappast uppraggade online ala Dumpen style, jävla dumheter.

Synd bara att Sara är så jäkla fin.

Precis de är oftast män under 25 som har en chans.Frågan är varför de inte hänger ut snygga 20 åringar? Lär ju va tjejer som är 14 som kontaktar de på sina sociala medier.

Men de skiter väl dumpen i kanske.
Roligare hänga ut Åke 62 som aldrig haft en chans ens på de som är 20-23 ens.
Citera
2026-06-04, 20:52
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Du missar hela poängen. Jag skiter I gäddorna, det är Dumpen och deras facebook grupp jag pratar om.
Ja det är bra att hela Dumpen är skrämmande.
Dom har fått stor uppmärksamhet och belyst problemet med gäddor som söker barn och unga att utnyttja sexuellt.
Det är bra, hur ”skrämmande organisationen och deras anhängare” än är.
Citera
2026-06-04, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Ja det är bra att hela Dumpen är skrämmande.
Dom har fått stor uppmärksamhet och belyst problemet med gäddor som söker barn och unga att utnyttja sexuellt.
Det är bra, hur ”skrämmande organisationen och deras anhängare” än är.

Tror inte du att en riktig fjortis som är uppvuxen med sociala medier och sitter klistrad nästintill all vaken tid efter skolan kan blocka Svullo 69 med ölmagen när han gör sina moves? Du har väl gått i högstadiet? Inte fan drömde du om en tjock gammal gubbe då? -Sjuk människa.

Svullo skulle naturligtvis aldrig joina dig och fölet på en skogspromenad men om fettot slinker förbi ändå så står Sara där med sitt baseballträ, ganska smal korridor ni riktar fokus mot. Om Sara fick helt fria händer och gå loss med baseballträet så hade 99% av gymnasietjejerna ändå sextrakasserats eftersom att hon inte spöar snubbar under 22, sorry.

Dumpen junior, nu snackar vi business på riktigt och Sara kan säkert komma med något matnyttigt.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2026-06-04 kl. 22:21.
Citera
2026-06-04, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Och gäddorna är så korkade som går på det. Jag håller med dig om att gäddorna är helt blåsta. (Det är ju det du skriver, egentligen. Även om du inte vill säga det rakt ut).

Har aldrig förnekat att gäddorna är (oftast) byfånar och BTW du är i fel tråd. Kollade mongot där i Eskilstuna (minns ej nr) som skulle käka pizza kl 10 med en 13-14 -årig flicka. Det finns inte en enda fjortis hela världen som hade dykt upp för knull och pizza med honom bara så du vet vännen.

Dumpen har hjärtat på rätt ställe men dom liksom petar ormen på stjärten om du förstår men det gör du nog inte.
Citera
2026-06-04, 22:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Har aldrig förnekat att gäddorna är (oftast) byfånar och BTW du är i fel tråd. Kollade mongot där i Eskilstuna (minns ej nr) som skulle käka pizza kl 10 med en 13-14 -årig flicka. Det finns inte en enda fjortis hela världen som hade dykt upp för knull och pizza med honom bara så du vet vännen.

Dumpen har hjärtat på rätt ställe men dom liksom petar ormen på stjärten om du förstår men det gör du nog inte.

Inte alls fel tråd. Här diskuteras Dumpen, och det är ju det vi gör. Men det har du kanske svårt att förstå? Du lär dig nog det får vi hoppas.

Gäddorna, som sagt över 700, är så puckade att de inte ens är tvåa på bollen när Sara snurrar upp dem på läktaren.

Gäddorna är så blåsta att de är en fara för sig själva. Men kul att se Sara göra bort de gång på gång. Eller hur? Du gillar ju henne.
Senast redigerad av anorto 2026-06-04 kl. 22:56.
Citera
2026-06-05, 04:48
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Inte alls fel tråd. Här diskuteras Dumpen, och det är ju det vi gör. Men det har du kanske svårt att förstå? Du lär dig nog det får vi hoppas.

Gäddorna, som sagt över 700, är så puckade att de inte ens är tvåa på bollen när Sara snurrar upp dem på läktaren.

Gäddorna är så blåsta att de är en fara för sig själva. Men kul att se Sara göra bort de gång på gång. Eller hur? Du gillar ju henne.

