2026-06-04, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fishfucked
Jag har sett åtskilliga och aldrig hört det.
Jag säger inte att det finns folk som ogillar judar, men att påstå att vänstern står bakom något sådant är bara något som existerar i din högervridna hjärna.

Fatah är socialdemokraternas systerparti. Hillevi står och poserar med kartor utan israel, Hultqvist blir riddare i en palestinsk orden. S har via SIDA/Olof Palmes center kanaliserat miljardbelopp till Hamas.

Du lider nog av partiell hörselnedsättning, uppsök en audiolog.

Edit: Läs gärna en Svensk Tiger om du vill ha fler detaljer.
Citera
2026-06-04, 18:34
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uptown018
Vafan angår det dig ?

De angår oss alla utan blattar som du!
Citera
2026-06-04, 18:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
De angår oss alla utan blattar som du!

Kallar du palestinier för blattar också?
Citera
2026-06-04, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank87
Kan någon förklara för mig hur vänstern tänker? Är detta bara rent och skärt hyckleri och ett försök att framstå som självgod eller har dom verkligen så lite självinsikt?

De kan alltså höras skrika, "from the river to the sea", "hata Israel" eller till och med "hata alla judar". Detta för att i nästa andetag skrika högerextrema är nazister, SD är nazister, ja till och med, håller du inte med mig så är du nazist.

Men de är ju faktiskt dom som uppenbart är "äkta" eller vad man ska säga, nazister. Ser dom inte detta själva eller är dom förblindade av sitt hat, propaganda eller är folk bara generellt såhär naiva?
Japp deras ideologi/metoder överensstämmer med nazismen.

Man måste förstå att den subjektiva kraften hos oss människor är väldigt stark. Dåliga och faktiskt farliga idéer är inte begränsade till högern. Den rörelsen är sjukligt övertygad om sin egen etiska överlägsenhet så den förblindas.

I själva verket är det VÄNSTERN som idag utpräglar sig som de SUPERINTOLERANTA, och som ALDRIG anser att en minoritet kan agera fel (t ex svarta som kan vara hur rasistiska mot sina egna som helst, eller araber som kallar svenska kvinnor för horor).

De är nyttiga idioter och helt dumma i huvudet. Den rörelsen måste bekämpas innan hela väst islamiseras bortom räddning utan gigantiska interna spänningar.
Citera
2026-06-04, 19:12
Medlem
KillenArCPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank87
Kan någon förklara för mig hur vänstern tänker? Är detta bara rent och skärt hyckleri och ett försök att framstå som självgod eller har dom verkligen så lite självinsikt?

De kan alltså höras skrika, "from the river to the sea", "hata Israel" eller till och med "hata alla judar". Detta för att i nästa andetag skrika högerextrema är nazister, SD är nazister, ja till och med, håller du inte med mig så är du nazist.

Men de är ju faktiskt dom som uppenbart är "äkta" eller vad man ska säga, nazister. Ser dom inte detta själva eller är dom förblindade av sitt hat, propaganda eller är folk bara generellt såhär naiva?
Sedan har samma personer mage att kalla SD för rasister. Kära nån säger jag bara!
Citera
2026-06-04, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Din-gamla-mamma
Jag stödjer SD, men avskyr Israels folkmord på palestinier (där 70%+ av judarna i befolkningen stödjer folkmordet), så det är nog bara människor med en humanistisk människosyn du har problem med, och dessa återfinns i alla partier.

Det är förresten tack vare vänstern som du får rösta, och har rättigheter överhuvudtaget. Hade högern fått bestämma hade du tvingats jobba 7 dagar i veckan, 12 timmar om dagen, året runt. Vill du tacka vänstern för det? Eller vill du istället beundra högern som hatar dig och som varit emot att du har rösträtt?

Dagens höger vill långsamt vrida tillbaka samhället till hur det var innan vi hade demokrati.

Kan du på något sätt bevisa dina påståenden.

Eller är du en sån som spottar ur sig vad som helst och skiter i om det finns en band till verkligheten.

För jag har inte hört högern yttra sig så.
Visst. Kan man frukta sd.
Men mer än så?
Citera
2026-06-04, 19:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisLynch
Absolut, folkgruppen skåningar är nog varken nazistiska eller rasister.

Spelar dum när du inser att du har fel.
Citera
2026-06-04, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konstkuk
Spelar dum när du inser att du har fel.

Snarare oförstående när du argumenterar obegripligt.

Se det som ironi.
Citera
2026-06-04, 19:57
Avslutad
Citat:
Snarare oförstående när du argumenterar obegripligt.

Se det som ironi.

Att du inte förstår ligger på dig.
Citera
2026-06-04, 20:05
Medlem
Citat:
Att du inte förstår ligger på dig.

Jag skrev att muslimer hatar judar och du påstår att jag menar att folkgrupper inte kan vara rasistiska.
Du blandar nog ihop mig med någon annan.
Citera
2026-06-04, 20:06
Avslutad
Citat:
Jag skrev att muslimer hatar judar och du påstår att jag menar att folkgrupper inte kan vara rasistiska.
Du blandar nog ihop mig med någon annan.

Nej. Läs tråden.
Citera
2026-06-04, 20:08
Medlem
Citat:
Nej. Läs tråden.

Jag skrev att muslimer är basister och hatar judar. Du sa nej. Jag hänvisade till kanske den första av dem alla. Stormuftin.
Du får nog backa bandet och börja om om dubvill ha något sagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in