2026-06-04, 17:08
  #1333
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Ännu en svammel video på 60 min från pundarna

Noll ansträngning, bara smälla upp en kamera och prata om ren skit i en timme

Hur fan förväntar han sig att hans kanal ska växa egentligen? 😂

Ja och försnacket innan de kommer till kritan.
Roligt att de delar bilden att de båda är 2% iq:are på Mensa.

Kanske har Benjoo hittat någon som är lika bakom flötet som honom?
Citera
2026-06-04, 17:52
  #1334
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Ja gnistan han hade förut verkar borta. Det dagliga stålet höll över ett år som jag minns det.
Jag fattar inte vad de vill uppnå med den här serien.

Göra alla ungdomar till anabolatorskar?

Tror det handlar mest om att det är det enklaste formatet med minst ansträngning

Bara att gå 1 meter från sängen, släppa in pundaren, sätta på kameran och börja svamla

Nu slipper han till och med filma på gymmet

Han verkar inte tycka det är så kul att vara en YouTuber längre
Citera
2026-06-04, 17:57
  #1335
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Tror det handlar mest om att det är det enklaste formatet med minst ansträngning

Bara att gå 1 meter från sängen, släppa in pundaren, sätta på kameran och börja svamla

Nu slipper han till och med filma på gymmet

Han verkar inte tycka det är så kul att vara en YouTuber längre

Ja men först måste väl båda två ta morgon silen?
Tycker det är komiskt hur Zebbe pratar, att han tidigare höll på med "tunga droger".
Fattar inte båda två att de fortfarande är pundare?
Citera
2026-06-04, 18:19
  #1336
Medlem
Vad tror ni händer med Benjoo 1-2 år fram?

Är han kvar i Vietnam, hemma i Sverige eller annat land?

Har skatteverket börjat jaga honom?

Lever han ens? Intressant är det iallafall
Citera
2026-06-04, 19:51
  #1337
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Vad tror ni händer med Benjoo 1-2 år fram?

Är han kvar i Vietnam, hemma i Sverige eller annat land?

Har skatteverket börjat jaga honom?

Lever han ens? Intressant är det iallafall

Tror nog poletten faller ner snart. Antagligen för han ju faktiskt göra content som genererar visningar, tex som Roberto vs the world. Eller så får han fortsätta med sina pundar content i Vietnam. Jag kan inte begripa att han tror content är hur man ska injicera små barn med wolorine stack samt gå runt på den sunkigaste horgatan i Thailand.
__________________
Senast redigerad av Jeffseid2005 2026-06-04 kl. 19:54.
Citera
2026-06-04, 20:01
  #1338
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Vad tror ni händer med Benjoo 1-2 år fram?

Är han kvar i Vietnam, hemma i Sverige eller annat land?

Har skatteverket börjat jaga honom?

Lever han ens? Intressant är det iallafall

Om jag ska vara ärlig tror jag inte Skatteverket bryr sig om små summor. Inte ner de handlar om 10-13 k i månaden
Citera
2026-06-04, 20:24
  #1339
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeffseid2005
Om jag ska vara ärlig tror jag inte Skatteverket bryr sig om små summor. Inte ner de handlar om 10-13 k i månaden

Ingen som payar för ratsit kolla vad han deklarerat i Sverige? Jag misstänkte att han tog ut pengar som personlig assistent även i Vietnam. Kan vi inte få svar svart på vitt då? Vi vet ju dagen han åkte
Citera
2026-06-04, 20:34
  #1340
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeffseid2005
Om jag ska vara ärlig tror jag inte Skatteverket bryr sig om små summor. Inte ner de handlar om 10-13 k i månaden

Skatteverket struntar i summan, jag lovar att dom är som blodhundar på stora som små om det förekommer fiffel med skatten
Citera
2026-06-04, 21:03
  #1341
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeffseid2005
Om jag ska vara ärlig tror jag inte Skatteverket bryr sig om små summor. Inte ner de handlar om 10-13 k i månaden

Skatteverket är riktigt jävliga när de ska ha pengar, något Benjoo lär få reda på hårda vägen.
Citera
2026-06-04, 21:12
  #1342
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrFreeFoot
Jag vill fortsätta undersöka det här med Benjoos pupiller. Vad ligger bakom? Preparat? Psykos? Något annat?

Klickade in på en random video: https://www.youtube.com/watch?v=6r4q0FnOGNE. Det jag inte förstår är att de verkar gå i vågor. Han har stora pupiller i perioder, sen försvinner de.

Här kommer exempel från Vietnam:

https://www.youtube.com/watch?v=qmwGn3P7eic

Här har han små pupiller men han är speedad som fan: https://www.youtube.com/watch?v=WHKwLPBOtE4 vad håller han på med? Riktigt tjackis-beteende.
Citat:
Ursprungligen postat av SweetHooligan
Första videon ser ut som solklart tjack eller ladd.
De andra är lite otydligare och jag har tidigare nämnt att jag misstänker att han har maniska perioder. Kolla på första videon från Bangkok vilken manisk energi han springer runt med. Inte så jag minns människor från min närhet som rökte gräs. https://www.youtube.com/watch?v=1veJ6fzGKH8

Trenbolone ska även kunna ge en speciell stirrig blick.
Han har säkert tagit Efedrin i första klippet, vilket är, eller åtminstone var ganska vanligt för folk som höll på med kroppsbyggning.

Han har runda och utstående ögon också så det ser nog värre ut av det. Ärligt talat så har han faktiskt väldigt fula ögon.

Men maniska perioder/bipolär var en bra teori tycker jag! Eller någon form av personlighetsförändring/psykos av alla preparat han tar.
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Vad tror ni händer med Benjoo 1-2 år fram?

Är han kvar i Vietnam, hemma i Sverige eller annat land?

Har skatteverket börjat jaga honom?

Lever han ens? Intressant är det iallafall
Om han lever så har han nog åkt hem till Sverige igen, för han verkar ju få mer och mer ekonomiska problem med tanke på att hans konton stängs av haha!

Tyvärr så tror jag inte att han lever om 2 år dock, inte om han fortsätter så som han gör nu.. antingen dör han av dopningen (och sitt medfödda hjärtfel), eller så börjar han missbruka tyngre grejer och knarkar ihjäl sig, eller så hamnar han hos fel personer och blir mördad.
__________________
Senast redigerad av Telepatisk 2026-06-04 kl. 21:15.
Citera
2026-06-04, 21:47
  #1343
Medlem
Frågan är om det faktiskt hade varit bra för han själv om skatteverket tog honom och han fick skaka galler ett litet tag

Nyktra till från alla drugs och bolan + så skulle hela rättsprocessen bli ganska bra content iallafall
Citera
2026-06-04, 21:50
  #1344
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Ingen som payar för ratsit kolla vad han deklarerat i Sverige? Jag misstänkte att han tog ut pengar som personlig assistent även i Vietnam. Kan vi inte få svar svart på vitt då? Vi vet ju dagen han åkte

Nån här i tråden måste väl betala för Ratsit

(om han har gjort det så är det ju inte endast skattefusk utan även bedrägeri)
__________________
Senast redigerad av Razordrake1355 2026-06-04 kl. 22:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in