Att kalla det för att "Sara snurrar upp dem på läktaren" är ändå en ganska gullig beskrivning av vad som faktiskt pågår.

Låt oss vara helt ärliga: att sitta med ett färdigt manus och fejkade profiler för att lura människor - det är inte direkt ett intellektuellt mästerverk. Det är som att rigga ett dörrhål med en hink vatten och sedan skratta åt att personen som går igenom blir blöt.

Men det absolut roligaste i att du kallar dem "blåsta" för att de går på de här fiktiva rollspelen är ju att Dumpen-svansen gör exakt samma sak.

När Patrik och Sara lägger ut de här stela, genererade chattarna, så sitter 322 000 följare och jublar över att "barn har räddats" - trots att det aldrig har funnits ett enda barn i närheten av de där chattarna. Två vuxna sitter och skickar pixlar till varandra i en soffa, men sekten tror på fullaste allvar att de tittar på en live-räddningsaktion från FBI.

Så vem är det egentligen som är lättlurad här? Gubbarna som går i fällan på nätet, eller de 322 000 swish-hjältarna som tror att ett digitalt rollspel är detsamma som att rädda liv i verkligheten? Det är nog ganska jämnt skägg på den läktaren.

Tänk om jag startar en Facebook-sida som heter ”Katträddarna”. Varje dag sätter jag mig vid mitt skrivbord och skriver ihop fiktiva chattar på min dator. Jag låtsas vara en person som har hittat en övergiven, skadad kattunge på gatan och så chattar jag med en annan profil (som också är jag) som vägrar hjälpa till eller som hotar att göra katten illa.

Sedan lägger jag ut skärmdumpar på dessa påhittade textrader och skriver: I kväll räddade vi ännu en kattunge från den kalla asfalten! Swisha en slant så vi kan fortsätta hålla gatorna säkra.

Det dröjer inte länge förrän kommentarsfältet svämmar över av tjejer och gubbar som gråter av tacksamhet: Tack för att du finns! Du är en hjälte! Tänk på den stackars kattungen! och pengarna rullar in via Swish.

Men om vi stannar upp och använder lite sunt förnuft: Finns det någon katt? Har någon veterinär sett till den? Har ett enda djur faktiskt fått mat eller skydd? Nej.

Om folk hade använt huvudet i stället för att styras av ren känslostorm, hade de krävt att få se faktiska adoptionspapper, veterinärintyg eller att riktiga myndigheter (som Länsstyrelsen) var inkopplade. Men i stället sitter de i sin bubbla och swishar glatt till mitt privata konto, helt övertygade om att de och jag räddar liv - fast de i själva verket bara betalar för min improvisationsteater.

Och det är exakt där vi är nu. Byt bara ut kattungen mot ett barn, så har du Dumpens hela affärsmodell i ett nötskal. Det är fiktion som säljs som verklighet till folk som har stängt av sitt kritiska tänkande.
Citera
2026-06-05, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid

Det är läge att dra igång en insamling igen. Plastikkirurgi är svindyrt alla tre behöver rejäla ingrepp så vi här tråden får se till att öppna våra hjärtan samt plånböcker. Kan vi få ihop 600 000:- till slutet av sommaren?

Bra initiativ med en ny insamling men vi måste lägga till en nolla för dessa växelpengar räcker inte långt när den här Madamen är i farten, hon är dyr i drift. Den bortskämde har redan fått en lyxresa till Karibien, klänning (vad hände egentligen med den som du ordnade?) och nu behöver Dumpen en ny kärra så det är bara att slänga på en Tesla för barnens skull.

Kronofogden/Skatteverket har ögonen på Dumpen så det hela måste skötas snyggt under bordet. Senast så blåste Sara myndigheterna och barnen då hon lade swishpengarna på nya sillisar, hon skrev det själv. Redaktören Kattarina skrev själv i tråden att det var ett skämt men jag är inte så jävla säker när man ser framtunga damen. Alkolås på Saras samtliga enheter installerades direkt.
Citera
2026-06-05, 11:56
Medlem
Intressant att Sara tar tips från en pedofil. Alltså tips för att fånga dem.

https://dumpen.se/2026/06/04/diskussioner-med-manniskor-fran-olika-perspektiv/
Citera
2026-06-05, 12:29
Bannlyst
Hela dumpen grejen luktar bedrägeri långa vägar. Vi har alltså en före detta pundare & en alkoholist som dessutom själv har raggat på tonårstjejer när han har varit 30+ som helt plötsligt från ingenstans bryr sig om barnen under 18?

