Citat:
Ursprungligen postat av
Bajjakungen
Bra gjort! Ren jävla myt att folk är lika effektiva hemifrån. Själv är man alltid på kontoret.
De som "jobbar" hemifrån gör det för stt samtidigt kunna pyssla med andra saker såsom gym, läkarbesök, brännvin, 2h promenad med hunden eller att dricka en kall bärka.
Det kommer inte påverka deras möjligheter att rekrytera eller behålla personal
Skitsnack, handlat bars om ren avundsjuka, arbetar själv på en myndighet och nästan helt och hållet hemifrån, är betydligt mer effektiv jämfört med när man satt på kontor, visst kan smita iväg på gym och göra annat om jag vill, styr ju helt själv över arbetet men totaltt sett är jag klart mer produktiv idag och betydligt mindre stressad/mår mycket bättre.