Citat:
Ursprungligen postat av
GeneralRuskendrul
Både Sydkoreanernas och vietnamesernas som exempel. Det ena landet misslyckades de tyvärr i och folket plågades av kommunstsvinen i många år och många människor torterades till döds som alltid sker i socialistiska länder. I det andra räddade de iaf halva landet, men den norra halvan har lidit oerhört under kommunismens ok.
Hahaha. Vietnameserna? Trollar du? Men om du nu är europé så borde du fokusera mer på vad USA gjort mot Europa. Som t.ex Morgenthauplanen 1945-48 som hade ihjäl ca 8 miljoner tyskar. Den skulle ha fortsatt om det inte hade varit för det kalla kriget. Nu sätter USA(ja jude-och sionistmaffian egentligen) upp européerna som slaktfår i ett krig mot Ryssland. Jag glömde förresten nämna Frankfurtskolan i USA som från 1960-talet infekterat västra Europa med den vidriga kulturmarxismen som blivit totalitär överideologi.