Citat:
Ursprungligen postat av
kajnus
Säga vad man vill om Motvikts rövslickeri inför Joakim Lundell. Men jag förstår bara inte hur folk kan hylla dessa två lodisar. Sveriges ofräschaste par.
Fast har man en gemensam "fiende" då är förstås alla medel tillåtna och då spelar det uppenbarligen ingen roll vem man allierar sig med.
Jag hyllar alla sanningssägare som vågar gå emot människor som fördärvar människors liv utan annat syfte än för att få njutning eller content. Du tycker att dom är lodisar och ofräscha och det ser jag som en otroligt ofräsch, intetsägande och barnslig åsikt, då inget av det ger en matnyttig beskrivning av varför du inte tycker om dom och det snarare får mig att se dig som ytlig, icke påläst och en så kallad anti-fandom av dom för att dom inte krattar manegen för att Jockiboi med hundar ska få fortsätta fördärva livet för människor utan att bli konsekvensutsatta - något Jocke gjort i 30 år och hans kennel gjort i 10 år.
Jag tycker illa om Daniel Karlsson i Skogås (Motvikt) för den han är och vad han gör. Han är en fegis som gör människor illa. Jag tycker illa om honom för att han startat en kanal med avsikt att vara en vit riddare på youtube, en Motvikt till det hat som publiceras, men han är en fegis, en kappvändare och en svag människa som går över lik för att bli känd. Jag tycker illa om Motvikt för att bedriver en kanal som går ut på att ljuga, sprida hat och bli känd och att hans opportunism gör att han är beredd att hänga ut en tjej han till en början försvarade men vände när han blev kontaktad av Jockibois kennel. Jag ser ner på hans övertro på sitt egentligen bristfälliga och under medel intellekt, hans bedrövliga kvinnosyn, hur han pratar om kvinnor och deras utseende och kroppar som att dom är objekt till för att se och ta på och att ingenting dom säger eller gör bör tas på allvar - hur han förminskar kvinnor, hur han kallar dom knulldockor, hinkar och slampor, att han specifikt kallat en kvinna som bär samma namn som hans dotter för detta och att han tar med henne, Linnea just på sin en kanal som dryper av kvinnorförakt. Jag tycker illa om hur han utan att blinka ljuger för att få vara en del av Jockibois kennel, hur han ljugit om otrohet, knarkande, våldtäkt och misshandel och jag tycker illa om att han hyllar Anjo, Rask, Skuldis eller Jockiboi och aldrig har kritiserat dom för saker som den vuxna i rummet bör ta avstånd från och jag ser ner på honom för att han blockerar kritik och inte vågar möta personer han öppet ljuger om att dom har begått våldtäkt.
Vad tycker du att Medviktarna gör för fel?