2025-03-16, 18:54
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hossaqwerty94
Sjukt ologiskt. Han gjorde det för pengarna för att ha råd och bli proffs och vara proffs i bodybuilding. Han tjänar riktigt bra och lätta pengar och lägger all sin tid på sina barn idag.

Jo men folk är olika. Han gjorde det för pengarna och för det var ett roligt jobb.

Kom in i den här tråden för jag såg senaste Benjoo videon. Han pendlar ju mellan vara fake natty och inte vara det. Nu är han fake natty igen. Och han om någon är ologisk. Nu ska han spränga Youtube. När skatteåterbäringen kommer så spränger han Youtube. Han ska satsa alla pengar på Youtube.

Och så erbjuder han coaching. Han har 10års erfarenhet och kan hjälpa alla från nybörjare till proffs. Fan killen är ju bara för mycket. Vem skulle betala för och bli coachad av honom? Han har ju sagt att han tagit gramdoser AAS.

Hur Jag Ska Spränga Youtube | Olika sett #31 https://www.youtube.com/watch?v=y5VsiOnWW6I
Citera
2025-03-16, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Jo men folk är olika. Han gjorde det för pengarna och för det var ett roligt jobb.

Kom in i den här tråden för jag såg senaste Benjoo videon. Han pendlar ju mellan vara fake natty och inte vara det. Nu är han fake natty igen. Och han om någon är ologisk. Nu ska han spränga Youtube. När skatteåterbäringen kommer så spränger han Youtube. Han ska satsa alla pengar på Youtube.

Och så erbjuder han coaching. Han har 10års erfarenhet och kan hjälpa alla från nybörjare till proffs. Fan killen är ju bara för mycket. Vem skulle betala för och bli coachad av honom? Han har ju sagt att han tagit gramdoser AAS.

Hur Jag Ska Spränga Youtube | Olika sett #31 https://www.youtube.com/watch?v=y5VsiOnWW6I

Han tror väl att de är
Svårare och åka dit om han säger att han är ren. Ja hans erfarenheter är inte mycket och hurra för. Aldrig placerat sig på en tävling och hans fysik ser ut som nån som kör
Lite Testo 😂
Citera
2025-03-18, 12:16
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hossaqwerty94
Han tror väl att de är
Svårare och åka dit om han säger att han är ren. Ja hans erfarenheter är inte mycket och hurra för. Aldrig placerat sig på en tävling och hans fysik ser ut som nån som kör
Lite Testo 😂

Förklaringen till att han slutade är jävligt rolig. Är att han fick ett samtal från en kille som heter Måns. Benjoo tog ju det här för han ville bli längre.

Jävla roligt. Tror han att någon ska tro på det han säger?

3:45 https://youtu.be/ab-rwLRFfq4?t=224

Och han erbjuder coaching. Men han är dyr.
Senast redigerad av PingPongZong 2025-03-18 kl. 12:19.
Citera
2025-03-18, 15:04
Medlem
PingPongZongs avatar
Benjoo säger i samma jävla video att han är så osäker pga av sin längd. Och därför tog otillåtna droger för och bli längre. Som 28åring. Och sen några minuter senare så säger han att han är så trygg i sig själv. Och så skrattar han åt folk som tar otillåtna preparat för och bygga muskler och för att få självförtroende. Han tog ju inte det för det. Han tog det för och bli längre.

Han sitter där i soffan i början och är (nål)rädd och chockad. Och osäker. Ju längre videon går desto mer stöddig blir han. Han är ju helt otrolig.
Senast redigerad av PingPongZong 2025-03-18 kl. 15:06.
Citera
2025-03-18, 15:43
Medlem
Citat:
Benjoo säger i samma jävla video att han är så osäker pga av sin längd. Och därför tog otillåtna droger för och bli längre. Som 28åring. Och sen några minuter senare så säger han att han är så trygg i sig själv. Och så skrattar han åt folk som tar otillåtna preparat för och bygga muskler och för att få självförtroende. Han tog ju inte det för det. Han tog det för och bli längre.

Han sitter där i soffan i början och är (nål)rädd och chockad. Och osäker. Ju längre videon går desto mer stöddig blir han. Han är ju helt otrolig.

Vet inte vem snubben är och om han bor i Sthlm men för några veckor sedan stormade det in ett killgäng på kvällen och hörde ”Benjoo Benjoo” en jävla massa gånger. Minns att jag läst namnet här i tråden och tänkte hur fan många kan heta Benjoo egentligen.

Verkade inte direkt vara det mest begåvade kompisgänget.
Citera
2025-03-18, 17:06
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FB007
Vet inte vem snubben är och om han bor i Sthlm men för några veckor sedan stormade det in ett killgäng på kvällen och hörde ”Benjoo Benjoo” en jävla massa gånger. Minns att jag läst namnet här i tråden och tänkte hur fan många kan heta Benjoo egentligen.

