[quote=cleolina|95076181]
Ur dagens inlägg:
”Visste ni att jag inte kunde äta chokladmousse på flera decennier? Jag och min bror Jack hade chokladmousse-tävling på ett flygplan. Det här var under en tid då man kunde be om extra efterrätt på flyg. Åt tio stycken och kräktes som en hund.”
HUR kan man låta sitt barn äta 10 portioner efterrätt!? (Knappast ett barns ansvar att sätta stopp.)
Apropå flygplan skriver Sandra i veckobrevet om hur arg hon är på värmeböljan och att det är den varmaste maj någonsin uppmätt i Frankrike. Samma dag som Johanna Frändén i DN (som också bor i Paris) konstaterar i sagda tidning att det känns som om folk lever i parallella världar samtidigt där de klagar på klimatet men samtidigt fortsätter att flyga hej vilt. Undrar om Sandra tänker om angående flyget. Ja Sandras och Sveriges dubbelmoral visar sig. Nu har ju Sandra, Björn , hennes morsa o övrig kreti o pleti turat sträckan Paris /Stockholm. Sandra är ju sen tidigare rest jorden runt några ggr. Björn reste till Sthlm för att va med i TV4 morgonprogram. Samtidigt släpper SVT och Dramaten
in dessa klimatförnekare med öppna armar (bla Sandras Parisrapporter ) ! SVT förmanar folk att inte flyga stup i kvarten. Enligt Parisavtalet ska man ju resa max en resa inom EU vartannat år. Här åker ju
Sandra med anhang som en mindre afrikanskt land samtidigt som skattefinansierade SVT har vidöppna dörrar både för Sandra o Björn . Ja Sandras och Sveriges dubbelmoral visar sig. Nu har ju Sandra, Björn , hennes morsa o övrig kreti o pleti turat sträckan Paris /Stockholm. Sandra är ju sen tidigare rest jorden runt några ggr. Björn reste till Sthlm för att va med i TV4 morgonprogram. Samtidigt släpper SVT och Dramaten dörrar åt dessa. Svensk dubbelmoral