2026-06-24, 18:35
  #961
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralRuskendrul
Både Sydkoreanernas och vietnamesernas som exempel. Det ena landet misslyckades de tyvärr i och folket plågades av kommunstsvinen i många år och många människor torterades till döds som alltid sker i socialistiska länder. I det andra räddade de iaf halva landet, men den norra halvan har lidit oerhört under kommunismens ok.


Hahaha. Vietnameserna? Trollar du? Men om du nu är europé så borde du fokusera mer på vad USA gjort mot Europa. Som t.ex Morgenthauplanen 1945-48 som hade ihjäl ca 8 miljoner tyskar. Den skulle ha fortsatt om det inte hade varit för det kalla kriget. Nu sätter USA(ja jude-och sionistmaffian egentligen) upp européerna som slaktfår i ett krig mot Ryssland. Jag glömde förresten nämna Frankfurtskolan i USA som från 1960-talet infekterat västra Europa med den vidriga kulturmarxismen som blivit totalitär överideologi.
Citera
Igår, 18:08
  #962
Medlem
GeneralRuskendruls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Hahaha. Vietnameserna? Trollar du? Men om du nu är europé så borde du fokusera mer på vad USA gjort mot Europa. Som t.ex Morgenthauplanen 1945-48 som hade ihjäl ca 8 miljoner tyskar. Den skulle ha fortsatt om det inte hade varit för det kalla kriget. Nu sätter USA(ja jude-och sionistmaffian egentligen) upp européerna som slaktfår i ett krig mot Ryssland. Jag glömde förresten nämna Frankfurtskolan i USA som från 1960-talet infekterat västra Europa med den vidriga kulturmarxismen som blivit totalitär överideologi.
Här kan du läsa lite vad din skitideologi gjorde i vietnam
https://communistcrimes.org/en/countries/vietnam

Resten av ditt trams får sig att låta som ett rysstroll.
Citera
Idag, 00:52
  #963
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralRuskendrul
Här kan du läsa lite vad din skitideologi gjorde i vietnam
https://communistcrimes.org/en/countries/vietnam

Resten av ditt trams får sig att låta som ett rysstroll.


Så fort jag ser det fetade epitetet så vet jag att jag har med ett hjärndött hjon att göra. Och jag är så långt ifrån kommunist det går att komma, din stockdumme fan. Detsamma kan inte du säga.
Citera
Idag, 06:51
  #964
Medlem
GeneralRuskendruls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Så fort jag ser det fetade epitetet så vet jag att jag har med ett hjärndött hjon att göra. Och jag är så långt ifrån kommunist det går att komma, din stockdumme fan. Detsamma kan inte du säga.
Haha nazistsvin.. det är fan bara er lilla sekt som använder ordet hjon..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in