Han bor någonstans i Skåne. Han tränar ju främst på gym i Lund. Gymmet han pratar om i videon ligger i Staffanstorp. Han är i Malmö en del också. Han har väl säkert vart i Sthlm någon gång. Men det är långt dit från där han bor. Speciellt nu när han inte har körkort längre. Han blev ju av med det. Han blev stoppad av polisen när han var ute och åkte bil. Dom var inte ute efter honom säger han. Men han kunde inte hålla sig från och börja snacka. Så dom tog körkortet.

Brukar "se" han "smyga" omkring på HB forumet. Inte så svårt förstå vem han är där när man ser användarnamnet.

Stoppad av polisen. Nu förändras mitt liv https://www.youtube.com/watch?v=oIM2nRU9HU8
Citera
2025-03-18, 17:34
Medlem
Citat:
Han bor någonstans i Skåne. Han tränar ju främst på gym i Lund. Gymmet han pratar om i videon ligger i Staffanstorp. Han är i Malmö en del också. Han har väl säkert vart i Sthlm någon gång. Men det är långt dit från där han bor. Speciellt nu när han inte har körkort längre. Han blev ju av med det. Han blev stoppad av polisen när han var ute och åkte bil. Dom var inte ute efter honom säger han. Men han kunde inte hålla sig från och börja snacka. Så dom tog körkortet.

Brukar "se" han "smyga" omkring på HB forumet. Inte så svårt förstå vem han är där när man ser användarnamnet.

Stoppad av polisen. Nu förändras mitt liv https://www.youtube.com/watch?v=oIM2nRU9HU8

Då finns det alltså några som heter Benjoo och var med stor sannolikhet inte han haha.

Verkar vara en riktig degenerate lolcow baserat på det ni skrivit. Får se om jag pallar dyka mig ner någon kväll i det kaninhålet, sånt kan ju vara rätt kul.
Citera
2025-03-18, 17:39
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:

Vilken fåntratt, ingen normalbegåvad person kan på allvar tro att det går att utöka sin längd när man är 28år gammal. Trovärdigheten är ju helt obefintlig.
Citera
2025-03-18, 21:09
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Då finns det alltså några som heter Benjoo och var med stor sannolikhet inte han haha.

Verkar vara en riktig degenerate lolcow baserat på det ni skrivit. Får se om jag pallar dyka mig ner någon kväll i det kaninhålet, sånt kan ju vara rätt kul.

Om du vill se några bättre Benjoo videos om AAS så ska du se dom med Ali Chaer. Han har hållit på några år med AAS. Och synthol...

https://www.youtube.com/watch?v=f9AqbGn3_Xg

https://www.youtube.com/watch?v=KOibLkXH88k
Citera
2025-03-20, 19:14
Avslutad
Citat:

Citat:

Han har faktiskt jobbat på en grundskola i Stockholm som lärarvikarie (pluggade till lärare men blev inte ens klar med halva utbildningen), men han sa upp sig för att några tonårstjejer var lite störiga mot honom. Asså det är så patetiskt.

Han är extremt osäker. Han klarar inte av när någon tycker annorlunda än honom och kommer med bra argument för då tolkar han det som att han blir attackerad, som han beskriver det. Känner honom lite för vi tränade på samma gym ett tag.
Senast redigerad av bingeonvogue 2025-03-20 kl. 19:18.
Citera
2025-03-26, 09:18
Medlem
Citat:
Om du vill se några bättre Benjoo videos om AAS så ska du se dom med Ali Chaer. Han har hållit på några år med AAS. Och synthol...

https://www.youtube.com/watch?v=f9AqbGn3_Xg

https://www.youtube.com/watch?v=KOibLkXH88k

Kollade deras bröst och axel pass dom körde ihop, är roligt att se hur folk tränar och hur fan tränar denna Ali egentligen?! 1 tlmme side laterals i en massa olika vinklar, kom igen liksom.

Bröstpasset innehöll typ bara flyes i en överdriven mängd olika vinklar.

Sen har snubben PMMA implantat likt Rich Piana? Synthol metaboliseras väl av kroppen och försvinner lite med tiden. Ser för jävligt ut, tricepsen har han ju verkligen överdrivet med den skit olja/implantat han nu använder.
Citera
2025-03-26, 13:50
Medlem
PingPongZongs avatar
Ja det är löjligt. Var Gregg Valentino som startade det där med skjuta skit i musklerna. Och angående kablar. Förr var det väl folket i cable crossen man irriterade sig på. Nu är ju gymmen oftast ännu värre. En massa maskiner. Skulle vilja träna på ett gym där det inte fanns några maskiner alls. Då skulle man slippa en hel del folk. Är en massa konstiga typer på gymmen idag som. Inte fanns förr. Många gym har ju fler ungar och tjejer än riktiga seriösa byggare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in