Vad är det egentligen svisch donationerna går till? Vad är det som kostar så mycket så att de behöver flera hundra tusentals kronor om inte miljontals kronor? Jag gissar på att väldigt stor del av svisch pengarna faktiskt gå rakt ner i Saras egna ficka. Frågan är om Patrik får något överhuvudtaget.

Jag hade kunnat köpa hela grejen om de bara fokuserade på pedofili skyddade svaga individer som kanske är utsatta eller mår dåligt psykiskt. Fast när de hävdar att alla under 18 mår dåligt med kontakt av äldre för att sedan också försöka ta fram nya lagar med åldersgränser där tycker jag att de är ute helt & cyklar.

Ibland undrar jag vilka som är mest sjuka sektmedlemmarna som följer denna organisationen eller gäddorna som hängs ut. Jag tror inte det är jättemycket skillnad ärligt talat. En grej som också är väldigt intressant är hur de uthängda ofta är i samma utseende grad som dumpens följare men som kvinnor.

Det som irriterar mig är två saker. Hur kan en sådan organisation som dumpen få fortsätta härja fritt. Andra grejen jag stör mig på är gäddorna, hur kan han vara så puckade i dessa tider att de ens chansar på att träffa någon tjej i denna åldern? De flesta vågar inte ens skriva till någon som är under 18 eller ens 18! Dumpen måste vara ganska känt fast trots detta så trillar det in idioter hela tiden.

90 % består dessutom bara av män som är lite kåta och saknar självinsikt överhuvudtaget, inte verkar veta om att de är riktigt motbjudande för alla kvinnor! Att en tonårstjej skulle vilja träffa dessa män är helt absurt.
Senast redigerad av Ollesompratar 2026-06-05 kl. 12:31.
Citera
2026-06-05, 23:19
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollesompratar
Sjöberg va känd för att ragga på tonårstjejer när han va i 30 års åldern. Det vet man om man hängde i Göteborg på den tiden. Han gillar lammkött även nu är det är väl rätt uppenbart.Samtidigt ska han nu vara ett gott exempel med dumpen.

Gällande Sara jag tror inte hon hamnade i drogmissbruk pga prostution utan att hon hamnade där för att finansiera sitt drogmissbruk som hon hade sedan tidigare. Men i media är hon ett offer.Lite denna känslan får jag ändå.

De flesta unga tjejer har inga problem att ligga med äldre killar, tycker det bara spännande när de väl är i sin hög fertila ålder. Däremot när de är 40+ kommer de fram som ”överlevare”
Vad fan yrar du om? Hon hamnade alltså inte i drogmissbruk pga av prostitution utan för att hon hade ett drogmissbruk? Jo det brukar ju vara så, att om man har substansmissbruk så har också ofta substansmissbruk.

Du som för unga tjejers talan om deras tycke för gubbar, det är inte så att du önskar att dom tyckte det var lite spännande, men egentligen helt ointresserade och ligger nog helt inte alls med gubbar, utan föredrar kanske killar som är några få år äldre än sig själva.

Dessa light-peddos som ständigt ska normalisera sin fixering på barn i den här tråden asså. Slår aldrig fel, kollar man historiken är det ALLTID inlägg i parafila-delen eller nån tråd som avhandlar gubbar som vill knulla äldre barn.
Citera
2026-06-05, 23:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Vad fan yrar du om? Hon hamnade alltså inte i drogmissbruk pga av prostitution utan för att hon hade ett drogmissbruk? Jo det brukar ju vara så, att om man har substansmissbruk så har också ofta substansmissbruk.

Du som för unga tjejers talan om deras tycke för gubbar, det är inte så att du önskar att dom tyckte det var lite spännande, men egentligen helt ointresserade och ligger nog helt inte alls med gubbar, utan föredrar kanske killar som är några få år äldre än sig själva.

