Citat:
Ursprungligen postat av
Iradeorum
Pundhuvud. Vems frihet har USA försvarat? En degenererad elits frihet att förgripa sig sexuellt på barn? Friheten för samvetslösa oligarker att exploatera och parasitera på massan av vanliga människor?

Både Sydkoreanernas och vietnamesernas som exempel. Det ena landet misslyckades de tyvärr i och folket plågades av kommunstsvinen i många år och många människor torterades till döds som alltid sker i socialistiska länder. I det andra räddade de iaf halva landet, men den norra halvan har lidit oerhört under kommunismens ok.