2026-06-02, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
Vad de bråkade om vet jag inte men att fyllan gick över styr (igen) så att polis och soc kom dit mitt i natten vet jag.

Tidningarna börjar nog grotta i det eftersom Jackie är så ”känd” precis som Aftonbladet ville vara de första att kunna skriva om det hemliga namnet.

Sanningen kommer alltid fram.
Ja någon skavllerblaska borde skrivit om det
Citera
2026-06-02, 15:14
Medlem
Citat:
Vad de bråkade om vet jag inte men att fyllan gick över styr (igen) så att polis och soc kom dit mitt i natten vet jag.

Tidningarna börjar nog grotta i det eftersom Jackie är så ”känd” precis som Aftonbladet ville vara de första att kunna skriva om det hemliga namnet.

Kan det vart så att knullkarln tog det sista ur boxen och mamma Jacky blev rasande då han inte köpt mer?
Citera
2026-06-02, 15:28
Medlem
Dock är det något som hänt för häxdoktorn sov dåligt i natt och säger att när det är som mörkast så kliver ljuset fram…..

Gissar på att hon fick en del onyktra samtal i natt från både myndigheter och nära o kära…..
Citera
2026-06-02, 15:39
Medlem
Nu är Instagram borta.
Undra hur diskussionerna går hemma i lyxen på BV en dag som denna?
Citera
2026-06-02, 16:28
Medlem
Citat:
Både polis och soc var hos Jackie och Patrik i natt.
BOOOOM
Ungen hann inte ens bli 3 veckor.

Herregud
Om det är så kan de ju aldrig komma tillbaka som den lyckliga familjen igen på instagram
Så oerhört pinsamt och tragiskt
Man har ju haft det på känn att det här kommer ju inte hålla men hoppades ändå lite på att det skulle bli en vändpunkt i.o.m föräldraskapet
Citera
2026-06-02, 16:30
Medlem
motyls avatar
Jacky fattar inte hur destruktiv hon är. Patriks familj, det närmsta hon någonsin kommit att ha en familj, kommer ju knappast välja hennes sida i det här. Har alltid fått känslan att de inte gillar henne utan mer står ut med henne. Sen fattar Jacky inte heller att ”romantiska” borderlinefyllebråk är något heeelt annat när ett barn är inblandat. Då går det inte att låtsas som ingenting dagen efter och leta efter fläskkarré på extrapris. Inte om farbror blå har varit där.
Citera
2026-06-02, 16:32
Medlem
motyls avatar
Citat:

Om soc var där så har de inte sonen hos sig längre, soc kommer knappast dit och medlar och lämnar utan barnet utan har det gått så långt att de är inkopplade är antingen paret utan barnet eller så är en av föräldrarna ensam med det.
Citera
2026-06-02, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Jacky fattar inte hur destruktiv hon är. Patriks familj, det närmsta hon någonsin kommit att ha en familj, kommer ju knappast välja hennes sida i det här. Har alltid fått känslan att de inte gillar henne utan mer står ut med henne. Sen fattar Jacky inte heller att ”romantiska” borderlinefyllebråk är något heeelt annat när ett barn är inblandat. Då går det inte att låtsas som ingenting dagen efter och leta efter fläskkarré på extrapris. Inte om farbror blå har varit där.
Svärmor ällllllllllskar ju mamma Jacky enligt hennes egen utsago

Så mys som dom haft i källaren bland alkoholdimma och bakfylla. Vilka minnen att berätta för ungen i framtiden
Citera
2026-06-02, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtefarsan1234
Dock är det något som hänt för häxdoktorn sov dåligt i natt och säger att när det är som mörkast så kliver ljuset fram…..

Gissar på att hon fick en del onyktra samtal i natt från både myndigheter och nära o kära…..

Jacky o Patrik är ju vuxna så hon är ju bara idiot om hon inte stänger av telefonen när hon ska sova. Saker hände iofs kanske innan dess.
Citera
2026-06-02, 16:54
Medlem
Nu har Patrik tagit bort sina social medier.
Tror de att de sopar allt under mattan om de gör så?
Citera
2026-06-02, 17:18
Medlem
Citat:
Vilket agerande av familjen dysfunktionell.
Man förstår att grillen aldrig tändes igår som mamma Jacky lovade
Citera
2026-06-02, 17:18
Medlem
XtraXs avatar
Citat:

Hah, sjukt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in