Citat:
Ursprungligen postat av
Cyborg2030
27 sidor innehåller säkert många påståenden. Jag kan inte avgöra vilket av dessa påståenden som skulle bevisa vilken punkt. Det är bättre om du sammanfattar din tes och dina bevis i ett stycke text. Inte genom länkar där jag måste leta efter dina "bevis". Jag kommer inte att göra ditt jobb. Det är kutym på Flashback att vi inte debatterar med länkar. Det kan t.o.m vara regelbrott om du avviker för mycket från det.
Eftersom huvudstudien är peer-reviewed så betyder det att det finns många som redan läst dessa sidor och konfirmerat att de innehåller påståendet som hänvisas till i studien. Vi behöver alltså inte hålla på att diskutera detta. Att jag ens hämtade dessa 27 sidor som studien hänvisar till är egentligen mer än vad som förväntas av mig, att studien i sig själv hävdar påståendet
borde räcka.
Om jag läste dessa 27 sidor och pekade ut exakt vart det står skulle du bara hitta på någon ny anledning till varför det inte gills. Att hitta på en ny invändning tar 2 sekunder för dig, att läsa 27 sidor kan ta timmar för mig.