Citat:
Ursprungligen postat av
Rumpollon
Dina analyser imponerar, dock så är sonja helt ointresssant för jonas, jag är fortfarande helt övertygad om han har män i sikte
Tack!
Ja efter dagens avsnitt (Onsdag 3 juni) så led jag faktiskt med Jonas - fast jag aldrig riktigt har gillat honom med sin dryga attityd - när Sonja efter både grät och bedyrade att "bättre människa finns inte!" osv.
Till och med han såg ut som en plågad mask som vrider sig i ... ansiktet 😅 och man såg även i hans ögon att hennes dyrkan, gråt men framförallt orden från Sonja var och blev både pinsamma och verkligen To Much - även för Jonas 🙄 😵💫🥴
De sista sekunderna när han tittade på Sonja tyckte jag nog att han visade en blick mera utav som man ger en mkt bra kompis. Sedan blev han väldigt formell; vände på sig och sa ngt som Hej då, vinkade med bortvänd rygg och gick.
Fast inte var hans sista blick mot Sonja som att "han skulle vara kär i henne" - men det är Min tolkning givetvis.
Tror att Sonja led mest för hon tog i överdrivet mkt mera än vad Jonas gjorde i sin besvikelse. Helt klart.
I Jonas EXIT-avsnitt var hans besvikelse normal för att ha åkt ut "strax innan" den klassiska tävlingen Plankan.
Jaha. Nu väntar jag bara på att Amadeus eller Iki ryker snart. Närmsta tävlingen är Plankan.
Sedan är det väl röstningen kvar i det sista Örådet? Där ngn röstas fram/bort? Minns ej vilket 😂
Samt givetvis Finaltävlingen med 3st = I den allra värsta hinderbanan där: The Winner Take It All
💥💪🦵👊👹🏆