2026-06-04, 20:46
  #913
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serotonin
Ja, hur fifflar vi ihop den optimala startelvan efter kvällens insatser? Potter har en del att fundera över.

Hoppas han vågar ta ut de som har visat framfötterna ikväll. Men jag tvivlar på det.
Citera
2026-06-04, 20:47
  #914
Medlem
67arigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galanto
Från djupaste frustration till ett visst spirande hopp. Ska vi få en VM-sommar trots allt?

Vi är redan i vm ifall du missat det.
Citera
2026-06-04, 20:48
  #915
Medlem
Ezzelinos avatar
Iran besegrade Mali med 2-0, och nu reser väl iranierna snart till Mexiko.
Citera
2026-06-04, 20:48
  #916
Medlem
Sixten00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Hoppas han vågar ta ut de som har visat framfötterna ikväll. Men jag tvivlar på det.

Svensson och Ayari får chansen igen. 🤣
Citera
2026-06-04, 20:48
  #917
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Över 39.000 personer som betalar för att se den här skiten, de är lättroade!
Citera
2026-06-04, 20:48
  #918
Medlem
Carl Starfelt är en ledare
Citera
2026-06-04, 20:48
  #919
Medlem
Ludvig.Rudolfs avatar
Vad yrade Holmgren om?

Sverige spelar sin första match den 15/6, inte 14/6.
Citera
2026-06-04, 20:49
  #920
Medlem
NoTruces avatar
Finns ingen anledning för VNL att sitta på läktaren med keps OCH huva ovanpå. Jävla gangsterstil.
Citera
2026-06-04, 20:49
  #921
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Han kommer lämna senast i vinter ty han sitter på utgående kontrakt.

Då hoppas jag vi får se honom i en bra liga, så att han inte går till Suadi eller kina eller något.
Citera
2026-06-04, 20:49
  #922
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Finns ingen anledning för VNL att sitta på läktaren med keps OCH huva ovanpå. Jävla gangsterstil.


casual klädd. Ska han sitt i en kostym med väst eller?
Citera
2026-06-04, 20:50
  #923
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Finns ingen anledning för VNL att sitta på läktaren med keps OCH huva ovanpå. Jävla gangsterstil.
Såg mer ut som Victoria satt gömde sig och inte ville synas i sann soja pojke anda.
Citera
2026-06-04, 20:50
  #924
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sixten00
Svensson och Ayari får chansen igen. 🤣

Båda två är återigen svaga.
Framförallt Svensson, visar att han inte håller på den här nivån.

Ayari inte heller bra då är bergvall mycket bättre.

PS hörde att bergvall var svag mot norge,(Såg bara sista 25) men bergvall har mycket högre nivå än Ayari
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in