Citat:
Ursprungligen postat av
hank87
Kan någon förklara för mig hur vänstern tänker? Är detta bara rent och skärt hyckleri och ett försök att framstå som självgod eller har dom verkligen så lite självinsikt?
De kan alltså höras skrika, "from the river to the sea", "hata Israel" eller till och med "hata alla judar". Detta för att i nästa andetag skrika högerextrema är nazister, SD är nazister, ja till och med, håller du inte med mig så är du nazist.
Men de är ju faktiskt dom som uppenbart är "äkta" eller vad man ska säga, nazister. Ser dom inte detta själva eller är dom förblindade av sitt hat, propaganda eller är folk bara generellt såhär naiva?
Jag stödjer SD, men avskyr Israels folkmord på palestinier (där 70%+ av judarna i befolkningen stödjer folkmordet), så det är nog bara människor med en humanistisk människosyn du har problem med, och dessa återfinns i alla partier.
Det är förresten tack vare vänstern som du får rösta, och har rättigheter överhuvudtaget. Hade högern fått bestämma hade du tvingats jobba 7 dagar i veckan, 12 timmar om dagen, året runt. Vill du tacka vänstern för det? Eller vill du istället beundra högern som hatar dig och som varit emot att du har rösträtt?
Dagens höger vill långsamt vrida tillbaka samhället till hur det var innan vi hade demokrati.