2026-06-02, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beekeepers
Men jobba och jobba. 😂 Hon sitter på SoHo house och bloggar. Går på 2 timmar vinlunch. Går på café = ”jobbar” för det är innehåll till bloggen. Hon hinner läsa i snitt en bok i veckan. Träffa vänner. Strosa runt i Paris.

Hennes vardag är som den av en väldigt rik arbetslös Östermalmstjej.

Men precis, då hon pimplar vin på lunchen dricker hon då alltså på arbetstid med andra ord?
Verkligen "jobba".. Tror mest de handlar om att låta upptagen, då dagarna ser ungefär likadana ut, vare sig helg eller vardag. Influensers största problem.
Citera
2026-06-02, 17:02
Medlem
Tycker det var så osmakligt det hon la upp på insta typ; "in och läs på bloggen om att jag hatar mitt barn, 80 kommentarer hittills"
Varför uttrycker man sig så.. Hade någon på bloggen skrivit nåt liknande ens? Tycker mycket av den kritiken jag sett på bloggen tidigare varit väldigt försiktig
Citera
2026-06-02, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoelAyel123
Tycker det var så osmakligt det hon la upp på insta typ; "in och läs på bloggen om att jag hatar mitt barn, 80 kommentarer hittills"
Varför uttrycker man sig så.. Hade någon på bloggen skrivit nåt liknande ens? Tycker mycket av den kritiken jag sett på bloggen tidigare varit väldigt försiktig
Allt för lite fler klick!
Citera
2026-06-03, 08:59
Medlem
Minns när hon la upp ett inlägg om hur hon bloggar och att hon korrar varje inlägg tre ggr och allt vad det var. Ändå är inläggen uppenbart skrivna i en handvändning med stavfel, slarv och felaktigheter. Ja, mycket handlar om att verka upptagen och som att hennes olika ”jobb” är svåra. Har ni läst hennes böcker? Inte direkt något som tar flera år att skapa.

Sandra är inte olik andra influensers i att skulle dom behöva faktiskt jobba (tänk butikspersonal) i en hel vecka skulle dom sjukskriva sig för utmattning direkt. Så slappa, lata människor. Och priset dom får betala för detta slappa lyxliv är att de måste släppa in hela Sverige i privatlivet och blotta sig fullständigt. Men Sandra gör inte ens det. Hon avskyr sina läsare och delar typ ingenting.

Jämför med Elsa Billgren som skriver långa, reflektiva inlägg om moderskap, mode, normer, barndom…

Jag tror inte att Sandra skulle kunna göra det, av den enkla anledningen att hon inte har så mycket att säga världen.
Citera
2026-06-03, 14:54
Medlem
[quote=cleolina|95076181]
Ur dagens inlägg:
”Visste ni att jag inte kunde äta chokladmousse på flera decennier? Jag och min bror Jack hade chokladmousse-tävling på ett flygplan. Det här var under en tid då man kunde be om extra efterrätt på flyg. Åt tio stycken och kräktes som en hund.”
HUR kan man låta sitt barn äta 10 portioner efterrätt!? (Knappast ett barns ansvar att sätta stopp.)

Apropå flygplan skriver Sandra i veckobrevet om hur arg hon är på värmeböljan och att det är den varmaste maj någonsin uppmätt i Frankrike. Samma dag som Johanna Frändén i DN (som också bor i Paris) konstaterar i sagda tidning att det känns som om folk lever i parallella världar samtidigt där de klagar på klimatet men samtidigt fortsätter att flyga hej vilt. Undrar om Sandra tänker om angående flyget. Ja Sandras och Sveriges dubbelmoral visar sig. Nu har ju Sandra, Björn , hennes morsa o övrig kreti o pleti turat sträckan Paris /Stockholm. Sandra är ju sen tidigare rest jorden runt några ggr. Björn reste till Sthlm för att va med i TV4 morgonprogram. Samtidigt släpper SVT och Dramaten
in dessa klimatförnekare med öppna armar (bla Sandras Parisrapporter ) ! SVT förmanar folk att inte flyga stup i kvarten. Enligt Parisavtalet ska man ju resa max en resa inom EU vartannat år. Här åker ju
Sandra med anhang som en mindre afrikanskt land samtidigt som skattefinansierade SVT har vidöppna dörrar både för Sandra o Björn . Ja Sandras och Sveriges dubbelmoral visar sig. Nu har ju Sandra, Björn , hennes morsa o övrig kreti o pleti turat sträckan Paris /Stockholm. Sandra är ju sen tidigare rest jorden runt några ggr. Björn reste till Sthlm för att va med i TV4 morgonprogram. Samtidigt släpper SVT och Dramaten dörrar åt dessa. Svensk dubbelmoral
Senast redigerad av abpial 2026-06-03 kl. 15:06.
Citera
2026-06-03, 15:09
Medlem
Björn och Sandra åker ju till Mauritius utan flygskam ! Varför släpper SVT in dom ?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/abg0MM/forsok-inte-resonera-med-planeten-om-klimatkrisen
Citera
2026-06-03, 15:10
Medlem
Morsan swishar en större peng när hennes sedan länge vuxna dotter varit duktig. Jag tror vi har hela det Beijerska problemet i ett nötskal där. Arrested development. Sommarlov och önskelistor och klistermärken.
Citera
2026-06-03, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bataclan
Morsan swishar en större peng när hennes sedan länge vuxna dotter varit duktig. Jag tror vi har hela det Beijerska problemet i ett nötskal där. Arrested development. Sommarlov och önskelistor och klistermärken.

Sandra blir aldrig vuxen. Hon har ett låtsasjobb (dricka vin och fota middag och fest är inte jobb även om hon tjänar pengar som annonspelare). Sen fixar morsan Beijer lite mer credgig men allt faller bara platt. Tror Sandras stora dröm var att bli modell men det gick ju inte pga kroppsbyggnad.
Citera
2026-06-03, 16:39
Medlem
[quote=beekeepers|95106255]
Minns när hon la upp ett inlägg om hur hon bloggar och att hon korrar varje inlägg tre ggr och allt vad det var. Ändå är inläggen uppenbart skrivna i en handvändning med stavfel, slarv och felaktigheter. Ja, mycket handlar om att verka upptagen och som att hennes olika ”jobb” är svåra. Har ni läst hennes böcker? Inte direkt något som tar flera år att skapa.

Men excelark etc som tar veckor ska till. Tror ni Knausgård och Atwood skriver så? Haha
Citera
2026-06-03, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Sandra blir aldrig vuxen. Hon har ett låtsasjobb (dricka vin och fota middag och fest är inte jobb även om hon tjänar pengar som annonspelare). Sen fixar morsan Beijer lite mer credgig men allt faller bara platt. Tror Sandras stora dröm var att bli modell men det gick ju inte pga kroppsbyggnad.

Barnmodell då.
Citera
2026-06-03, 19:20
Medlem
Tycker läpparna blev riktigt bra!

https://imgur.com/a/uoBYUoC

Hundra på att Elsas hysteri kring fillers etc helt enkelt var resultatet av Sandras fyllande av panna osv.
Citera
2026-06-03, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bataclan
Barnmodell då.

Eller häst.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto