2026-06-02, 01:39
Medlem
Varför är människor som alltid bott i hyresrätter alltid en helt en egen nivå av bortskämda?

Jag blir provocerad av att se Rasks verklighetsfrånvända videos om lägenheten.
Citera
2026-06-02, 05:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SLUTSPEL1
Varför är människor som alltid bott i hyresrätter alltid en helt en egen nivå av bortskämda?

Jag blir provocerad av att se Rasks verklighetsfrånvända videos om lägenheten.

Videoen er nå omdøpt til "VI RISKERAR ELBRAND".

Hvorfor vil du at en familie på tre skal brenne i hjel?
Citera
2026-06-02, 06:43
Medlem
Miys avatar
Varför gör han inte bara en mix av fogskum och sperma och tätar igen de där springorna, har han blivit helt handlingsförlamad?

Gamla baronen hade levt rövare så råttorna packat och flyttat över till grannen.
Citera
2026-06-02, 13:47
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeirHansen

Hur vet du att golvläggarna inte kollade ledningarna och såg att allt var oskadat innan de la igen golvet? Vet du vad en golvläggare har för utbildning?
Citera
2026-06-02, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeirHansen

Konstigt resonemang. Råttorna har fått ny och fräsch isolering under att tugga i sig och pissa ner under vardagsrummet så det lär dröja jättelänge innan dom ger sig på kablarna. Jag skulle vara väldigt orolig över bjälklagen och träreglarna i väggarna dock. Även springorna där dom kan ta sig in är en mardröm. Lämna inte smulor och tappad mat på golvet är ett tips och skaffa ben till sängen (!!).
Citera
2026-06-02, 18:42
Medlem
Shavys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc
Konstigt resonemang. Råttorna har fått ny och fräsch isolering under att tugga i sig och pissa ner under vardagsrummet så det lär dröja jättelänge innan dom ger sig på kablarna. Jag skulle vara väldigt orolig över bjälklagen och träreglarna i väggarna dock. Även springorna där dom kan ta sig in är en mardröm. Lämna inte smulor och tappad mat på golvet är ett tips och skaffa ben till sängen (!!).

Städbaronen löser väl det där.

Men uppenbart jävla pundarbeteende att ha sängen i vardagsrummet utan ben.
Citera
2026-06-02, 18:54
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc
Råttpisset och drag under sängen är universums sätt att säga åt Baronen att utbilda sig till snickare.

Jag håller med om benen, råttorna har säkert redan tagit sig in i madrassen redan, det är bara en tidsfråga innan dom börjar gnaga på kvinnohöfterna.
Citera
2026-06-02, 20:10
Medlem
Det lustiga är att luffar-rask inte skulle orka klaga över råttorna och inte ha något särskilt emot situationen om det inte var så att råttorna blev content.
Citera
2026-06-02, 22:04
Medlem
Så bitter han är över att folk är glada att det blivit sommar.
Citera
2026-06-02, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89

Det är jobbigt för honom att bära sommarkläder, förr var det för att han var en svullen gris, numera är det för att han ser ut som att han är aidssjuk plus har höfter som en kvinna. Det är bara därför. Och hela Trosa vet att han går runt med en strumpa i arslet sommarhalvåret för att suga upp svetten.

Killen har alltid haft all tid i världen att träna men runkar hellre bort sin tid.
Citera
2026-06-02, 23:35
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Det är jobbigt för honom att bära sommarkläder, förr var det för att han var en svullen gris, numera är det för att han ser ut som att han är aidssjuk plus har höfter som en kvinna. Det är bara därför. Och hela Trosa vet att han går runt med en strumpa i arslet sommarhalvåret för att suga upp svetten.

Killen har alltid haft all tid i världen att träna men runkar hellre bort sin tid.
Tror mycket också handlar om att han blir tvungen att hitta på saker när familjen är ledig. Sommaren är ingenting speciellt då arbetslöshetsbaronen aldrig jobbat in en semester.

Det blir jobbigt för då kan han inte sova bort halva dagarna och skicka dick pics halva nätterna som han vanligtvis brukar.

På hösten, vintern och våren ser inte barnen vilken oduglig nolla han är som tillför 0 till familjen.
Citera
2026-06-03, 00:30
Medlem
UltraSlinkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89

När han sa "det är bara tretton fredagar kvar sen är sommaren slut" så ville jag seriöst sparka in äggskallen och hoppa på den så smeten stänkte upp på de nymålade väggarna. Jag hatar honom innerligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in