Dessa light-peddos som ständigt ska normalisera sin fixering på barn i den här tråden asså. Slår aldrig fel, kollar man historiken är det ALLTID inlägg i parafila-delen eller nån tråd som avhandlar gubbar som vill knulla äldre barn.

Ja men om det du kallar gubbar hade varit helt ointressanta så hade det väl inte funnits någon poäng med dumpen eller hur?

”Fixering kring barn ” snackar om tonåringar. Du är totalt programmerad eller så är det bara en mega feminist.
Citera
2026-06-06, 00:54
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollesompratar
Hela dumpen grejen luktar bedrägeri långa vägar. Vi har alltså en före detta pundare & en alkoholist som dessutom själv har raggat på tonårstjejer när han har varit 30+ som helt plötsligt från ingenstans bryr sig om barnen under 18?

Vad är det egentligen svisch donationerna går till? Vad är det som kostar så mycket så att de behöver flera hundra tusentals kronor om inte miljontals kronor? Jag gissar på att väldigt stor del av svisch pengarna faktiskt gå rakt ner i Saras egna ficka. Frågan är om Patrik får något överhuvudtaget.

Jag hade kunnat köpa hela grejen om de bara fokuserade på pedofili skyddade svaga individer som kanske är utsatta eller mår dåligt psykiskt. Fast när de hävdar att alla under 18 mår dåligt med kontakt av äldre för att sedan också försöka ta fram nya lagar med åldersgränser där tycker jag att de är ute helt & cyklar.

Ibland undrar jag vilka som är mest sjuka sektmedlemmarna som följer denna organisationen eller gäddorna som hängs ut. Jag tror inte det är jättemycket skillnad ärligt talat. En grej som också är väldigt intressant är hur de uthängda ofta är i samma utseende grad som dumpens följare men som kvinnor.

Det som irriterar mig är två saker. Hur kan en sådan organisation som dumpen få fortsätta härja fritt. Andra grejen jag stör mig på är gäddorna, hur kan han vara så puckade i dessa tider att de ens chansar på att träffa någon tjej i denna åldern? De flesta vågar inte ens skriva till någon som är under 18 eller ens 18! Dumpen måste vara ganska känt fast trots detta så trillar det in idioter hela tiden.

90 % består dessutom bara av män som är lite kåta och saknar självinsikt överhuvudtaget, inte verkar veta om att de är riktigt motbjudande för alla kvinnor! Att en tonårstjej skulle vilja träffa dessa män är helt absurt.

En mycket vettig post.

Dumpen som koncept är blott en kopia av hundratals andra grupperingar världen över (du kan lätt hitta dessa via youtube). Inte sällan hittar du en aning skumma figurer bakom dessa också.

Behållningen med Dumpen är att man ibland lyckas få stornapp på personer som faktiskt utgör en aktiv samhällsfara (präster, lärare, politiker mfl). En majoritet av resten tycks lida av nån slags smärre begåvningshandikapp. För att inte tala om fallen där personer från ett LSS-boende gett sig ut i verkligheten å knappt hittar hem igen. Att publicera en totalt nerpundad rullstolsburen snubbe som åkte färdtjänst till mötesplatsen drar man sig inte heller för. Har gäddan faktiskt barn själv? Vem bryr sig om vad konsekvenserna blir för dom när farsan å ev morsan/partner ligger ute på nätet för hela världen att beskåda? Inte padde å sara i alla fall! Cashen ska in och om det så blir en 1800-tals-cirkus av det så låt gå!

Hur i hela helvete Jimmie Åkesson kunde beblanda sig med dessa på den nivå han gjort samt låta sig influeras av dessa är en gåta men billiga röster inför kommande val är väl mest sannolikt - när politiker blir desperata å makthungriga så jävlar finns det inga gränser för hur stort valfläsket kan bli.

Dumpen måste vara ganska känt fast trots detta så trillar det in idioter hela tiden.

Å andra sidan så finns det folk som knappt vet vad flashback eller reddit m m är. För en tid sedan så var det nån insändare i en blaska som vad jag minns blev förvånad att ett sånt hemskt ställe som flashback existerar för hon hade aldrig hört talas om det förut. Sen om hela flashback visar sig vara en stor konspiration en dag skapad av skuggregeringen - det kanske jag återkommer till i framtiden i korrekt avdelning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in