2026-06-04, 21:11
  #1009
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snarkomat
Det kommer bli en förlustfest. Vilket skitgäng.
beror på ut med norfeldt ayari och hien så vinner vi igen
Citera
2026-06-04, 21:13
  #1010
Medlem
PlanetCaravans avatar
Göken ville inte ta den där intervjun. Sjukt obekväm.
Citera
2026-06-04, 21:14
  #1011
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Han är kapten och ska föregå med gott exempel.

Nåväl. Liksom i Norgematchen en rejäl uppryckning i andra. Tyvärr räckte det inte hela vägen fram till seger, men Gyöken gör det han ska, och fint att inhoppare får göra mål också. Blir huvudbry för Potter att komponera en startelva mot Tunisien, men jag utgår från att åtminstone Nygren, Isak och Gyöken är självskrivna.

Ryktet gör gällande att Lindelöf skrev texten till Gucci Manes "I get the bag":

https://genius.com/Gucci-mane-i-get-the-bag-lyrics


Ja, en del saker klarnade ändå i kväll. Gudmundsson och Bernhardsson wingbacks, trebackslinje med Lindelöf-Hien-Lagerbielke. Hade varit bättre om det hållit till seger, men Ekdal ville annat.
__________________
Senast redigerad av Ezzelino 2026-06-04 kl. 21:20.
Citera
2026-06-04, 21:14
  #1012
Medlem
kristerzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Båda två är återigen svaga.
Framförallt Svensson, visar att han inte håller på den här nivån.

Ayari inte heller bra då är bergvall mycket bättre.

PS hörde att bergvall var svag mot norge,(Såg bara sista 25) men bergvall har mycket högre nivå än Ayari
Bergvall var 100% i passningar mot Norge
Citera
2026-06-04, 21:15
  #1013
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snarkomat
Det kommer bli en förlustfest. Vilket skitgäng.

Dom borde stanna hemma istället.
https://www.youtube.com/watch?v=R87ct4sl-MQ
Citera
2026-06-04, 21:16
  #1014
Medlem
SPORTNERD888s avatar
Oroväckande hur Nordfeldt såg ut dessutom kan han inte maska i VM som han glr i AIK...
Citera
2026-06-04, 21:17
  #1015
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Finns inga huvudbry för Mr Potter han har sina gullungar som kommer spela oavsett vad, så de behöver du inte oroa dig över.

Svensson kan han ju för fan inte starta med.
Citera
2026-06-04, 21:18
  #1016
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SPORTNERD888
Oroväckande hur Nordfeldt såg ut dessutom kan han inte maska i VM som han glr i AIK...

Ja herregud vad osäker han såg ut ikväll.
Citera
2026-06-04, 21:18
  #1017
Medlem
kristerzs avatar
Potter må vara ett geni som lämnar hela världen i ett frågetecken hur startelvan för Sverige i VM kommer se ut. Sjukt genialiskt...
Citera
2026-06-04, 21:18
  #1018
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Bra med seger trots allt.
Stängde du av i förtid? Det blev oavgjort.
Citera
2026-06-04, 21:19
  #1019
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taklist
Stängde du av i förtid? Det blev oavgjort.

Önsketänkande. Har ändrat.
Citera
2026-06-04, 21:20
  #1020
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Albin var bra. Gillade honom och hans sätt att driva med bollen. Hjalmar Ekdal måste fått sin plats via förbundet på något sätt. Kanske Källström eller Larsson som fixat in honom pga familjebanden?

Förmodligen är det pga familjebanden blandat med att han spelar i PL (bottenlag som åkte ur förvisso) och att vi saknar bättre alternativ på den positionen. Förstår inte hur svensk fotboll hamnade här, vi brukade alltid klaga på bristen på offensiva pjäser. När vi nu fått fram dessa så är det försvarskris istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in