2026-06-02, 16:46
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cipodipo
Faraoh vapen sög, har nu Magic Farmers Vapen Cartridge och den funkar mycket bättre.
Faraoh vapen tog slut ovanligt snabbt på två ml och den var svag. Magic Farmers Vapen Cartridge är från Swizzle är betydligt starkare.
Tycker samma, Swizzle Magic Farmers är milsvid bättre drag i o smakar gott dessutom. Så Faraoh..nä tack.
Citera
2026-06-02, 21:49
Medlem
Vart borta från thca cannabis då haft nog med den valiga typen men tänkte se hur hashet står sig mot det jag har hemma.....Någon som kan rekommendera hash kikar på UGs Lebanese ...Gold gillar dem som skrivit betyg.
Tips hash det jag intresserad av.
Citera
2026-06-02, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av golarskjutare
Garanterat norpat av tullen om fast sedan måndags och inte uppdaterats.
Så du kommer få brev från tullen.

Du har 2 val.

1.Svara och säga att du har beställt det och det är helt lagligt. Då skickas det på analys och om det är vad labbrapport påstår och helt lagligt, så får du varorna.

2.Neka beställning och säga du inte har någon aning om vad det är.

Det du får tänka på vid scenario 1 är att tullen/snuten då vet att du fått hem THCA (ifall släpper det till dig) och du kommer Garanti bli stoppad när kör bil eller random och tagen på urinprov/sticka.

Kan iofs hända även vid scenario 2 då dom nu tydligt vet du beställer hem rökbara grejer.
Riktigt dåligt av hemsidan att inte informera om att det skickas från utlandet och måste passera tull, ifall dom nu inte informerat eller skrivit någonstans på sidan.

Inte skett något än. Paketet fortfarande med samma status men inte fått något brev eller så. Finns det risk för husrannsakan?

Fattar att det kan komma brev osv men är det extra riskabelt att ha saker hemma innan något sånt kommer?
Citera
2026-06-02, 23:55
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarosTorres
Inte skett något än. Paketet fortfarande med samma status men inte fått något brev eller så. Finns det risk för husrannsakan?

Fattar att det kan komma brev osv men är det extra riskabelt att ha saker hemma innan något sånt kommer?
Well, vissa påstår jag snackar goja men ja, absolut. Har som sagt 3 vänner varav en beställning var rätt stor thca hasch. Stor husis efter ca 8 månader med medföljande urinprov som denna sedermera fälldes för i tingsrätten. Beslaget friades han för men fick 11 300 i böter för positivt urinprov. Thca endast intagit.

2 andra fick följa med från stan o festival o fälldes för positivt thca urinprov med dagsböter som följd.
Citera
2026-06-03, 03:50
Medlem
Fick hem en laddning bangkok sativa från swizzle som ska provas i helgen, deras trim och super lemon haze är klockrent, lagomt starkt och slår bra. 1/2 av en hemrullad räcker gott för soffhäng.
Citera
2026-06-03, 10:42
Medlem
st33rs avatar
Är upgradeNs thc-A vape indica 60% en sådan typ av vape där man behöver batteri? Blir lite osäker på grund av bilderna.

Är UpgradeN legit att beställa från ?
Citera
2026-06-03, 11:20
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Är upgradeNs thc-A vape indica 60% en sådan typ av vape där man behöver batteri? Blir lite osäker på grund av bilderna.

Är UpgradeN legit att beställa från ?
Ja och ja.
Citera
2026-06-04, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HinnHole
What? 2 ml faraoh är ju några hundra bloss enligt mej och vänner.
Och för en ovan rökare skulle jag säga de skjutsar på av bara den på nåt enstaka djupt bloss.
Munchies, flum och tung kropp och skalle varje gång...
Jaha du är en ovan rökare, jag röker varje dag.
Citera
2026-06-04, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Som sagt är dom flesta produkterna safe för nu då det dom föreslagits ska klassas är d9 thca a .

De flesta produkterna innehåller d9 thca b.

Hur kan dom göra detta nu? Du har väl skrivit att försök gjorts tidigare men inte lyckats?

Varför klassar man fel substans mot det som säljs då?

Vad är skillnaden på a resp b?
Citera
2026-06-04, 16:17
Medlem
Puffgeckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Well, vissa påstår jag snackar goja men ja, absolut. Har som sagt 3 vänner varav en beställning var rätt stor thca hasch. Stor husis efter ca 8 månader med medföljande urinprov som denna sedermera fälldes för i tingsrätten. Beslaget friades han för men fick 11 300 i böter för positivt urinprov. Thca endast intagit.

2 andra fick följa med från stan o festival o fälldes för positivt thca urinprov med dagsböter som följd.
Ja det är olagligt att ta droger i Sverige oavsett om det är lagliga droger eller inte. Men det var höga böter om det inte blev ringa innehav? Det skulle det inte blivit. Men jag vet att det är sjuka böter om man har ett jobb. Jag vet en person som fick 21 tusen i böter för en tia grönt! 😂 Men då är det innehav.
Senast redigerad av Puffgecko 2026-06-04 kl. 16:20.
Citera
2026-06-04, 16:25
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Ja och ja.

Säljer upgradeN den typ av batterier man ska ha för denna vape? Vilken typ av batteri är det man ska köpa
Citera
2026-06-04, 16:31
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Säljer upgradeN den typ av batterier man ska ha för denna vape? Vilken typ av batteri är det man ska köpa
Det kan du väl kolla själv? Jag har inte koll på allt dom säljer i huvudet. Alltså, det finns en hel uppsjö med 510-gängade batterier. Jag har en enkel Ccell M4 i alla fall. Har inte använt den på flera månader men har för mig att den är inandningsaktiverad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in